Proc jste neemigrovali, otroci?

10. dubna 2014 v 18:52 |  Clanky osvetove
Jiri Wolf mi poslal emailem nizeuvedene. Titulek je muj.
---

http://www.novinky.cz/krimi/333155-soud-potvrdil-nevinu-exposlance-vondrusky.html

Za totalitního režimu zahajovala trestní stíháni proti dozorcům výhradně vojenská prokuratura. Ta případ po uzavření výš. spisů postupila dál vojenským soudům, pod které dozorci v rámci výkonu trestních věcí a odpovědnosti příslušel.

Po roce 1990 začali býv. politićtí vězni z 50. let podávat trestní oznámení na býv. dozorce. Na jejich ochranu proto "nový" režim cíleně zrušil vojenské prokuratury a soudy, čímž se dozorci ocitli pod "ochranou" justice! Naprávně výchovné tábory nucených prací a justice tvořily jeden mocenským celek, který byl zastřešen Ministerstvem spravedlnosti, a to krylo porušování práv a zákonů!

Justice se tak po zrušení vojenských soudů postarala o to, že do dnešních dnů nedošlo k odsouzení jediného dozorce z bývalých pracovních táborů. Přeji Všem hezký den.
Jiří Wolf.

---
Poznamka R.H.: Takze nezbyva nez znova ptat: Proc jste vlastne neemigrovali, otroci? Pro tohle zijete, v te vasi zkurvene kotline? Pro tohle jste vlastenci? Aby nad vami meli UZ ZASE navrch takoveto svine, takovy to lidsky odpad? Proc jsi neemigroval Jiri Wolfe (nejdele vezneny politicky vezni)? Stoji zivot za to, mezi TAKOVYMI lidmi - jen proto, ze TAKY mluvi cesky?

Vilda Treseostepem (William Shakespeare) napsal:

"To be, or not to be: that is the question:
Whether 'tis nobler in the mind to suffer
The slings and arrows of outrageous fortune,
Or to take arms against a sea of troubles,
And by opposing end them?"

A rad vam to prelozim, otroci:

Byt ci nebyt: to je otazka:
Je dustojnejsi mlcky sklonit hlavu
pred potupnymi sipy osudu,
nebo vzit zbran a prival trapeni
ukoncit navzdy vzpourou?

 

16 lidí ohodnotilo tento článek.

Komentáře

1 jarda Lamr jarda Lamr | E-mail | 10. dubna 2014 v 19:05 | Reagovat

"Osvobození" jsem viděl  ve zprávách. Jen bych chtěl věděl a slyšet, KOLIK  bylo lidí typu p.Wolfa, které Vondruška týral a KDE byli a jsou?!  Dále jedna maličkost: stačil jeden Placák, pár facek a estébáci byli odsouzeni. Před pár dny! Že by byl rozdíl postihu pro soudruhy vychovatele  a soudruhy estébáky? Ostatně, nebylo by to nic  vyjímečného, jak nasvědčuje "vývoj situace v porevolučním Česku!"  Od samého počátky, kdy StB  se stala zločinnou organizací a byla rozprášena, KSČ  její zřizovatelka, využivatelka a řídíci pracovnice  po metamorfóze na KSČ"M"  sedí čtvrt století v Parlamentu a jinde.

2 Jiří Wolf Jiří Wolf | E-mail | 10. dubna 2014 v 19:20 | Reagovat

Ahoj, Rosťo. Za totalitního režimu chtěl snad každý jít za kopečky. Dokonce se za pokus  zdrhnout  platilo  životem i kriminálem.  Jen tak se ven z velkého koncentráku utéci nedalo. Kdo nevyužil v 68 roce otevřené hranice, potom už to byl velký problém. Někdy dokonce nemožné. Utíkalo se přes Jugoslávii.  Chtěl jsem do exilu, a požádal jsem v roce 1984 Rakouskou ambasádu o možnost vystěhování. Týden před odjezdem jsem byl po udání Jana Kavana zatčen a na 6 roků jsem znovu skončil ve vězení. Po svém návratu v květnu 1989 jsem už neuvažoval o svém odchodu. Věděl jsem, že režim během pár měsíců padne a tak se také stalo.  Žil jsem v naději, že se už konečně bude v Československu lépe žít. V roce 1995 jsem opět uvažoval, že odejdu z Česka, které se cíleně  vykrádalo,  ale azyl se už neuděloval. Jenom Romům!  Dnes už jsem v důchodu a začínat někde znova žít je už pozdě. Řadím dobře mládeži, ať se učí řeči a z toho našeho bordelu odejdou a za sebou spláchnou hajzl!

3 Vitezslav Haramule Vitezslav Haramule | E-mail | 10. dubna 2014 v 19:49 | Reagovat

Staci se podivat na ty dva "zhovnapary" v tech bacharskych uniformach a ptam se taky
PROC JSTE NEEMIGROVALI OTROCI? Ono to ma ale hacek. Jak a kdy? V mem pripade me byl odepren vyjezd i do Jugoslavie z duvadu ze muj bratr,sestra s manzelem a muj svagr z manzelkou vsichni emigrovali kolem 68 ,a v te dobe vyjezd do Rakouska byl jeste mozny.Ja a moje manzelka jsme proto meli utrum, a opravdu jsem byl k tomu velice blizko ze jsem mohl skoncit na stejne cele s panem Wolfem a ta komunisticka svine Vondruska by me tloukl z rukavicemi na rukach.V te ceske prdeli je nyni takovy zapletenec ze jenom hajizlikum se tam dari dobre.V ceskem parlamente se chlasta a prca o sto sest a slusny poslanec,senator je tem lotrum jenom pro smich. Emigrovat se jiz neda ,tak jak to poznali cikani kdyz je vraceji ze zapadni Evropy a Kanady

http://www.parlamentnilisty.cz/arena/monitor/Chlastalo-se-uz-od-rana-odhaluje-Babak-pomery-ve-snemovne-A-padlo-jmeno-314783

4 jkorcak jkorcak | E-mail | Web | 10. dubna 2014 v 20:50 | Reagovat

[1]:Wolf to tady popisoval a nejenom Wolf. Vyjadřovali se k tomu i svědkové a další spoluvězni ve svých komentářích. Problém byl, že se nedostali dál než ke dveřím do  soudní síně a svědčit je vůbec nenechali. To vám ve zprávách neřekli? TsTsTs ... To se divím ...

5 Josef Pepa Nos Josef Pepa Nos | E-mail | Web | 10. dubna 2014 v 20:59 | Reagovat

Šalali.

Pětadvacet roků v prdeli.
Poklusem klus, zpátky ni krok.
Krok sun krok pro pokrok.
Pokroku votroku, dej nám ještě více vobroku.

(Úryvek z mé nové písně.)

6 Eda Eda | E-mail | 10. dubna 2014 v 21:15 | Reagovat

Nabyli záměrně vyslechnuti svědci, u prvního soudu přítomni - Míla Petrovický např. - na tom bych to otočil... ale... hlavně tento režim chrání tyhle zločince...

7 Luis Luis | 10. dubna 2014 v 21:18 | Reagovat

http://www.parlamentnilisty.cz/arena/monitor/S-tajemnym-muzem-o-spiknuti-sveta-Mensi-chybou-je-pry-uverit-mu-nez-se-vysmivat-314647
„Existují tři zpravodajské moudrosti. První říká: Nikdy nikomu nevěř. Druhá: Nikdy nevíš všechno. A třetí: Všechno je jinak,“
A ja doplnuji tu ctvrtou : "nahody neexistuji".

8 Homoklaus Homoklaus | Web | 10. dubna 2014 v 21:25 | Reagovat

[2]: ČR posledních 7 let přešlapuje na místě a stravuje sama sebe. O žití z podstaty svědčí třeba to, že dnes zrušili dostavbu Temelína:

http://ekonomika.idnes.cz/cez-zrusil-tendr-na-dostavbu-jaderne-elektrarny-temelin-pki-/ekonomika.aspx?c=A140410_114946_ekonomika_spi

9 Homoklaus Homoklaus | Web | 10. dubna 2014 v 22:07 | Reagovat

[2]: Komunistický režim v ČSSR používal vězně na otrocké práce, aby mohl podplácet loajální občany sociálními výhodami. Dost se to blížilo systému v hitlerovském Německu.

Lidi se tímto systémem nechali dokonale zpracovat, zvykli si na socialistické "výhody" a žádný politik se neodhodlal k léčbě šokem. Ani "pravicová" ODS neudělala zásadní reformy, aby neprobudila šedou zónu.

Asi nejhorší pozůstatek komunistického režimu je zákoník práce chránící lemply a flákače - výsledek je milion nezaměstnaných a 3 miliony Švejků, které není možné vyhodit. Firmy pro jistotu berou jen osvědčené hotové lidi ( které hledají třeba rok ) a jinak člověk sežene práci jen přes protekci v nějakém molochu. Já mám problémy i jako úspěšný krizový manažer a absolventi jsou úplně v prdeli.

Nejhorší na tom je to, že mladá generace se učí v prdeli žít ( protože ji nic jiného nezbývá ) - z holek se stávají prostitutky, kluci kšeftují s drogama, sem tam něco šlohnou atd. Mládež v ČR by se až na pár výjimek mohla rozdělit do dvou skupin - mazánci a zoufalá divoká zvěř. A to samé se stalo Němcům před 1. světovou válkou.

10 Vitezslav Haramule Vitezslav Haramule | E-mail | 10. dubna 2014 v 22:26 | Reagovat

Luisi, neverim ti, protoze nevim o Tobe vsechno, protoze i kdybych vedel, vsechno je stejne jinak. Nahody, tak jako nehody existuji dukaz toho je, ze jsme se narodili.
Jak se rika. Opatrnost je matka moudrosti z cehos plyne, ze pani Opatrna nebyla dost moudra.

11 V.H V.H | E-mail | 10. dubna 2014 v 22:40 | Reagovat

[5]: V cesku je tim nejvetsim pokrokem ze nikdo z nich nevi ze je otrokem kdyby to ale vedeli, tak davno jiz jsou v ???..

12 Homoklaus Homoklaus | Web | 10. dubna 2014 v 23:02 | Reagovat

[7]: Podobné bláboly jsou taky součást plánu - přesvědčit lidi, že všechno je naplánované. Aby se lidi se vším smířili a stáhli se.

Pravda je ta, že naplánované není vůbec nic a svět je víceméně neřízená střela. A aby člověk nebyl otrok, musí překonat vlastní lenost! Člověk si musí zajistit slušný život bez toho, aby někomu lezl do prdele - teprve pak je svobodnej.

13 Nazdar Nazdar | 10. dubna 2014 v 23:26 | Reagovat

Pro Jiriho Wolfa. Aspon trochu moralni utechy, drzim vam palce!

14 Ross Hedvicek Ross Hedvicek | E-mail | Web | 10. dubna 2014 v 23:52 | Reagovat

[12]: "A aby člověk nebyl otrok, musí překonat vlastní lenost! Člověk si musí zajistit slušný život bez toho, aby někomu lezl do prdele - teprve pak je svobodnej." - To je hezky vyjadreno a souhlasim s tim. Skoda jen ze to pochazi od ceskeho anonyma - pak je to asi tak stejne bezcenne jako uplna pravda, kterou rekl treba Adolf Hitler.

