Jsou Cesi uplne blbi?

28. července 2014 v 14:37 | Ross Hedvicek |  Clanky osvetove
Posudte sami a vyjadrete se:

 

11 lidí ohodnotilo tento článek.

Komentáře

1 Pavel Pavel | 28. července 2014 v 15:15

Jsou a je to ještě horsi

2 Petr Kohout Petr Kohout | E-mail | 28. července 2014 v 15:40

Odpoved na otazku v titulku: ANO!!! Prevazna vetsina z nich jsou blbci a gauneri.

3 Vitezslav Haramul Vitezslav Haramul | E-mail | 28. července 2014 v 15:59

Podobne plakaty si pamatuji z padesatych let, jenom ten symbol internacionalniho spojenectvi byl vyjadren rudou barvou, zlutym srpem, kladivem a hvezdickou. Usmevava rodinka ceskych kolaborantu na jedne strane,tank
americkych imperialistu na druhe strane plakatu nasvedcuje ze ceske komunisticke bestii se dari dobre.  Doufam ze Msgr.Duka ma pravdu a ze kazdy den v CRR chcipne 15 kousku rude skodne.Jeste jim tam chybi v pozadi siluety Marxe,Engelse,Lenina a Semelove.

4 Pavel Pavel | 28. července 2014 v 16:07

Nemeli se soudruzi z Ceska postavit pred tu ruskou???

5 jara jara | 28. července 2014 v 16:48

pokud si dobre pamatuji tak dohoda mezi Reganem a Grobacovem byla mimo jine, ze se NATO nebude rozsirovat na Vychod.
Kdo tuto umluvu porusuje?
Ja si pamatuji jako velice malinky jak jsme v noci behali do krytu pred Britskyma bombarderama. Proc delali kobercove utoky jeste par dni pred koncem valky a to na civilni obyvatelstvvo? Proc Skodovka byla rozbita az v dubnu tusim 23 1945? Protioze Nemci prestali platit dividenty zapadnim burzam? Jak rekl General Paton: Blazni, co udelali a proc vlastne!
Pokud je mi take znami, tak Kijev dela podobnaq zverstva jako Fasisti a za to se ,aji chvalit? Nyni je pro zmenu vse ne vybombardovane, ale vytunelovane.
Znate Britsky ytik 2 noci na hamburg, kde deti a zeny horeli za ziva? Co se dosahlo v Iraku, Linyi a jinde?
#. svetova muze byt za dverma a ja si pamatuji ty hruzy, za ziva lide zasypani, nebylo jim pomoci i z NYC 911 kde lide pomalounku se varili k smrti a dostat se l nim nebylo mozne.

6 Jiří Wolf Jiří Wolf | E-mail | 28. července 2014 v 17:32

Za tímhle může stát  jen krajní levice. Někomu se asi stýská po bolševickému teroru!

7 jara jara | 28. července 2014 v 18:15

a snad vsichni teda chcete opet valki? nebude toho co bombardovat, temer vse vytunelovane.
Ja zazi, a jako dite chodil kolem vybombardovanych domu. A take jako Ynzenyr. To vite kolik to vezme usili, prace neco vybudovatv a pak se pres noc znici? Me sousedce v USA puvodem z Beogradu USA bomby zabilu jedinne jeji vnouce?
Dava to smysl? Co se kdy valkama dosahlo, obycejne jeste vetsi bordel viz Irak! Prostudujte si historii, prosim a predstavye si, ze naraz nekdo z Vasich nejbklizsich jiz neni. Kiev pouzil katuse proti civilistum ve Vychodni Ukrajine, ktera byla do 1957 casti Ruska? Prostudujtev si historii, prosim.
Pamatuji si take po valce to mnozstvi velice zkriplovanych lidi. Nikdy jsem take nevidel v USA tolik bezdomovcu jako nyni! pROC ASI?  Vidivam pohledne mlade USA veterany bez noh, na vozickach, neb jinak zmrzacenych!

8 Ross Hedvicek Ross Hedvicek | E-mail | Web | 28. července 2014 v 18:34

[7]: Valka za poslednich 100 let vznika vzdy, kdyz LEVICOVE IDEOLOGIE nejsou drsne potlacovany uz v zarodku, at uz je to komunismus, nacismus a nebo socialismus vseho druhu. Dokazte mi ze nemam pravdu na nejakem historickem prikladu.