15 Vitezslav Haramule Vitezslav Haramule | E-mail | 11. dubna 2014 v 0:14 | Reagovat

[13]: Je to hezky ze drzite panu Wolfovi palce ale tim sveho obhajce nezaplati.

16 Luis Luis | 11. dubna 2014 v 1:09 | Reagovat

[10]: Me je uplne sumafuk jestli mi nekdo veri. Za to si nic nekoupim a nabourane ego nemam, takze me pripadne vereni hrat na srdci nebude. Proste jsem za sebe vyresil to co pise Rosta ve [14]: a to ze sem pisi je dusledek toho ze jsem se doposud nesmiril s tim co jsem v cesku za 45 let zivota zazil. Kdo se nad tim co pisu zamysli , ma cely internet a vsechny ceske hospody k dispozici k tomu aby zacal overovat, jestli nahodou nemam pravdu. A snad nejsem sam. Je tady spousta jinych co princip pochopili : Rosta, Robert Buchar, Milan, Jerry Milek, Ivan Spacek , to jen ti co me okamzite napadli. Kazdy veri ci neveri na svoji osobni zodpovednost. Ja jsem napriklad veril ozralejm estebakum , ze to co v opici blabolili je pravda. Nejenom doma ale i na VS v hospode. Oni studovali na vojenskych skolach a bydleli na internatech mezi nami. A veril jsem nejenom estebakum, ale i detem jejich obeti , kteri prisli na vojenskou zakladni sluzbu. A bylo toho dost na vereni.
Takze na zaver : Nejsem ceskym obcanem, v cesku ambice zadne nemam (snad az na nejake lovecke az to praskne, z duvodu se pomstit za  slibene fyzicke zuctovani) a ze neco pisu je moje dobra vule, protoze by fakt patrilo se na cele cesko uplne vysrat, vy si tam nic jineho nezaslouzite.
Cele moje psani je jen pro to aby ten kdo to cte si z toho neco vzal a zaridil se podle toho.

17 Luis Luis | 11. dubna 2014 v 1:13 | Reagovat

[12]: Ty vubec nemas ani vzdalene tuseni v jakem je tento svet v prusvihu.
Ja uz si vybudoval, asi ctyrikrat od uplne nuly zacal prekonavat vlastni lenost. A trikrat jsem sledoval jak mi berou "Člověk si musí zajistit slušný život bez toho, aby někomu lezl do prdele - teprve pak je svobodnej."
Neres to je to nad tve sily.

18 Luisi nahody existuji Luisi nahody existuji | 11. dubna 2014 v 2:51 | Reagovat

[7]: A to zamerne - rizene a mnoho nas jim veri - ku prikladu Michael Cain - anglicky herec: "At this point I would like to quote the English actor Michael Cain from his autobiography "What’s It All About?” [Random House Publ. Australia 1992 p.77]: “Sometimes when I am asked if I believe in God, people are very surprised when I tell them that I do, but if you had lived my life and seen the luck I’ve had from extraordinary circumstances you would believe in Him as well.” ... The first example of this mysterious helping hand came to me right out of the blue....” atd.

19 Luis Luis | 11. dubna 2014 v 3:21 | Reagovat

[10]: Navic v tom mate bordel. OPAKOVANI je matka moudrosti. Stare latinske prislovi.
http://cs.wikiquote.org/wiki/Latinsk%C3%A1_%C3%BAslov%C3%AD
Jinak velmi inspirativni stranka.
Aktualni dnes je toto :
Bellum ita suscipiatur, ut nihil aliud nisi pax quaesita videatur - Válka se má začínat tak, aby se zdálo, že se usiluje jen o mír. (Cicero, O povinnosti)
A toto mohu podepsat : Audi, vide, tace, si vis vivere cum pace - Poslouchej, dívej se a mlč, jestli chceš žít v klidu. ( moje nevymachana huba mi toho v zivote zavarila dost.)
A toto je kouzelne : Calumniare audacter, semper aliquid heret. - Statečně pomlouvej, vždy něco ulpí.
A na zaver, toto bych navrhoval dat na prezidensskou zastavu misto pravda vitezi : Culpa lata dolo proxima est - Hrubá nedbalost je blízká zlému úmyslu

20 Luis Luis | 11. dubna 2014 v 3:36 | Reagovat

Rosto, toto si dej do obrazku nad blog misto toho Nastenka agit prop :
Felix, qui potuit rerum cognoscere causas - Šťastný, kdo mohl poznat příčiny věcí.
Ty jsi opravnen to pouzivat.

21 Jiří Wolf Jiří Wolf | E-mail | 11. dubna 2014 v 13:35 | Reagovat

To jsem psal před soudem a znovu uveřejňuji z důvodu mnoha pokládaných otázek- mailů.
  Společnost případným odsouzením bývalého dozorce by vemi těžce nesla, že dala v demokratických a svobodných volbách hlas a důvěru zločinci, který mučil odpůrce zla a režimu v pracovním lágru Minkovice u Liberce. A to v roce 1990, jednou jako poslanci ve Federálním shromáždění, ve druhém případě místo poslance v Českém parlamentu dolní komory a nakonec krajskému zastupiteli za KSČM! V paralele, jako kdyby po II. svcětové válce seděl v Německém Budestagu  zločinec z SS. Byla by to mimo jiné i obrovská ostuda pro Českou epubliku  v zahraničí,kdyby tento fakt o zločinci byl potvrzen soudem! A to si v žádném případě nový režim ovládaný  stále komunisty prostě nemohl dovolit. Pro samou podstatu  už stačila ta skutečnost, že zásluhou V. Havla se našlo místo v Parlamentu pro bývalé estébáky, zločince a zákonodárce z bývalé zločinecké organizace KSČ, a nakonec na ministerstev a ve vládě!   Ke všemu, když se nechal pan Havel jednomyslně zvolit ve Federálním shromáždění za prezidenta komunisty! Větší parádní  ostuda už ani nemohla být! Stejně tak je ostudný fakt, kdo dnes sedí v Parlamentu! Příslušnící zločinecké ideologie - komunisté!  Podobná poaralela, jako kdyby po II. světové válce zasedli  v Bundestagu  poslanci z nacistické strany!  Vondruška označil správně poroces vedený proti jeho osobě jako politický. Jen s tím rozdílem, že byl veden tak, aby byl rehabilitován a morálně  očištěn, a stala se z něho pronásledovaná oběť. Jak prohlásil Petr Cibulka: "Zločinci si svého kamaráda zločince přece neodsoudí!" To, co nadrobil Úřad dokumentace na odhalování zločinu, který předal výsledky svého  šetření prokurátorovi, to musel zachraňovat soud! Tedy očistit zločince ze všech skutků pro které byl obžalován a zachovat a tak si zachovat  svůj čistý štít.  V žádném případě nebyl proces s Vondruškou veden proti němu. Vondruška jako obžalovaný to moc dobže věděl a stále se usmíval a nakonec vysmíval politickým vězňům, které osobně mučil! Před soudem jako obžalovaný stála jen jeho oběť! Proces s dozorcem byl od začátku namířen proti opozici, tedy antikomunistům! Československé úřady oficiálně vyhlásily dobu terotu a vlády jedné strany KSČ od roku 1948 jako zločineckou, a zločineckou  KSČ, musí být postavena na pranýř a odsouzena. Zločinci se dále musí  zodpovídat  ze všech  zločinů proti lidskosti. Když ale došlo ku hledání a následné soudní ztrestání viníků, tu již nebylo zločinců. Došlo k odsouzení jen v  několika případech, tedy na prstech jedné ruky!  A další zločinci?    Najednou nikdo nikoho nemučil! Kdo tedy páchal všechna ta svinstva? Kdo rozděloval rodiny, šikanoval, odsuzoval do lágruů, kdo mučil..? Alibismus po Česku. Já nic, já jen komediant! .  Není většího cynizmu  a pokrytectví v České justici nadále ovládanou býv. komunisty, kteří mají vše pod naprostou kontrolou.
    Ze začátku jsem naivně věřil tomu, že býv. dozorce Vondruška bude odsouzen, že toho bude Česká justice schopná. Ale nadále totiž schází nejenomn politická, ale téže i morální vůle. Novou ministryní spravedlnosti je býv. komunistka,což dostatčně ukazuje  jasně, jaké otřesné poměry vládnou v České republice! V  podstatě justice je nadále v rukou bolševika, který direktivně nařizuje, jak se má "soudit", propouštět... Již od začátku jsem poukazoval na ten fakt, že justice v případě soudních procesů  s býv. dozorci nemůže být nestranná. Její zaujatost vychází z její temné minulosti,  kdy se aktivně podílela na terotu v zemi, porušování lidských práv a svobod svým občanům - odpůrcům zla  a kritikům režimu, které  odsuzovala do pracovních lágrů a to i za pouhou kritiku. Justice věrně sloužila StB, se kterou spolupracovala, dále se zločineckou KSČ a věrně kolaborovala s totalitním režimem. Každý soudce byl v KSČ. A kolik těchto býv. soudců bolševiků zaujímá v justici a prokuratuře významná místa. Justice úzce  spolupracovala  s vězeňskou službou a podílela  se na dalších nezákonostech a nespravedlivých rozsudcích. Justice a vězeňská služba tvořila totiž  nedílnou součást moci,  a vše  zastřešovalo Ministerstvo spravcedlnosti, které krylo porušování zákonů, obč. a politických práv  dle mezinárodní vyhlášky č. 120/76 Helsinského Paktu. Tento Pakt  komunistický režim pokrytecky ratifikoval, ale nemínil dodržovat!  Česká justice tak v žádném případě  nemůže nestraně a spravedlivě odsuzovat býv. zločince, protože sama nemá čistý štít. Proto do dnešního dne nebyl odsouzen jediný dozorce! Pouze Mezinárodní soud může zajistit a vynést spravedlivý rozsudek. Z tohoto pohledu  považuji dlouhodobé soudní řízení s dozorcem Vondruškou za hanebnou  frašku. Proces  tento měl být jen alibistickým důkazem  České justice,  že horlivě koná v rámci spravedlnosti a vyrovnání se s komunistickou  minulostí! K tomu také podstata procesu měla posloužit. Veřejnost tak byla hanebně podvedena a ukolébána iluzí, že proces  s dozorcem je   veden v rámci nejvyššího principu spravedlnosti.    K žádnému vyrovnávání minulosti ovšem, nedochází. Po Havlově "tlusté čáře" a stupidních hesel "Nejme jako oni",  už nybylo co vyrovnávat! Vše již bylo dorovnáno! Ostudné je, že v cauze Vondrušky, která trvala dlouhých sedm let,  vydávala  justice pro tisk naprosto scesné a zaváděcí informace, které vyloženě nadržovaly dozorci a veřejnost tak nabyla přesvědčení, že komunistický zločinec je opravdu bez viny a proto si zaslouží osvobození - očištění, a nakonec, že  oběť lhala!  Na celé čáře v tomto případě  prohrála demokracie a pravda! Naopak podle muklobijce  Vondrušky: "Spravedlnost a právo zvítězilo!"
   Objektivní zhodnocení mého právníka:
"Jsem rád, že se ta věc dostala alespoň před soud. Buhužel proces tento opět ukázal na bezmocnost zdejší justice, stojící tváří v tvář bezpráví páchanému předchozím režimem!"

22 Jarda Lamr Jarda Lamr | E-mail | 11. dubna 2014 v 14:00 | Reagovat

Existuje možnost, že se jim svědčit nechtělo? Existuje možnost, že při požadavku na podání svého svědectví byli málo razantní?  Podal někdo z odmítnutých stížnost předsedovi soudu a dostal odpověď? "Vyřval"  to někdo z nich na kameru?

23 Jan Rejzek Jan Rejzek | E-mail | 11. dubna 2014 v 14:37 | Reagovat

Neemigrovalii jsme, abychom se nestali nesvéprávnými prasaty typu odvážného tzv. psychopata Hedvíčka.Tak dost

24 Ross Hedvicek Ross Hedvicek | E-mail | Web | 11. dubna 2014 v 14:54 | Reagovat

[22]: Malo razantni? Vyrvat neco na kameru?  O nikoliv a to proto, ze by to bylo nezdvorile. A v Cesku je dulezitejsti zdvorilost nez pravo a pravda - zdvorilost ke komunistum, zdvorilost k prasatum vseho druhu. Podivejte se na Rejzka [23]:, puvodne kriticky clovicek ale omamil ho liberalismus a stal se z neho zdegenerovany havloid, ktery mne a a kohokoliv nesouhlasiciho s Havlovym neo-komunismem nazyva psychopatem. Rejzku, Penc je obycejny bezprizorny curak a vy jste intelektualni nula. A kdyz jsme se spolu fotili predloni na veletrhu knih v  Praze v Juldyfuldy, tak kazdy mohl videt ze jste tak malinky, ze mi sahate tak asi po pas. Nyni jste ale ukazal, ze mi nesahate ani po prdel, vy cesku vole.

25 Vitezslav Haramule Vitezslav Haramule | E-mail | 11. dubna 2014 v 15:47 | Reagovat

Aby jsme si rozumeli Luisi,nebylo v mem umyslu vas zesmesnovat.Verim, ze jste cestny clovek.To co jsem napsal na mem predeslem komentari #10 logicky vyplyvalo z Vami uvedenych estebackych pravidel.Misto Vaseho jmena tamu muzete dosadit jmeno me.
Umite si predstavit co si budu myslet o nekom o kterem predpokladam ze se ridi mazanosti estebackych hajizlu?

26 V.H. V.H. | 11. dubna 2014 v 15:51 | Reagovat

[19]: Z toho vyplyva Luisi ze kdyz jsem opakoval v druhe tride zakladni skoly ze jsem moudry?

27 Tomáš Láska Tomáš Láska | 11. dubna 2014 v 17:54 | Reagovat

Kdyz vezmete jmeno Hedvicek a prectete ho pozpatku, mate Kecivdeh
Schvalne to prectete nahlas a posledni souhlasku vyslovte jako "ch" ... pak pochopite, proc vsem normalnim lidem prijde vsechno co napise jako desny blabol.
No reknete, verili byste snad cloveku, ktery ma "keci" i v prijmeni? :-D

28 Josef Pepa Nos Josef Pepa Nos | E-mail | Web | 11. dubna 2014 v 17:57 | Reagovat

Čurák rejžek si nedá ani těsně před kremací pokoj.

Být tak prokazatelným blbem, nenechal bych si své poslední týdny života poblejt sebou samým a udělat ze sebe hovno u cesty.

Bejt v rejži i po smrti je velmi ošemetná věc.

29 Jiří Wolf Jiří Wolf | E-mail | 11. dubna 2014 v 18:02 | Reagovat

Svědci, které  okresní soud odmítl vyslechnout, poslali  poté svá otřesná svědectví z Minkovického pekla soudu písemně. Mnozí se  dokonce  přihlásili ze zahraničí a žádali, aby mohli předstoupit  před okresní soud a vypovídat. Bylo jim to znemožněno. Alespoň poslali svá svědectví o Minkau  k soudu.  Jejich svědectví se logicky nečetla! Okresní soud měl za úkol ignorovat svědky, kteří se dodatečně přihlásili.  Veškeré  zaslané stížnosti  soud ignoroval! Při soudním přelíčení  v Liberci diváci s hnusem odcházeli ze soudní místnosti. Tak, jak okresní soudce vedl řízení, to se přesně podobalo  těm za totality. Nesměl jsem se vyjadřovat k případu. Pokud jsem chtěl usvědčit svědky dozorce Vondrušky ze lží, tedy dozorce, bylo mi to  předsedou senátu znemožněno. Můj advokát doktor  Němec řekl soudci do očí, že se ještě  nikdy s tak otřesným postupem soudce  nesetkal! To mluví za vše. U soudu mi bylo znemožňována práva poškozeného, tedy oběti v celém průběhu řízení. Rudý Liberecký soud komunisty a zločince z řad dozorců nezklamal!  Však si ho také Vondruška pochvaloval!  Společnost  byla nakonec přesvědčena, že  se ve věznicích nemučilo a vše bylo v souladu  s tehdy platnými zákony! Jak lehké je lhát, aby národ uvěřil. A také; že lež  se vůbec nemusí opakovat stokrát. Stačí  pouze zalhat jednou, aby ovčané, především potom mladá generace uvěřila  a nabyla v této nové pravdě přesvědčení, že za komunistů zase tak nebylo špatně ani ve vězení, a kdo tvrdí opak je fabulátor!  Je to obhajoba bolševika a jeho zločinecké minulosti, cílené vymývání mozků a příprava ovčanů k volbám! Aby se hodných bolševiků nemusel nikdo bát, že jsou soudruzi v podstatě humánní a dávali soudruhům svůj hlas!  Poslední volby toho jsou důkazem. Lidem už nevadí komunisté,  kolaboranti, ani agenti StB a klidně budou volit menší zlo! Jen aby se měli lépe!

30 Charles Bernreiter Charles Bernreiter | 11. dubna 2014 v 18:20 | Reagovat

[15]: Pan Wolf ma pravdu, ze v Cesku vubec neni nadeje, zeby kurvy jako Vondruska a mnoho dalsich byli po pravu odsouzeni za sva zverstva.

Zda se, ze Mezinarodni Soud je ta prava a jedina instance, kde by se mohli obeti dovolat spravedlnosti.

Podporit pana Wolfa moralne je sice hezke gesto, ale jak jste Vy, pane Haramule, spravne rekl - pravni vylohy to neuhradi.

Proto zde vybizim kazdeho zde na tomto blogu, kdo chce opravdu neco efectivniho udelat, se zamyslet o moznosti zalozeni trust accountu na dobrovolnou sbirku penez za ucelem podani stiznosti pana Wolfa pro "crimes against humanity" u Mezinarodniho Soudu.

Come on, people, everyone of us certainly is in a position to pitch in !

31 Vitezslav Haramule Vitezslav Haramule | E-mail | 11. dubna 2014 v 19:29 | Reagovat

[30]: Jsem pro, pane Berneiter,zorganizovat
neco takoveho co navrhujete,asi bych si s tim nevedel rady.
Za dane situace jsem ochoten prispet 100 $
Kanadske meny. Rozsudek Ceskeho soudu ohledne zaloby pana Wolfa na sadistickeho,komunistickeko bachare Vondrusky je vysmech vsem slusnym LIDEM

32 Jiří Wolf Jiří Wolf | E-mail | 11. dubna 2014 v 19:35 | Reagovat

Pan Haramule mi už psal a nabídl mi finanční pomoc.  Rád jeho nabídku využiji. Když zaćal proces s Vondruškou, prodal jsem auto a  z uložených peněz jsem vyprávěl obhájce. Velmi slušného mladého člověka, který si vzal  pouze jen jakous režii za jeho zadtoupení. Vondruškovi platili advokáta komunisté! Konfederace politických vězňů se od případu Vondruška distancovala. KPV uznává jako politické vězně jen mukly  z 50 let a těch už je velmi málo. I když dostávají od státu každý rok hodně peněz, podporováni jsou jen ti, kteří jsou rezImu a KPV  loajální. Takže jsem byl na všechno sám. Peníze na právníka už nejsou. Auto jsem přisoudil! Tento týden jsem si půjčil od kamaráda 5 tisíc a zaplatil advokáta za jeho vynikající služby. Nechci být nikomu nic dlužen. Z důchodu dluh splatím. Nyní budeme s právníkem řešit, co dál. On ví, jak se má stížnost na Českou republiku a především justici posílat  do Štrasburgu. Byl jsem velmi překvapen, že se ze zahraničí našel pouze  jeden  jediný  člověk, který mi nabídl pomoc. Nemám ve zvyku žebrat. Ani za totalitního režimu jsem nežebral pro sebe peníze. A pokud jsem obcházel představitele z Charty 77., vždy jsem sháněl peníze pro manželky zatčených, které se ocitly s dětmi pez peněz. Nevím, kolik bude stát podání stížnosti do Štrasburgu. Možná, že bude stížnost potřebovat přeložit atd. Pokud ovšem chce někdo pomoci, potom rád zveřejním potřebné údaje  k poslání peněz.  Řádně poté vše s advokátem vyůčtuji. Prosím, můžete mi napsat na můj nosil. (jirkawolf@volny.cz) Děkuji Všem za jejich přízeň.

33 Homoklaus Homoklaus | Web | 11. dubna 2014 v 19:51 | Reagovat

[17]: Já moc dobře vím, v jakém srabu je svět, protože lidi jsou hovada.

Konkrétně Češi totálně zmagořili, protože ze Západu vidí jen pozlátko. Vůbec netuší, co je za tím - jak dlouho se na západě muselo tvrdě makat. Z Čechů se stali povrchní kreténi, kteří si neváží ničeho poctivého - svou roli sehrál i populistický demagog Klaus. Tato bublina je přifukována otevřenými i skrytými dluhy.

ČR je jako Titanic - v podpalubí lidi v lepším případě plavou ( jako já ), v horším případě se topí, ale na palubě se tančí a nikdo si tam neuvědomuje, že to jde do prdele...

34 Jiří Fiala Jiří Fiala | E-mail | Web | 11. dubna 2014 v 20:28 | Reagovat

Proč jsme neutekli ? Protože na rozdíl od vás donutíme druhou stranu, aby se tentokrát stěhovala ona. Směr Východ, Putin ať vás živí !!
A utíkat je zbabělost, celý zbytek života bych si to pak musel vyčítat. Před sebou či svým svědomím beztak nikdo neuteče. Že to tu přenechal - ne lacino, ale PŘÍMO zadarmo - těm hajzlům ?!! NIKDY !! ???

35 Luis Luis | 11. dubna 2014 v 21:23 | Reagovat

[25]: Kde bydlite, pane Haramule ?
"Umite si predstavit co si budu myslet o nekom o kterem predpokladam ze se ridi mazanosti estebackych hajizlu?"
Jestli jste myslel me, tak jste vedle. Nicim jsem se neridil a neridim dodnes. Pokud neco planuju, tak vzdy z gruntu, bez ohledu na predchozi stereotypy. Ja tem estebakum jenom na slovo veril, to co povidali. Kdyz je nekdo ozralej jak prase, tak se moc nepretvaruje.
Takze me dneska nikdo zadnejma pohadkama o demokracii v cesku nedojme.
Jinak prispeju taky. Staci napsat kam ale pozor, ne tady. Jeste budou po Jirkovi z toho chtit dane parchanti. Nejlepsi by bylo poslat penize Rostovi a on uz bude vedet jak je dostat do cr bez poplatku ci s min. poplatky.