9 Josef Pepa Nos Josef Pepa Nos | E-mail | Web | 28. července 2014 v 18:59

Nevím, zda tyhle sráče v Putinově žoldu máme považovat za vážnou hrozbu.

KDYŽ VÁM DOJDE, ŽE HRŮZOSTRAŠNÝ AMERICKÝ IMPERIALIZMUS JE NA TOM JEJICH "PLAKÁTU" VYOBRAZEN COBY PRO DĚTI URČENÁ HRAČKA TANKU, MUSÍTE SI NUTNĚ ŘÍCT, ŽE TENTO INFANTILNÍ SPOLEK OVLÁDÁ MENTALITA SEDMILETÉHO DÍTĚTE.
S PŘESNĚ TAK STARÝM KLUKEM JSEM MĚL MOŽNOST STRÁVIT MINULÝ VÍKEND, VČETNĚ MAKET JEHO TANČÍKŮ, ZBRANÍ, GRANÁTŮ A BUNKRŮ.

Tenhle byl však, na rozdíl od zde se prezentující zkurvené, smrduté biohmoty, roztomilej.

10 Petr Kohout Petr Kohout | E-mail | 28. července 2014 v 19:12

[5]:a[7]:
Jako bych cetl Rude pravo z roku 1980. Nekteri lide jsou proste nepoucitelni. Neni asi nahoda, ze diskuterum s podobnymi nazory vzdy chybi odvaha se podepsat.

11 Vitezslav Haramule Vitezslav Haramule | 28. července 2014 v 19:15

Jaro, Ukrajina byle soucast imperialistickeho CCCP, tak jako cela stredni a vychodni Evropa. Samozrejme ze se to tem tupcum z Kremlu nelibi ze se jim ten domecek z karet rozsypal pod jejich rudymi drapy.Jeste ze soudruh Putin ma spojence jako jsi ty. Znam tady v Kanade nekolik ukrajincu a bez jakehokoliv nadsazovani,neprej si ani predstavit co by ti udelali, kdyby si ty tvoje probolsevicke zvasty zopakoval tem manikum do oci.Jeste jedna otazka soudruhu Jaro.Kdyz je USA tak spatne proc americka vlada se nesnazi zamezit emigraci ven z USA ale naopak ma problem s ilegali, kteri se do USA derou ze vsech koutu sveta.

[7]: A do prdele ty sasku,jak se vlastne jmenujes pravym celym jmenem?

12 Drifter Drifter | 28. července 2014 v 19:18

[5]: Nepamatujete si, protoze tak zvana Gorbacev-Reagan Dohoda nikdy nebyla a neexistuje.
Jedine co je faktualni je ze Rusku bylo nabidnuto clenstvi v NATO coz Rusko odmitlo.
Uz jenom Reaganova politika a jeho presvedceni o "Evil Empire" mu nedovolilo aby prodal Gorbacovi svobodu kolektivni obrany narodu kterym  jeho politika tu svobodu umoznila.
Mikhail Gorbachev, the Soviet president at the time, says in Moscow today. However, Gorbachev's former foreign minister, Eduard Shevardnadze, speaking in the Georgian capital Tbilisi, says that there were no such assurances from the West. Even the dissolution of the Warsaw Pact, the Eastern military alliance, "was beyond our imagination," he says.

13 Pavel Pavel | 28. července 2014 v 19:42

Tady prece nejde o NATO, Ukrajina chtela do EU..o NATU tady neni rec???
Mely se podepisat pristupove podpisy ke vstupu Ukrajiny do EU.., zatim Ukrajina nic neporusila, to jenom Putin predbiha udalostem....a jeho ruska jesitnost a vudcovstvi se tady projevilo na plne care...Ukrajina nechce byt s Ruskem, tak ji k tomu donucuje vsemi prostredky...
.

14 jara jara | 28. července 2014 v 19:58

a co Juzni Afrika, 1902, 1. britsi koncentrak kde vyhladili pres 1.5 milionu bvilych Afrikancu. Bylo tam totiz zlato, plationa a diamanty! Za to Britove a take naftu vrazdi. A Rostiku, podivej se jeste jednou na USA film Partriot pristi tyden bude dalsi, podobny.
A podivej se take na tabulku bombardovani za poslednich 20 roku!