36 Luis Luis | 11. dubna 2014 v 21:36 | Reagovat

[34]: Taky jsem se tam snazil. Pak uz jsem nemel silu.
Snazit se v cesku neni pro koho. Hajzlum je to uz prenechane , ani to nemusi bejt rus. Cech hajzl staci. A co jsem osobne poznal rusy (jak v cesku tak i tady) tak mezi nimi bylo hajzlu tak desetina v porovnani se stavem mezi cechy.

37 Luis Luis | 11. dubna 2014 v 21:39 | Reagovat

Jirko, jak chces aby se lidi dovtipili ?
Mel jsi napsat driv. Teda nevim jak za jine, ze zkusenosti z cs-magazin.com se lidem nechtelo moc posilat. Snad se poucili.

38 jkorcak jkorcak | E-mail | Web | 11. dubna 2014 v 22:51 | Reagovat

[34]:Ano? A kolik se jich už odstěhovalo? Vždyť je to přesně naopak! Oni se stěhují sem k nám! Vy musíte být slepý a hluchý!

39 Pane Fiala Pane Fiala | 11. dubna 2014 v 23:31 | Reagovat

[34]:s vasim nazorem nesouhlasim, jestlize ta zem pozira sve deti a chova se hure nez macecha (at jiz z duvodu jakyckolich) v podstate jiz od roku 1939, tak z te zeme odejdu. Byli jste otroci za Protoratu, byli jste otroci za dob CSR / CSSR a jste otroci i ted. Ta vase soucasna ' demokrticka' elita si z vas dela prdel, je to banda ex komunistu, STBaku a zlodeju. Plebs v CR zmenil a zmeni absolutni hovno, pouze si tam nicite svuj zivot a zivot svych deti.

40 Josef Pepa Nos Josef Pepa Nos | E-mail | Web | 11. dubna 2014 v 23:37 | Reagovat

Až zbudou z Česka jen ruiny, někdo bude muset odklidit trosky, vyčistit cesty a ulice, postavit nové domy.
Odjakživa v historii byly cizí lidé a  firmy pouze nápomocny a nikdy neudělaly nejdůležitější díl práce.

41 Nazdar Nazdar | 11. dubna 2014 v 23:44 | Reagovat

[34]: Pardon, ale donutite akorat prd a komousi se vam smeji primo do ksichtu! Tak si klidne nalhavejte dal jaky jste hrdina!

42 Karel Jemelka Karel Jemelka | E-mail | 12. dubna 2014 v 0:46 | Reagovat

[34]:Pane Fialo. Přiznávám bez mučení, že důvodem, proč jsem neutekl byla ženská. Já člověče tak zblbnul už v pubertě, že jsem si nedovedl představit, že bych mohl žít bez ní. Dnes žiji bez ní a tluču se do čela. Je prostě pozdě.

Nicméně, rád bych se zúčastnil onoho hnání druhé strany směrem na východ. Nedožiji se toho. Trend je opačný. Dobře nám tak. :-(

43 Lidka Lidka | 12. dubna 2014 v 4:42 | Reagovat

Jiří, jste nesmírně statečný, patříte zřejmě k největším hrdinům současné doby, usilujícím o mravní očistu, připomínajících, že zlo má být přiměřeně trestáno.  Je to strašně smutné a neférové. Problém je zřejmě v tom, že většina těch týraných je již mrtvých, nebo si z toho nedokázala udržet zdravý rozum, nemají prostředky a takové volní síly jako má Jirka, a mrtví mluvit nemohou. Většina lidí ve společnosti si zvykla na lhaní ve funkích, na nejvyšším soudu jsou mladí potomci svých totalitně justičních rodičů, zaplavovaní 100000,-Kč měsíčně, kteří nikdy žádné hodnoty netvořili, plácají a píší prázdná slova, a nevědi o čem. Je to také velká výzva k hnutí za skutečnou reformu justice, za změnu státních zástupců a soudců. Ale ten nemohou psát soudci, nebo právníci, pokřivení právnickými fakultami, či dokonce studentíci, jak to bylo např. s exekučním zákonem, či občanským zákoníkem. Právu a smyslu pro spravedlnost se nedá naučit v akademickém spolku ani jako zaměstanenc soudu nebo v nějaké správní škole nebo v poslanecké lavici, v akváriu. Přečíst zákon si dovede každý, kdo se naučí číst. Ale před tím, než někdo zasedne do soudcovské lavice, tak by se měl naučit tvořit hmatatelné hodnoty, a nějaké roky se skutečně podílet na jejich tvorbě (každému adeptu na soudce by prospě nějaký ten rok práce na stavbě domečků a souvisejícíh sítí, ženy neyvjímaje) nebo jak se chrání a léčí zdraví (a skutečně asistovat na nějakých operacích, aby si naučili vážit života a lidí), a ne aby se trénovali a tvořili celý život nepolapitelná, prázdná slova, jejichž negativní dopady na morálku vůbec nechápou. Zavřela bych ten soudní senát do temné komory, 2 x 2 metry, a stříkala bych na ně studenou vodu hadicí. Teď snad ještě bude chtít Vodnruška "odškodné".

44 Lidka Lidka | 12. dubna 2014 v 9:46 | Reagovat

Začala bych se zrušením nejvyššího soudu- jeho kompetence by převzaly současné vrchní soudy, čímž by se část sídla přesunula do Prahy. To, co je prvoinstančně dle o.s.ř. určováno krajsým soudům příp. MS v Praze, tak by se vše dalo okresním a obvodním soudům. Tím se zkrátí soudní řízení z hlediska dohadů o věcné příslušnosti a ubere se agenda vrchním soudům. Dále bych zrušila pobočku Krajského soudu v Liberci, pro absolutní neschopnost a  lenost soudců dokazovat pravdu. Zavedla bych do ústavy zpět 5 letá funkční období soudců. Jinak v mé žalobě na předsedu MS v Praze a předsedkyni OS P1 a místopředsedkyni A.N, kterou jsem logicky z důvodu podjatosti MS dala ke KS v Praze (skrz potlačování svbody slova a pomluvy) se KS v Praze cítí místně nepříslušný, takže to putuje k VS P. Takže bych také zrušila dikci místní příslušnosti, dala bych to volněji, jako soud místně dosažitelný. Samozřejmě bych jim platy sejmula na polovinu,a do ústavy bych dala, že Ústavnímu soudu nepřísluší rozhodování o platových náležitostech ústavních činitelů. Také bych oprášila a rozšířila možnosti obnovy soudních řízení. A zrušila bych podmínku, že v čele ministerstva spravedlnosti smí být jen právník. Zavedla bych jako podmínku jen test z logiky a test z právních předpisů. Podobně u státních zástupců. Nadělali z nás novodobé mimosoudní oběti politické zvůle, psance a materiální chudáky, metodami vyhladovět. Tak přeci nepůjdeme na porážku jako ovce (a ještě s pozitivním úsměvem) :-(

45 Charles Bernreiter Charles Bernreiter | 12. dubna 2014 v 17:12 | Reagovat

[34]: Mate pravo na svuj nazor I na smesnou myslenku vytlaceni vsech gauneru na vychod. Kdo by tam zustal - 5% nanejvys.

Od sveho odchodu v roce '68 jsem toho nikdy nelitoval a muzete mi verit, ze me svedomi vubec netrapi. Z pocatku me trapily typicky emigrantske sny, ve kterych jsem se zdal byt v tom ceskem bordelu.  Ujistuji Vas, ze od te doby taky spim velmi dobre.

Slysel jste nekdy rceni "Kdo utece tak vyhraje"?

Zivot je jen jeden a zit ho pod kokoty a mezi kokoty nema zadny smysl. ;-)

46 ghost ghost | 13. dubna 2014 v 13:39 | Reagovat

[34]: A co kdyz si ted v Karlovych Varech odhlasuji prislusnost k Rusku? Vzdyt uz tam pobyla rada ruskych slechticu, vcetne Gagarina.

47 jkorcak jkorcak | E-mail | 13. dubna 2014 v 15:57 | Reagovat

Google, You Tube píše v českém jazyce:

Zamyslete se chvilku nad veškerým obsahem, který jste do videa dali. Nebyla tam nějaká nahrávka z koncertu, filmu, televizního pořadu, videohry nebo jiného videa YouTube? Pokud ano, můžete porušovat něčí autorská práva.

Beru na vědomí, ano, a tímto vznáším stížnost vůči urážlivému a nenávistnému jednání, které v sobě zahrnovalo i zcizení a upravení videa a proběhlo v den mých narozenin na Google+ a You Tube.

Zamyslete se chvilku nad veškerým obsahem, který ten, kdo dílo odcizil, do videa dal. Obsahem toho díla jsem já, a ani já ani můj přítel Ross Hedvicek, který je autorem původního, již smazaného videa, jsme nikomu, natož potom anonymovi, který se skrývá pod nickem Viktor Čistý, nedali svolení k tomu, aby naše video odcizil, zkopíroval a jakkoliv zkreslil.

Anonymní účet, skrývající se pod Nickem Viktor Čistý tak činí s úmyslem ublížit mi, protože chce ublížit mému příteli. Dotyčného Viktora Čistého neznám a v životě jsem mu neublížila ani jsem se na něm nijak neprovinila. Jeho jednání je veskrze podlé a VSKUTKU MNE POŠKOZUJE A TO V MNOHA SMĚRECH. JSEM PŘESVĚDČENA O TOM, ŽE SE V MNOHA SMĚRECH DOPOUŠTÍ TRESTNÉHO ČINU A MÁTE PRAVDU S PRÁVNÍKEM SE SKUTEČNĚ PORADÍM.

Především se však domnívám, že You Tube, jakož i Google+ je účastno zrady důvěry a možná i podvodného jednání, neboť pod záminkou solidního jednání jste mne opakovanými návrhy a žádostmi donutili k tomu, abych uveřejnila na You Tube a na Google+  v samotném názvu účtu svou fotografii a své plné jméno, dále jsem uveřejnila svá data ze soukromého života a ANI TATO DATA ANI MOU FOTOGRAFII A ANI VIDEA MNOU ( NEBO MÝM PŘÍTELEM)  UVEŘEJNĚNÁ  NECHRÁNÍTE PŘED ZCIZENÍM A ZNEUŽITÍM. To je ale přesně to, co jste mně a nejenom mně po celou dobu slibovali. VŠECHNO, CO JSTE ODE MNE POD ZÁMINKOU DŮVĚRYHODNOSTI A BEZPEČNOSTI VYLÁKALI - TO JEST JMÉNO, FOTOGRAFII A SOUKROMÁ DATA - SPOLU S VIDEEM - OSOBA, KTERÁ SE NA VAŠEM ÚČTU NAZÝVÁ VIKTOR ČISTÝ, UKRADLA A ZNEUŽILA!

Nenapsala jsem o sobě všechno, nicméně všechno, co jsem napsala bylo zneužito. Vzhledem k tomu, že mne nabádáte, abych se rozepsala i i tom, ke komu a jaký mám vztah a koho a jaký vztah hledám, musím se sama sebe ptát, JAK BY TO DOPADLO, KDYBYCH VÁS POSLECHLA A UDĚLALA TO!

Původní video, které vzniklo víceméně jako žert (po tom ale nikomu nic není), je na You Tube již smazáno. Nacházelo se, jak jsem napsala ve své stížnosti, zde:

http://hedvicek.blog.cz/xxxxxx – nehodlám v tomto případě dělat nikomu reklamu

Toto píšete vy:

Nezáleží na tom, zda jste to nahráli zdarma z televize, zda jste zakoupili DVD nebo videohru nebo zda jste nahrávku natočili sami na nějaké události, stále potřebujete povolení od vlastníků autorských práv k materiálu, ze kterého jste při své tvorbě vycházeli.

A jaká je skutečnost?

Dotyčný anonym, jehož účet jste očividně neprověřili, přestože název účtu je zcela zjevně falešné jméno nebo-li pouhý nick, TU NAHRÁVKU VŮBEC NENATOČIL, CO UDĚLAL, BYLO TO, ŽE ZKOPÍROVAL, ZCIZIL A ZNOVU UVEŘEJNIL VE ZNAČNĚ ZKRESLENÉM STAVU A S VELICE URÁŽEJÍCÍM TEXTEM, VIDEO CIZÍ a vy jste mu tuto krádež nejenom umožnili - dokonce jeho podlé jednání chráníte!

Slova jako ožratá stará škebla a bláznivá stařena vám nepřipadají urážející? Mám je snad chápat jako lichotku k narozeninám?

Video, které se nachází na You Tube na adrese (http://www.youtube.com/xxxxxx - nehodlám v tomto případě dělat nikomu reklamu)  bylo vloženo na blog Dvorana hlouposti účelově založený pod jménem Viktor Čistič s úmyslem co nejvíce poškodit a ublížit americkému občanu Ross Hedvicek - ve skutečnosti však neubližuje nenáviděné osobě, na kterou autoři blogu nedosáhnou, nýbrž všem jeho přátelům a jeho i jejich rodinným příslušníkům, a to dokonce i mrtvým. Informace, které byly zcizeny z mého účtu, byly hrubě zkresleny a s úmyslem ublížit mi co nejvíce uveřejněny rovněž na tomto blogu.

U zfalšované nahrávky na  (http://www.youtube.com/ nehodlám v tomto případě dělat nikomu reklamu) uveřejnila anonymní osoba Viktor Čistý propagaci tohoto nenávistného blogu. Zcizené a zfalšované video, jakož i informace a fotografie zcizené z mého účtu na Google+ a You Tube se tedy nyní nachází také na této adrese:

(xxxxxx - nehodlám v tomto případě dělat nikomu reklamu)

KDYŽ SE PODÍVÁTE NA ÚČET YOU TUBE A GOOGLE+ ZALOŽENÝ POD JMÉNEM VIKTOR ČISTÝ, NENAJDETE TAM NIC NEŽ FALEŠNÉ JMÉNO A FALEŠNOU FOTOGRAFII! A pochopitelně i ukradená, upravená a hanlivá videa, která bez zábran a bez problémů veřejně provozuje a propaguje!

Osobně je mi líto, nemohu vám již více důvěřovat a bude mi jedno, jestli mně osobně zrušíte účet u vás, nechci mít nic společného s komunitou, která dovolí, aby mi někdo udělal něco tak bezpříkladně sprostého, ale nejdříve žádám, abyste zasáhli a ukradenou nahrávku zakázali.

Nejsem sice rocková hvězda, ale lidská práva mám stejná jako Rod Stewart nebo Keith Richards. Když chci udělat svému příteli radost a nahraji vlastní fotografie z nezapomenutelné návštěvy, s nádhernou krajinou, mořem a městy, a doprovodím ji krásnou hudbou, kterou nahrál profesionál - je mi jasné, že já nejsem Luis Armstrong nebo Michael Jackson - VY MI TO VIDEO ZAKÁŽETE. A když někdo tak odporným způsobem poruší moje práva a ublíží mi, je to v pořádku?

Myslím, že to rozhodně v pořádku není a jsem přesvědčeno o tom, že také vám to musí být naprosto jasné!

Jiřina Korčáková

48 Jiří Wolf Jiří Wolf | E-mail | 13. dubna 2014 v 18:29 | Reagovat

A co jsme jim tu v Česku nechali? Vykradený stát a slušní lidé s prázdnou misku  čekající na trochu toho žrádla a otrocký obojek kolem krku, jak mi dnes trefně napsal jeden můj kamarád. Pan Jiří Fiala je totiž vlastencem. Asi neví, že kdo může, tak utíká z tohoto neprávního státu pryč a tam v demokracii začal důstojně žít. Tady v naší demokratuře jen živíme bolševiky, zloděje a příživníky. Jak už jsem napsal. Souhlasím z odchodem mladých lidí do zahraničí. Sám jsem pomáhal mladým párům -dentistům- do Canady.  Kdybych byl mlád, nesetrvával bych v Česku ani minutu. Ale jsem stár a nemocen a nezvládl bych stěhování do jiných svobodných poměrů. Nikdy jsem nebyl vulgární, ale dnes musím říci, že pan Fiala je opravdu korunovaný vůl!

49 Homoklaus Homoklaus | Web | 13. dubna 2014 v 20:19 | Reagovat

[36]: Ať je Putin jaký chce, jednu věc mu nemůžeme upřít - drží se tam dlouho a lidi ho dobrovolně volí.

V ČR je propracovaný totalitní systém, který navenek vypadá jako totální fraška - jedna banda šašků se provaří, druhá ji nahradí, ale zákulisní hráči zůstávají. Je až trapný, jak se v ČR od roku 2010 začaly rojit strany na jedno použití ( Věci veřejné, ANO 2011, Úsvit Japončíka Okamury atd. ). Česká politika je úplně rozesraná a z tohoto hnoje může vyrůst něco hodně "krásnýho" :-!

50 Homoklaus Homoklaus | Web | 13. dubna 2014 v 20:58 | Reagovat

[34]: Nikoho nevyženeš, protože howada mají v ČR výraznou početní převahu ( a většinou si ani neuvědomují, že jsou howada ). V ČR je tolik zla, že to zlo musí sežrat samo sebe - jiná možnost není. Ale bude to drsný.

Situace by se ještě zkomplikovala, kdyby se do ČR nahrnuli uprchlíci ze zbankrotované Ukrajiny.

51 Jiří Wolf Jiří Wolf | E-mail | 13. dubna 2014 v 21:57 | Reagovat

Paní Lidko. Ještě není všemu konec. Bachař se nechal slyšet, že mne bude žalovat za poplivání jeho cti - Jako kdyby nějakou kdy měl. Bude chtít náhradu za advokáta a milion!  A klidně toho může dosáhnout. Justice stojí na jeho straně. Připomenu jen studenty z Brna, kteří o jednom profesůrkovi  po roce 2990 napsali, že byl fanatický bolševik. Soud se vlekl několik roků a nakonec ten bolševik soud vyhrál! I když to byl kariérista a fanatický bolševik a prospěchář no, prostě komunista s tím  nejhorším nej, přesto soud  stál na jeho straně. Vemte si, kolik soudců - bolševiků bylo Havlem po roce 1990 jmenováno v podstatě na doživotí. Podle odhadů je dnes třetina soudců v České republice býv. komunisté! Nemůže se proto jednat o nestranné soudce! Kolik lidí nevyhrálo při o majetky! Pokud v majetko - právní při stál před soudem komunista, ve většině případech soud vyhrál!  A pokud se postižení obrátili na soud ve Štrasburgu, tam  seděla zástupkyně za Českou republiku, která stížnosti v masovém měřítku zamítala. Jednalo se o býv. komunistku! Nejsou lidi, vymlouvalo se Česko, když to prasklo! Jenže, kolik lidí nedostalo nazpět své - bolševikem ukradené majetky! A tento stále zločinným systém vychovali jí Fialové...

52 Vitezslav Haramule Vitezslav Haramule | E-mail | 13. dubna 2014 v 22:00 | Reagovat

[35]: Pane Luisi bydlim v Canada-Ontario
Muj maly prispevek posilam na E-mail
      Jirkawolf volny.cz.Po tom ,kdy jirka zde zverejnil svoji E-maiL rozhodl jsem, ze to tak bude nejjednodusi.Pan Hedvicek dela bohulibou sluzbu tim ze dava k dispozici vsem svoji NASTENKU

53 Jiří Wolf Jiří Wolf | E-mail | 13. dubna 2014 v 22:19 | Reagovat

Neznám pitomce, kdo by se dobrovolně stěhoval na východ. Je tomu obráceně! Od 50 let prosazovala Komintenrna z Kremlu nejenom plánovaný vývoz socialistické revoluce do celého světa - Cuba, Afrika, jižní Amerika, Indočína... , ale  i stěhování sovětských občanů do všech možných končin světa. Mnozí jsou spící agenti, jiní se budou hodit jako pátá kolona. České Ministetstvo zahraničních věcí stále nepřehodnotilo svou  vízovou politiku. Rusů už je v Česku takové množství, že v případě nějakého konfliktu nebo i menšího incidentu,  může Kreml, podobně jako Hitler  v případě Sudet, požadovat ochranu etnické  a možná i většiny Ruských občanů. V rámci zajištění sféry vlivu se Ruští občané cíleně "posílají" v podstatě do všech západních zemí!  Jaké tam mají  s pasy Kremlu poslání je logické. Obrovské procento z nich pak získávají i státní občanství!  Ono, když mají ke všemu volební právo,- narozené děti, mohou ovlivňovat dění v zemích, které je přijatelné pro comunistickou Cominternu!  Obsazování například Ukrajiny, občany Ruské národnosti,  bylo také cílené a dnes přináší své plody. Kreml nikdy nespěchá. Trpělivě čeká.... Ideologie bolševika je zákeřná, zrádná a velmi nebezpečná.

54 Drifter Drifter | 14. dubna 2014 v 9:01 | Reagovat

[47]:Paní Korčáková, uprimne se divim ze jste s tim nepocitala kdyz jste to Vase video dala na pospas WWW. Je pozde bycha honit, Psat o tom zde pouze zvysuje cirkulaci a na vic spochybni vyznam Vasich slov :"pro vsechny ty trotly dodavam: VYS...E SI VOKO"!

Nechci radit, ale misto dlouheho psani by stacilo jen: VYS...E SI VOKO"!

55 Jarda Lamr Jarda Lamr | E-mail | 14. dubna 2014 v 10:01 | Reagovat

Ještě bych zkusil  jednu možnost o které zde nepadla řeč. Ztotožnit a navštívit tamní bachaře a hovořit s nim i na téme meritu věci - Vondruška a mučení. Třeba nejsou všichni svině a třeba by někdo z nich mohl podat informace či svědectví. Možná naivní názor, ale já bych "to" zkusil.  Neměl by být problém bachaře té doby "ustanovit" a po-té navštívit.

56 Luis Luis | 14. dubna 2014 v 15:32 | Reagovat

Pane Lamr, nebudte naivni. To jste zapomel jak to tehdy chodilo ? Kdo se mel sanci dostat do pohotovostnich pluku snb a jak se pak dal vybiralo pro sluzbu v SNV ? At to byl charakterove kdo chtel, je nucen drzet partu. A stejne to je i s pomocnym personalem.Jo muzete zkusit treba toho z fotky co je vlevo, to je zmrd uz na pohled.
Navic spolecenska situace v cr neni podobnym vecem dnes prizniva. Levice & stare struktury jsou na vzestupu, otevreni estebaci ve vlade a vubec to tam smrdi unorove.
Jedina sance je zalovat stat v u ESD. Kdyz uz nic, bude z toho dobry ukazatel aktualnich pomeru v Evrope.
Jirka bude potrebovat tak 40.000,-Kc. Nutno vsak nezapominat na to ze pripad k vyrizeni dostanou cesti zastupci u soudniho dvora.