15 Anti Anti | E-mail | 28. července 2014 v 20:07

[7]: Jaro, z Vasich prispevku mi prijde, ze si taky myslite, ze za vsechny valky muze USA a ze je rozpoutava kvuli ruznym duvodum ze ziskuchtivosti, imperialismu, a agressivni chuti bombardovat nevinne deti v Iraqu.

Mam ten dojem spravny nebo se mylim?

Pokud se nemylim, tak bych chtel jen podotknout, ze kdykoliv v moderni historii lidstva se USA rozhodly stat mimo (byt neutralni), tak si svet zacal sam davat do drzky (zejmena v Evrope) a to takovou mirou, ze nakonec do tech valek USA musely vstoupit.

A valka v Iraqu? Podivejte se na mapu kudy vedou ropovody v Iraqu a koho zasobuji a proc tedy USA sly do valky v Iraqu kdyz se Saddam zblaznil.

16 Ondra Soukup Ondra Soukup | E-mail | 28. července 2014 v 21:06

A plán pětiletky splníme i kdyby na chleba nebylo...

17 jirka, oakville jirka, oakville | 28. července 2014 v 21:35

Jaro v predchozi debate jste mi nedal zadny link nebo jiny zdroj kde bych nasel neco o oslavach sjednoceni Nemecka v roce 1978 (1978!), kterych jste se jako mnoha jinych vyznamnych udalosti osobne ucastnil. Me jmeno je Jirka Benes a ziji v Oakville,ON. Mate nejake prave jmeno nebo pouze konspirativni kod "jara"? O_O

18 nas Jara nas Jara | 28. července 2014 v 23:06

[17]:toho mnogo videl, temner vsude byl, hodne toho vystudoval,temnet vse vi, ale kloudne se vyjadrit k diskutovanemu subjektu to mu jaksi unika ;-)

19 Drifter Drifter | 28. července 2014 v 23:59

Vcera to bylo 61 let kdy primerim skoncila Korejska valka.
Do dnes si svet mysli (vcetne Ruska a Ceska) ze to byla agresse USA proti demokratickemu a miromilovnemu lidu Severni Koreje.
Nevim zda jsem Vam pane Hedvicek poslal fotky z te oblasti kterou jsem nedavno navstivil ale poslu Vam je pro zajimavost jak si to vykladaji Cinani, a Korejci obou stran.
To je jedna z tech nesmyslnych valek ktere se museli USA zucastnit v zajmu lidskosti. Uz jen proto ze na svete jiny narod nebyl schopny se postavit na odpor poti nasili, to pokracuje na jinych frontach i dnes.

20 Mark Aus Mark Aus | 29. července 2014 v 0:28

Ani se mi nechce verit ze v dnesni dobe se mohou  najit bolsevicki kreteni jako JARA

21 Prokleti  Anglani. Prokleti Anglani. | E-mail | 29. července 2014 v 1:01

Jaro pomlouvaj ti kamarada...
http://www.veooz.com/news/cHMoJU5.html

22 Robert Buchar Robert Buchar | Web | 29. července 2014 v 1:16

[18]: Spis se zda ze je senilni.

23 Person Jara Person Jara | 29. července 2014 v 2:31

[20]: Prispivatel pod pseudonymem JARA je bud ceskymi komunisty placeny agent anebo mentalne uchylny. Vyberte si!

24 jara jara | 29. července 2014 v 4:55

soudruhu, muj tata byl tak zvany kapitalista a ja od 15 roku studoval vecerne a od 6 rano na stavbach jako tesar, zednik, zelezar.
Nihdy jsem nemel pionyrsky satek a chodil do kostela na Biblicke studia jiz jako chlapec s  dedouske,
Mimo jine, stavel v Brne cinzaky na Barvicove, atd, ale take Husovy Sbory. Take stavel Lazne v Zabrdovicich.

[20]:

25 jara jara | 29. července 2014 v 4:57

pracoval jsem take s ukrajinci, a jinymi narody jako kazdy v USA.
Jeden muj spolupracovnik byl jako Ukrajinsky vojak na Slovensku, homili tam po kopcicj partyzany.
Pak se mu podarilo uteci do Argentiny!