57 Vitezslav Haramule Vitezslav Haramule | 14. dubna 2014 v 15:47 | Reagovat

Pani Korcakova v te koupeli to byla legrace. Ja bych o tom ani nepsal kdybych nevedel ze vas to mrzi.Nevim ale proc.Skoda ze to neberete sportovne protoze se absolutne nemate za co stydet.Kazde leto vsude kolem vody chodi zeny v plavkach a nikdo se nad tim nepozastavuje. Hlavu vzhuru dobra pani,kazda doba rodi sve idioty a ti vas prece nemohou rozhazet.

[47]:

58 Charles Bernreiter Charles Bernreiter | 14. dubna 2014 v 16:45 | Reagovat

[51]: Penezitymi prispevky panu Wolfovi k podani stiznosti do soudu ve Strassburgu pomuzete nejen jemu. V pripade pozitivniho vysledku by se tim mohly otevrit dvere pro mnohe dalsi pripady.

Jenom nadavat nestaci, put your money where your mouth is!

59 Jiří Wolf Jiří Wolf | E-mail | 14. dubna 2014 v 17:58 | Reagovat

Rád bych ještě něco přidal k myšlence pana Jaroslava Lamra. Každý dozorce v rámci  kolektivní viny se musel namočit. Aby nemohl někdy u soudu poukazovat na kolegy; "Já nikoho nemlátil, to dělali oni!", musel si projít přijímačem na samovazbách. Dokonce i řidiči autobusů- zájezdů, kteří rozvaželi eskortně vězně do lágrů si musel praštit do kriminálníků, až se jim mlácení zalíbylo. A potom. Dozorci byli vázáni  doživotní mlčenlivostí- omertou!  Neznáme doposud případ, že by býv. dozorce promluvil. S prominutím;  ještě dnes strachy pořádně nespí!  Pokud by totiž někdo přece jenom  promluvil, staří  kamarádi by si ho podali! Po roce 1990 se o prolomení tohoto tabu pokoušelo mnoho novinářů- bez úspěchu!  Vemte si jen, kolik záhadných  úmrtí  bylo ve Valdicích. Psal jsem v roce 1983 o zabití- vraždě Roma Zubka na III. oddělení -  samovazeb, kterého  ku smrti dokopal dozorce Šrédl. Ten článek vyšel ve Vídeňském  exilovém tisku. Tento článek byl  po mém zatčení součástí obžaloby proti mé osobě - "Poškozování  zájmů republiky v cizině".  Bachař Šrédl byl  této vraždě povýšen  a z Valdic přeřazen do  věznice v Kuřimi!  O soudu proti mne svědčil Hrantišek Hrabal (F.H. Richard) dnes píše na webech jako: "DIDRAK" udavač, tuplovaný tajný agent  StB, žijící od roku 1983 v Bratislavě. Z Čech musel utéci, když udal celou skupinu SRA, která spolupracovala s Polskou Solidaritou. Do vězení šli tři kamarádi a jedna dívenka, která rozepisovala na stroji prohlášení této skupiny. Součástí této skupiny jsem byl téže i já. Za jeho dvojité udání jsem si celkově odseděl 9 let! Pane Jaroslave.  Bláhově  už nikdy nevěřte tomu, že by při přátelském posezení  u kávičky zločinci  z lágrů dobrovolně hovořili o tom, jak sadistický mučili  vězně a nebo by někoho  ze své party - spolupachatelů udali. Možná, teprve až na smrtelné posteli se  někomu vyzpovídají, ale my u toho určitě nebudeme. A  zpovědníci- faráři, tak ti  jsou přeci vázáni zpověďním tajemství a tahle zločiná, ta si s sebou berou do hrobu!

60 Jiří Wolf Jiří Wolf | E-mail | 14. dubna 2014 v 18:14 | Reagovat

Dnes jsem obdržel do Česka peníze na  mého advokáta. Pánové; Vítězslav Haramule a Charles Bernreiten, každy mi poslal po 100 Kanadských dolarů. Opravdu milá pozornost a opravdu solidární pomoc. Peníze  jsem dnes nechal uložit na můj spořitelní účet a budou sloužit na vypracování stížnosti ku Evropskému soudu do Štrasburgu. Pánové,  Vám všechna čest a klobouk dolů. Moc Vám touto cestou děkuji, a jsem rád, že na tenhle protikomunistický odpor už nejsem sám!  Ono,  ušetřit z plného invalidního důchodu na právníka, to opravdu není lehké. Všem  diskutujícím děkuji za přízeň a  především velkou morální podporu. Věřte, že jí  opravdu potřebuji. Rosťovi děkuji, že mi umožnil na tomto jeho webu informovat přátele.

61 jkorcak jkorcak | E-mail | 15. dubna 2014 v 0:01 | Reagovat

[54]: Jistěže jsem to mohla čekat - a co? O čem tady vlastně diskutujete, co může Wolfík čekat od společnosti, která pustila do parlamentu komunistického bachaře, který by normálně neměl projít ani lustracemi? Wolfík taky mohl čekat jen to nejhorší a mlčíte snad? Proč vlastně lidé křičí, brání se, dokonce i provokují - protože se jim něco nelíbí, je to špatné, nespravedlivé. NEMÁTE RÁDI OVCE? Nemusíte být komunista, abyste dělal svinstvo. Můžete být dokonce i emigrant! Můžete emigrovat do Švýcarska, do Rakouska, do Německa, dokonce i do Čech mezi sobě vlastní. Emigranti se mohou mstít na nevinných stejně jako kolaboranti. Němci stejně jako Češi. Cizinci stejně jako domorodci. U malé nespravedlnosti to začíná a končí to v bolševické base. Račte prominout, ožratá stará škebla a bláznivá stařena opravdu nejsem. A když já nesmím krást, tak druzí nesmí krást také. Jestli já nesmím být sprostá, nesmím lhát a škodit lidem, nesmí to dělat ani google nebo you tube. U mne definitivně neprošli ani tou nejzákladnější zkouškou. Jsou důkazem toho, že se vyplatí být prolhaný, anonymní zmrd, který krade, plive na lidi pod falešným jménem a schovaný v davu a za zkorumpovaným zákonem dokonce i vraždí a znásilňuje. Nechci radit, ale misto dlouheho psaní a hádání se s USTRkem a živočichy typu Kryspecina, by Rosťovi také úplně stačilo jen: "VYS...E SI VOKO"! Však už to také mnohokrát řekl a napsal. A píše to a hádá se opakovaně a furt a ostošest dál. Proč je vlastně provokuje a sobě škodí? Nějaké svazky! NO BOOOOŽE! :-D

62 Luis Luis | 15. dubna 2014 v 5:20 | Reagovat

Tak jsem zablokovan na ihned a jeste na dalsich ceskych serverech. Uz tam neprilepim zadnou hlasku pod mojim nickem a IP, ktera pouzivam. Ale vlastne dobre, jenom jsem si s tim kazil naladu. A hledat zpusoby jak to obejit, na to se muzu vykaslat.  
Jinak bych rekl ze je to dobrej barometr situace v cesku.

63 Drifter Drifter | 15. dubna 2014 v 8:35 | Reagovat

[61]:Pardonnez-moi, nevim o cem mluvite, jen jsem chtel poznamenat ze prece vite co jsou Krystlikovci a Pecinovci schopni udelat nemluve o tom panovi ze Svycarska. Tak se jen divim ze jste jim dala prilezitost. Nic ve zlem, naopak.

Co se pana Wolfa tyce, ma moje sympatie ale pokud se nenajde pravnik ktery to udela za "pro Bono" tak to daleko nedojde. Musi si uvedomit ze zapadni svet je sfascinovany Havlem a jaky koliv clovek ktery jim tu modlu zacal sundavat z pomniku neni pritelem jejich korektni politiky.
Na druhe strane jsou lidi kteri za 100 dolcu milemu bacharovi pribiji nohy k podlaze rezavym hrebikem.

64 Vitezslav Haramule Vitezslav Haramule | E-mail | 15. dubna 2014 v 14:49 | Reagovat

Rozumim Drifter,Ja bych ale dal prednost mu tu hnatu pribit sam,Lide kteri udelaji neco takoveho za penize, nejsou o nic lepsi nez ta svine plna hoven, komunisticky bachar ONDRUSKA.

[63]:

65 Ross Hedvicek Ross Hedvicek | E-mail | Web | 15. dubna 2014 v 15:15 | Reagovat

[63]: To taky neco rika o stavu ceskeho prava. Mezi tisici ceskych pravniku se nenajde ani JEDEN, ktery by Wolfa hajil "pro bono". Vzdyt by si na tom udelal naramnou reklamu pro svou pravni kancelar!

66 Luis Luis | 15. dubna 2014 v 16:23 | Reagovat

[63 - 65] Z vasich prispevku logicky vyplyva, ze pokud se do toho vlozi pravnik "pro bono" , tak se na tom odvari . Nehlede na to , ze by hned nasledujici den po zverejneni sveho jmena v pripadu mel navstevu, ktera by mu to vysvetlila.
Coz si myslim ze se stane i v pripade placeneho pravnika, ale tam je doporuceni respektovano vydelkem a zni : nebyt prechane angazovany a aktivni.
Muz nazor a zkusenost je, ze s ceskym pravnikem se v soucasne dobe neda tento pripad vyhrat.

67 Ross Hedvicek Ross Hedvicek | E-mail | Web | 15. dubna 2014 v 16:38 | Reagovat

[66]: Problem je u Wolfa - a to ho mam rad a fandim mu. Je naivni a veri ze se da vyhrat pravni spor v bezpravni zemi - a Ceska republika JE BEZPRAVNI ZEME! A proc je Ceska republika bezpravni (pro vsechny idioty branici Pence)? Protoze Vaclav Havel zabranil potrestani komunistu a najmenoval komunisty (dozivotne) do soudcovskych funkci. Takze ultimatne za to muze Havel. Vsechno souvisi se vsim.

68 jkorcak jkorcak | E-mail | Web | 15. dubna 2014 v 17:31 | Reagovat

"Vaclav Havel zabranil potrestani komunistu a najmenoval komunisty (dozivotne) do soudcovskych funkci. Takze ultimatne za to muze Havel. Vsechno souvisi se vsim."

S tímto odstavcem bez výhrad souhlasím. Přidala bych ještě, že jim speciálním zákonem zařídil doživotní příjmy o jakých se ostatním lidem (slušným nebo neslušným) může jenom zdát, a to, aniž by pro svůj statut a výdělek nadčlověka museli třeba jen hnout prstem (patrně šlo naopak o to, jak sami píšete, aby prstem nehli). A sami si o svých příjmech rozhodují! Kdo jiný toto může!

Pamatuji se, jak jsem tenkrát užasla a zvedl se mi žaludek: TO ONI PŘECI ODSUZOVALI LIDI NA SMRT, DO KONCENTRAČNÍCH TÁBORŮ A URANOVÝCH VĚZENÍ a nadto tomu ještě dávali punc práva. Když to hloupý národ (počítám mezi ty hlupáky i svoji rodinu a tím pádem i sebe), který si tenkrát ještě byť i jen trochu vážil soudcovské stolice a respektoval ji, tedy když to laik sledoval, četl a slyšel, řekl si asi: to přeci musí být pravda, vždyť je to soudce!