26 Vlastik Vlastik | 29. července 2014 v 4:58

Plne souhlasim. Vsechny posledni valky se vedly kvuli nejakemu levicovemu bordelu. Ti blbci z toho plakatu se uz nesnazi svolavat cechy, ale hned evropany, aby to asi znelo svetove. Jeste si tam zapomeli dat titulek "Moskva je s nami".

27 Pavel Pavel | 29. července 2014 v 5:37

Nechcete verit, tak to si zaskocte na ceske diskuze Novinky....a budete mit dojem, ze jste v 50 letech v byvalem Ceskoslovensku...takovi vypatlanci, co si tam ulevuji a vypousti jedovate sliny na USA,az z toho beha mraz po zadech, to je tento Jara, co ani neumi  poradne psat uplny cajicek.., nebo na tyto web....to je take celkem sila...www.czechfreepress.cz, tam se tedy sesla smecka bolsevicka.....zavistiva...a nenvistna vuci USA..

29 Pavel Pavel | 29. července 2014 v 6:49

Nejvetsi pablb Jan Skopecek, co zije v Ahttp://www.czechfreepress.cz/vase-free-zona/neverte-mainstreamovym-mediam.htmlnglii...
Rosto, tomu tam neco napiste....vetsiho magora svet nevidel..

30 Josef Pepa Nos Josef Pepa Nos | E-mail | Web | 29. července 2014 v 8:31

"Svolávači" toho "happeningu" docela nedávno pochodovali kolem mě na Můstku - spodní části Václaváku - kde jsem na pódiu hrál a zpíval.

Seshora jsem dobře viděl na ty jejich rudonacistické držky s bubínky hitlerjugend do kterých mlátili přesně jako před nimi Hitlerova mládež pochodující v rajtkách od sochy sv. Václava nahoře u Muzea.

Člověk by přísahal, že šlo o scénu z let 1939-1944.

Bohužel se jedná o současnost!

31 Jan Gajdos Jan Gajdos | 29. července 2014 v 13:39

Zatial ziaden American neobsadil moju krajinu. Ale pravdupovediac, keby ma mal chranit pred ruskou okupaciou bol by som mu velmi vdacny.
Predpokladam, ze medzi tymi organizatormi protestneho pochodu proti USA a NATO su aj starsi komunisti, ktori uz boli na svete, ked nas realne okupovali Rusi v 1968 ! Velmi pochybujem, ze tito sudruhovia vtedy protestovali proti vtrhnutiu cudzich vojsk na nase uzemie a nasledne proti vojenskym zakladniam, ktore si tu vybudovali !!

32 Jan Gajdos Jan Gajdos | 29. července 2014 v 13:53

Je jasne, ze Rusi presli do ofenzivy. Nielen Putin a jeho tajne sluzby, ale aj obycajni Rusi, ktori zaplienuju internet vymyslami za ktore by sa nemusel hanbit ani Goebbels. Bohuzial casto im na tieto ich triky nenaletia iba komunisti, ale aj obycajni ludia (ci uz teraz napriklad v suvislosti so zostrelenim lietadla) alebo ako tomu bolo v minulosti (1985), ked sa protestovalo proti rozmiestneniu rakiet Pershing, co mi pripomina akciu, ktora je tu propagovana. Taktiez za tym mozu kludne stat ruski agenti...

33 jirka, oakville jirka, oakville | 29. července 2014 v 15:20

[25]: Jaro a kde jste se s tim ukrajinskym vojakem setkal? V Argentine??? :-D

34 Vitezslav Haramule Vitezslav Haramule | 29. července 2014 v 15:51

Jaro proboha uz toho nechej,urcite nejsi spatny clovek.Ale 15 letech pracovat jako zednik,tesar,zelezar a kdo ti vystavil vyucni list,kdyz vyucni doba pro tyto obory trvala 3 roky.To znamena ze jsi do uceni sel ve 12 letech.Nehlede na to ze opravdu zvladnout jakekoliv remeslo vezme vice nez tri roky navic jsi po vecerech studoval?...Souhlasim s panem Bucharem.

[22]: Nevim ale jak dopadnu ja za par let
a proto davam sve cestne slovo ze do budoucna se vyhnu vsech i sebemensich posmevacnych poznamek na adresu Jary.

36 jara jara | 29. července 2014 v 18:55

b????,TENKRATE JIZ VOJAKEM DAVNO NEBYL, NEPLETTE SI POJMY S DOJMY...  V DUBNU 1945 SE MU PODARILO UTECI DO ARGENTINY KDE PAK I DOSTUDOVAL! od 1983 jsem pracoval v Ukrajinske vetsinouu mOstarske PROJEKCNI firme. Spocitej si, 1984-1943 +19 = 60 roku mu asi bylo. V USA sre obycejne pracuje do 64 az 67 roku! Stale dovedl obstojne slovensky. Pracovali jsme spolu na nekolika velkych projektech. Muj sef/spoluvlastnik behem valku take Ukrajinec pres valku studoval na Technicke univerzite ve Widni. Dva  jeho profesori byli Cesi. Stale takove blbe otazky,  to vis ze jsem take s Araty jezdil na jejich Mongolskych konich kdyz jsme zkoumali koncept rozvoje silnice az na Cinske hranice. Byli tam take Yaci a zastrelil jsem si tam par Mongolskych divokych psu z kterych mam stale velmi krasnou teplou "usanku"
A to vis, ze jsem delal PADI/DAN 10 denni trenungy, intenzivni vyuka, potapeni... na potapecske zkousky v Moorea-Tahiti.
Fantasticke a divoke zeny....
Jianak jsem byl trenovan s byvalymi spolupracovniky mistra Jack Custoa....
A zase blbe pripominky tech tupych. Kteri asi znaji jen cesstu do prace a zpet pres mistni hospodu.....
Nasi mali chlapci, Rosta je take videl, ten starsi jiz navstivil 27 zemi a na novy rok mu bude 6 roku! A ma za sebou 4 male detske filmy, v srpnu bude mit dalsi, jako AMISH CHLAPEC.
a dalsi byste mi asi ani neverili... [33]: :-!

38 1. koncentrák v Česku 1. koncentrák v Česku | Web | 29. července 2014 v 19:50
39 1. koncentrák v Česku 1. koncentrák v Česku | Web | 29. července 2014 v 19:51
40 Chorobopis "JARA" Chorobopis "JARA" | 30. července 2014 v 2:37

[36]: Zalozit prosim do chorobopisu pacienta Bohmic c.j."JARA".

41 Drifter Drifter | 30. července 2014 v 5:50

[23]:Druha alternativa se zda pravdepodobnejsi.

42 Jaro proc se stale tam moc, moc Jaro proc se stale tam moc, moc | 30. července 2014 v 9:59

[36]:chlubis a predvadis? Vime, byl jsi zednikem a jezdil si po stavbach, ano dobre. Zastrelil jsi sakala v Mongolsku, dobre.
Jini studovali, mnohoho toho  zazili, deti maji uspesne a nechlubi se tim neustale a tak extensivne, az je to otravne a protivne ve stylu ja mam vetsi pero.  
Proc take, jsou spokojeni sami se sebou, maji svou uroven a nepotrebuji to, nepotrebuji si natahovat triko a ego, jsou vazeni okolim a jsou vyrovnani.
Ja mam vzdy pocit, ze ti machri co se tak moc sami chlubi a  chlubi se detickami, vnoucatkami toho moc v zivote sami vlastne nedosahli, takova kompenzace za vlastni zpackany zivot ne  Jaro? ;-)

43 Jara coby komunisticky propagandist Jara coby komunisticky propagandist | 31. července 2014 v 12:14

[42]: Jara hlasa nesmysly jako ze Britove vyvrazdili 1,5 (jeden a pul milionu) bilych Africanu. Za povsimnuti stoji ze nikdy se nezminuje o CCCP a komunistickem vyvrazdeni mnohem vice milionu nez Hitlerovske nacisticke Nemecko, nikde nekritizuje Sovety, pouze "imperialisty" a obzvlaste jeho nenavist postihuje Velkou Britanii. Zajimave? To vse jsem cetl a slysel pouze od marxistu-leninistu v hodinach povinneho skoleni. Vsichni na zapad od CCCP byli zli a spatni - pouze nikde ani slovo o zlocinech komunistickych rezimu. Stoji za zamysleni o prospivateli "JARY"!

Komentáře jsou uzavřeny.


Aktuální články

Reklama