O NĚJAKÉM VYROVNÁNÍ S MINULOSTÍ NEMŮŽE BÝT ANI ŘEČI. Nejenom, že nikdo nebyl a nebude potrestán, zločinci byli ještě pohádkově odměněni a všechno se to svedlo na laika a na hlupáka totalitního občana.

A podobně i Havel je uctíván jako nějaký nadčlověk, a hlupák občan (tentokrát už světoobčan a demokrat, nikoliv pouze a bezvýhradně český) dojatě tleská a žárlivě si střeží, aby mu ikonu nikdo nepošpinil.

Soudci byli jedním z důvodů (nikoliv jediným), proč jsem si uvědomila, že stojím opět mimo, protože si toho člověka nedokážu ve skutečnosti ani docela obyčejně vážit (a mrzelo mne to, tenkrát ještě ano). O nějakém zbožňování nemůže být ani řeči. Ten pocit zkaženého žaludku mám dodnes.

A vyrovnání s minulostí? Ani omylem, to spíše srovnání nebo dorovnání! Když může soudce nebo politik, poslanec nebo ministr a jeho poskok, a ještě jsou pohádkově odměněni, proč já nesmím a ještě musím jít do vězení?

69 Luis Luis | 15. dubna 2014 v 22:41 | Reagovat

Uz tady prestante fnukat a radeji zacnete studovat.
Toto je dulezite vedet k pochopeni situace v cr (nejenom) a je to v kazde ucebnici valecne strategie:
Valka ( jedno jakeho typu) se ukoncuje tremi zpusoby :
1. Totalnim porazenim protivnika , obsazenim jeho uzemi a bezpodminecnou kapitulaci. Na zaklade toho zmena politickeho systemu a moci. Priklad :  Nemecko 1945, Irak 2003, Afghanistan (nekolikrat).  Pripadne anexi uzemi ci casti uzemiporazeneho statu .
To umoznuje totalni zmenu spolecnosti na zaklade okupantovy vule. Priklad : Ceskoslovensko 1968
2. Primerim. Stanovuje se pouze demarkacni cara a dozorci komise primeri. Priklad Korea 1952.
3. Kapitulaci prohravajiciho.
Uzemi se neobsazuje a nedochazi ke zmene rezimu ci politiky porazeneho statu. Vitez stanovi sve podminky - tribut, kosmeticke zmeny ve vedeni statu a v pravnich zalezitostech porazeneho statu.  Toto je jednorazove a vitez nema v budoucnosti moc moznosti do politiky kapitulovaneho statu. Smerodatne pro viteze v tomto pripade je, kdyz porazeny splni podminky kapitulace a svoji zahranicni politiku prvadi v pratelskem smeru vuci vitezi.
Priklady : Nemecko 1918, Japonsko 1945.
Muze dojit i k odstoupeni casti uzemi vitezi, oddeleni casti (rozdeleni) uzemi pro vznik noveho statu , novy stat ci jako neutralni pasmo.
Priklad Irak 1991, Ceskoslovensko 1989.
Ceskoslovensko splnilo podminky kapitulace Varsavske Smlouvy ve studene valce, nasledne staty provadi vstricnou zahranicni politiku vuci vitezi, dohodnute ekonomicke a pravni zmeny se realizovaly pricemz se nechala moc v rukou porazenych pouze prizmene nazvoslovi. Vitez nema moc a ani duvod v dalsim zasahovat do vyvoje v kapitulovane zemi paklize ta plni podminky kapitulace.
Podminky kapitulace se stanovuji zejmena s ohledem na to v jake fazi porazky protivnik je - budto tlaci dal na pilu az do uplne a bezpodmicecne kapitulace (coz stoji exponencialne narustajici vydaje a naklady na okupaci) nebo dohodne podminky kapitulace prijatelne pro obe strany.
Priklad Brest-Litevsky mir  Pad svetove socialisticke soustavy.
Vytunelovani postkomunistickych zemi bylo v dusledku zavazku platby tributu vitezi a provedeno leaderem porazene strany - SSSR a Ruska.
Zvlastni pripad je revoluce v bojujici zemi, ale to by bylo moc slozite a dlouhe to popisovat , body se principialne shoduji ale ponechava to jak vyhravajicimu, tak prohravajicimu misto pro manevrovani a hlavne k intrikam, pokud je jedna strana konfliktu naivni.

70 Josef Pepa Nos Josef Pepa Nos | E-mail | Web | 16. dubna 2014 v 11:28 | Reagovat

Komunistické kurvy na soudech si hýčkají komunistickou kurvu, bestii a sadistu  Vondrušku.

Po pětadvaceti letech se vůbec, zcela, absolutně nic nezměnilo.

I nadále rejeme držkou v zemi.

71 Pane Hedvicek Pane Hedvicek | 16. dubna 2014 v 13:28 | Reagovat

[67]:v NSR zustalo po 2 svetove valce ve funkcich kolem 800 soudcu, kdyz presli tzv denacifikaci - pouze par soudcu bylo vyhozeno, prestoze odsuzovali i  k trestum smrti na zaklade nacistickych zakonu,
neco podobneho se delo i s generaly wernachtu (a myslim i SS) dostavali generalske duchody, takze nic noveho pod sluncem, nova elita si ponecha slouzici starou elitu v soudnictvi , ve skolstvi pokud se prizpusobi, pouze naivni se domnivaji ze pri sametove revoluci (velke hovno ze) dojde k nejake cistce :-(

72 Luis Luis | 16. dubna 2014 v 15:28 | Reagovat

[71]:
1. Elita zustala v cr tejna, pouze doslo k obmene lokaju
2. Cistka byla provedena, doslo jednak k obetovani nekolika stovek mene vyznamnych sluzebniku stareho rezimu , u kterych nedoslo k zapojeni do noveho systemu a pak doslo ke zbaveni se tech, kteri prokoukli nebo odmitli se dal ucastnit .
Co se tyka Nemecka, Americane dokazali stare struktury a vlastne cele Zapadni Nemecko podplatit novou zivotni urovni a hlavne vizi budoucnosti.Tam sehralo velkou roli i porovnavani s pomery ve Vychodnim Nemecku a pochopeni toho ze nebyt Americanu, tak je ten sajrajt po celem Nemecku v dusledcich takoveho vyvoje s daleko horsimi dopady.

74 Jiří Wolf Jiří Wolf | E-mail | 16. dubna 2014 v 21:57 | Reagovat

Problém spočinul v tom, že trestní oznámení na Vondrušku podal  Petr Cibulka. Trestní stíhání bylo zadáno ÚDV a vyslechl býv. politické vězně, kteří prošli Minkovicemi. Byl jsem jedním s poškozených. Jenže tu byl další problém. Já jsem po pravdě popsal mučení ze strany Vondrušky a odvolával se na své Motáky. V nich jsem roku 1982 popisoval podmínky v Minkau. I když mnozí političtí vězni na samovazbách byli mučeni, ze strachu nepřiznali nic. Zůstal jsem jako svědek a poškozeným sám. Postupně se přidávali další vězni, ale jejich svědectví okresní soud ignoroval. Naivně jsem se domníval, že když vyšetřování vzalo do rukou ÚDV, že celá věc bude dotažena do konce sv Vondrušku odsoudit. Nepočítal jsem ovšem s proradnou komunistickou justicí, která si svého zločince osvobodila. " Tento proces se vede jen proto, by si zločinci svého kolegu zločince osvobodili!" To prohlásil Petr Cibulka. Proč ale podal na Vondrušku trestní oznámení, když dopředu věděl, že dozorce nebude soudně potrestán!  Na to nedokázal odpovědět!! Proces , ktetý se táh dlouhymch 7 let let se vedl také ku oklamání veřejnosti jak doma, tak i v zahraničí. Měl podvodně dokazovat, že se v České republice vede  spravedlivé  trestní šetření se zločinci z dob totalitního režimu. Odvolací soud prohlásil toto, když Vondrušku osvobodil: "Uběhla již velmi dlouhá doba na to, aby se mohlo zjistit zda se dozorce  skutků opravdu dopustil.."
Přitom důkazů ku odsouzení Vondrušky bylo dost  Tentonproces byl  jeden z mnoha bolševických podvodů na veřejnost!! Kdo nesledoval pozorně tento případ, kdo nebyl přítomen u soudů, může mít stejný názor, jako ovčané, jenž média vyloženě krmila snůškou  lží.  Po tomto patu už žádný politický vězeň nebude nikdy podávat trestní oznámení na muklobijce. A tento účel byl soudní fraškou splněn. Uvědomte si, že do dnešního dne nedošlo ku odsouzení jediného dozorce z komunistických táborů. Vězňům je povoleno, aby  vydávali svá  písemná svědectví knižně, byli s nimi natáčeny otřesné dokumenty, byli jim udělovány různé ceny jako ceny národa, jako úplatek udělováno státní vyznamenání atd. Ale v žádném případě jejich tyrani nesmí být  za v tomto Českem  absurdistánu a  především neprávním statě potrestáni! Co si asi musí myslet chudáci, kteří z rukou  býv. agenta StB a komunisty přebírají uznání III. odboje, další  od býv. komunisty zase státní vyznamenání, zatímco býv. dozorci se jim vysmívají a spokojeně si užívají vysokých důchodů a výhod. Kdo mne chce soudit, musí  si nejdříve odpovědět na mnoho otázek, které jsem zadal a naznačil. A pozorně číst, co jsem o tomto problému  již napsal.

75 Jiří Wolf Jiří Wolf | E-mail | 16. dubna 2014 v 22:50 | Reagovat

Ještě jeden dodatek. Po celou dobu jsem byl zastupován advokátem; panem doktorem Němcem z Prahy.  Mladý a slušný člověk, který mne zastupoval za režii. Nabídl mi  nezištně pomoc a já toho využil. Kdybych si vzal advokáta jiného, nemohl bych  ho zaplatit.
Po osvobození Vondrušky se nikdo neozval, aby protestoval. Dokonce ani Konfederace politických vězňů neprotestovala. Ticho po pěšině. Musí být přece naprosto loajální novému režimu, kterak se od ní vždy čeká. A společnost?  Tu zajímají skandály z bulváru tenhle morální humus. Více jak milion čtenářů  si každý den kupuje bulvární časopisy. Hltavě se čte, kdo se s kým vyspal, rozvedl...

76 Vitezslav Haramule Vitezslav Haramule | E-mail | 16. dubna 2014 v 23:33 | Reagovat

Nedavno jsem cetl dva clanky v ceskem tisku o nezajmu (nebo zbabelosti)CECHACKU.
V 1. pripade si manzel vyrizoval sve ucty z manzelkou,malem ji zaskrtil nebyt 8 leteho syna te zeny ktery skocil tomu raubirovi na zada a branil svoji matku.To vse se odehravalo pred ocima skupiny ceskych zbabelcu kteri si nechteli palit prsty. V druhem
pripade mlada divka prosila o pomoc pri autonehode a 40 cumilu ze zajmem prihlizelo ale nepomohli ji. Nespravedlnost kterou vykonala ceska justice na panu Wolfovi,stat se to americkemu cernochovi v USA tak by horela mesta protoze ostatni cerni bratri by udelali peknej bordel.

77 Drifter Drifter | 17. dubna 2014 v 5:06 | Reagovat

Po pravde receno, kdyby nebylo Hedvicka tak jsem o Vas nevedel. Je to asi tim že jsem po odchodu z CSSR zavrel za sebou dvere.
Prosel jste peklem to je mi zcela jasne, pro tatu si prisli v kozenem kabate v noci v lete 1948, zacal v Pribrami pak v jachymove tabor Vojna. Nikdy o tom nechtel mluvit az v 1968 se zapsal do K231 jen aby seznam clenu spalil na konci Srpna. V te dobe se rozpovidal o tech co byli mlaceni denne, nekdy museli Rusaci upozornit STB ze ucel veznu je rubat uran a ktomu musi byt zdravi. Rusaci se chovali slusne i k Nemeckym zajatcum . O Ceskych dozorcich rikali Poturcenec horsi Turka,
Po 1990 tatovi odmitli kompenzaci s  oduvodnenim nedostatecnych dukazu. Po odvolani priznali chybu ale tata mezitim zemrel tak to skoncilo.
Mate moje sympatije, ale potrebujete se vice zverejnit a nebo dostat podporu politicke strany ktera ma zastoupeni v parlamente, skratka bez nejakeho sampiona za Vasi vec se moc nestane.
European Court of Justice se Vas nezastane ani ze sympatie, protoze podle posledniho rozhodnuti uznali ze Ustava CR nedovoli vydani obcana k jejich soudnimu jednani.
Domnival jsem se ze mate nadeji to vyhrat po te co CS soud odsoudil ty tri zijici STB za mlaceni toho mladika v lese za Prahou, bohuzel se tak nestalo. Pokud mate moznost, tak se dejte dohromady s byvalyma vezni kteri by podepsali pred advokatem prohlaseni ze vezni byli tyrani jako cast prevychovy .
Crime against humanity neni promlcitelny a omluva jako " bylo mi to narizeno jako cast meho zamestnani" neni omluvou!
Rikam to jen pro to ze lidi starnou a odchazeji , neni vylouceno ze pravni stav se nezmeni v pristich letech.
In any case, good luck.

78 Ross Hedvicek Ross Hedvicek | E-mail | Web | 17. dubna 2014 v 14:24 | Reagovat

[77]: "Po pravde receno, kdyby nebylo Hedvicka tak jsem o Vas nevedel." Dekuji za slova uznani. Safranu mam tuny....

79 Vitezslav Haramule Vitezslav Haramule | E-mail | 17. dubna 2014 v 15:44 | Reagovat
80 Drifter Drifter | 18. dubna 2014 v 7:02 | Reagovat

[75]:konfederace politickych veznu se nemuze opirat o moralni kapital svych zakladatelu Klubu 231.

81 Drifter Drifter | 18. dubna 2014 v 7:20 | Reagovat

Dnesni noviny :Neutěšený stav českého práva by mohl brzy vyústit v rezignaci na demokratický stát
Roman Fiala, místopředseda Nejvyššího soudu

Zákony jsou v Česku tak komplikované a neprovázané, že se v nich obtížně orientují už i samotní soudci. Před dvěma stovkami právníků a soudců na odborné konferenci Právní prostor, konané tento týden v Seči, to prohlásil místopředseda Nejvyššího soudu Roman Fiala.

82 Homoklaus Homoklaus | Web | 18. dubna 2014 v 18:53 | Reagovat

[81]: Sečská přehrada je pro konferenci o českém právu opravdu vhodné místo: http://krimipribehy.cz/desive-tajemstvi-sece-hrobem-se-mu-stala-traverza/

83 Lidka Lidka | 20. dubna 2014 v 8:22 | Reagovat

Největším problémem v řadách soudců, státních zástupců, vedoucích policistů, právníků MV ČR, GIBS, je zlozvyk lhaní, mlžení, lenost, lhostejnost k cizímu utrpení. Paní soudkyně a spol. si vůbec neuvědomuje destruktivní dopady svého rozsudku na celospolečenskou morálku a následky není schopna domýšlet. Nebyli vedeni k tomu, aby logicky mysleli a k pracovitosti, k zájmu o pravdu, a ani částečně nepoznali, co je to skutečná práce (jen slova, slova, slova), podobně jako státní zástupci, některým činí problém sečíst tři čísla. Zřejmě všechny, co zde diskutujeme, pokud mohli u současných soudů, případně i veřejně poškodit, poškodili. Nejde jen o to, že byla do Ústavy v roce 1993 nevhodně přiřčena doživotnost funkcí soudcům, ale také o zcela nemístné heslo, které začala prosazovat paní Vesecká (když se dostala přes Unii svobody do funkce Nejvyšší státní zástupkyně) "Nejsme jako oni", kterým se snažila mimo jiné docílit od roku 2007, aby bývalá prokurátorka Polednová- Brožová nebyla odsouzena za spoluúčast na vraždě paní Horákové. (Soudce Zelenka z Vrchního soud v Praze to obhajoval v rozsudku tehdy, že "to systém vraždil, ne prokurátoři, ne soudci)". Když za cca dalších 1300 úmrtí-zřejmě vražd, ať již bez soudu při vyšetřování, nebo v lágrech, nebo přímo na základě rozsudku nebyl nikdo potrestán a zejména na ÚDV nebyl zájem, aby se o tom mluvilo, naopak, jak někdo na nějakou vraždu upozornil, tak se na něj sesypali, aby vytáhli informace odkud co ví, případně aby zničili důkazy a aby umlčeli oznamovatele), nebyl zájem, aby byli viníci postaveni před soud (vždyť přeci Rumlovi, Hance Marvanové a další hrstce již bylo v Parlamentu a ve vládě dobře, nebyl to jen pan Havel), tak o to hůř se prosazuje potrestání bezpráví z věznic.  Nezbývá než argumentovat proti šiřitelům takových hloupých názorů, že zlo nemá být potrestáno, proti šiřitelům myšlenek "nehas, co tě nepálí". Jedním z takocých šiřitelů, že je třeba z akaždou cenu zachovávat loajálnost vládě, je soudce Podolka (nyní na VS v Praze).  Právě tím, že se zlo netrestá, se chovali a chovají státní zástupci a soudci stejně jako tenkrát před rokem 1989, vyrábějí tak nové oběti politické moci, ničí lidi ekonomicky, se všemi nepříznivými dopady na zdraví. To, že neexistuje žádný zápis z doby věznění s žádným vězněm, že by byl nějak týrán v Minkovicích z doby, kdy byl vězněn, je přímý důkaz proti Vondruškovi. To, jaké jsou společenskomajetkové poměry  bachaře Vondrušky a jeho výhledové ekonomické postavení (skvěle placené funkcičky v Parlamentu a žádná práce pro lidi, výlety do zahraničí na útraty státu, a z toho všeho výhody vysokého doživotního důchodu) ve srovnání s politickými vězni z Minkovic, ale i s jinými lidmi postiženými hloupými a zlými lidmi z řad politické moci, například kteří byli odsouzeni mimosoudně k roli psance, opakovaně vydíráni, aby opustili svou práci, aby opustili republiku, takže mají na triku třeba 20 zaměstnání (takže z toho mají podlomená zdraví, téměř žádné cestování, žádné dlouhodobé přátele, některým nevznikne ani nárok na důchod podle zdeformovaného důchodového zákona) je nepřímým důkazem proti Vodnruškovi a proti dalším z řad těch, kteří páchali zla lidem za odlišný názor, za projevy svobody slova. Vedle Vesecké, dalšími osobami, kterým není úmyslné lhaní cizí (i o mrtvých), je pan manekýn Oldřich Martinů. Když ho vyháněl Radek John z funkce Policejního ředitele (zřejmě také proto, protože zlomyslně lhal v roce 2007 o mrtvém rehabilitovaném politickém vězni, vymýšlel si neexistující soudní rozhodnutí, aby zmařil naplnění rehabilitace ve prospěch pozůstalých), tak se pomocí ODS a NBÚ tlačil výš - jako zástupce do Evropských vyšetřovacích struktur. Tam určitě návyky lhaní a lenosti nezmění. (Nevím, zda tam je, pokud ne, tak určitě je v nějakých jiných "službách", ze kterých nám může škodit). Přestaly se stavět domy pro lidi, přestaly malochovy a pěstování potravin pro lidi doma, média jsou zneužívána převážně k zábavě a k profesím, kde se slova přetloukají slovy (právníci, neekomičtí ekonomové atp.) Pro některé politiky  to byla a je "jenom hra", nechápou, že svými zdeformovanými zákony a dosebe zahleděností a omezeným pohledem na život, zasahují nepříznivě do života mnoha lidí do některých více, do některých méně. Na Policejní fakultě na Lhotce v Praze, se vyučovalo a vyučuje filosofické heslo "nechat být". Znamená to, kdyby třeba vedle vás ležel na ulici umírající chudák, zdvihající prosebně oči, tak podle nich je správné přejít na druhou stranu ulice, nechat ho být. Lhostejnost, případně alibistické lhaní, nemyslet a poslouchat nadřízeného, i kdyby říkal sebevětší hlouposti, a chlastat, k tomu vychovával minulý režim, i ten současný. A proti tomu je třeba vystupovat, a nenacht to být, podle možností, jak kdo může. Útěk není řešení, pro  mladé to může být dobrá zkušenost. :-!

84 Jak tam muzete zit v tom Jak tam muzete zit v tom | 23. dubna 2014 v 15:25 | Reagovat

bordelu, je to UPLNE zkurveny stat. Mladi a vzdelani EMIGRUJTE, nenechte se okradat a oblbovat, ten stat NEMA ZADNOU budoucnost. Pokud tam bude platit vice, nez vase schopnosti to z ktere rodiny pochazite a koho na rozhodujicich funkcich znate, nema ta zeme vubec zadnou sanci prestat byti Mexikem Evropy. :-(

85 GVKB GVKB | E-mail | Web | 18. prosince 2014 v 11:11 | Reagovat

Inteligence je zde na to, aby zvládla vyřešit složité situace, pokud ale inteligenci nahradíme vědomostmi, tak složité sitzuace nevyřešíme, a tím se do krize dostaneme. Příroda funguje na principu inteligence, ale naše civilizace, funguje na principu vědomostí, a proto se dostává neustále do ekonomické a ideologické krize. Podívejme se na vše zde z nadhledu, a spatříme jenom mrvý hřbitov, kde žijí lidské mrtvoly, protože se zde kultem staly vědomosti, a inteligence byla prohlášená za hřích.

Ježíš Kristus je symbolem uřižované lidské inteligence, aby zde všemu mohli kralovat jenom vědomosti. Otrok musí vědět, a nesmí myslet, o tom je naše konzumní svatá kultura, následkem je to, že neustále zanikají veliké lidské staré kultury, postavené na tom, že je lidská svobodná inteligence, velikým hříchem. Podívejme se na státní školství, jak systematicky likviduje u studentů jejich svobodné inteligentní myšlení! 8-)

Nový komentář

Vezměte na vědomí, že diskuse je moderována. Než se nový komentář začne zobrazovat, musí jej nejdříve schválit autor blogu.

Přihlásit se
  Ještě nemáte vlastní web? Můžete si jej zdarma založit na Blog.cz.
 

Aktuální články

Reklama