Komentáře

1 Drifter Drifter | 18. srpna 2014 v 18:27

Vzdycky mne zajimalo co si v tech sudech na tanku rusaci vezli. Byla to voda, vodka a nebo i snad nafta? V kazdem pripade necekali na nejaky odpor, neb prostrelit ci prokopnout ty sudy krumpacem a zapalit by nedelalo problem.

2 Vitezslav Haramule Vitezslav Haramule | E-mail | 18. srpna 2014 v 18:45

Rok 1968 me   kompletne otevrel oci.Pipomenout si Srpen 21 nebude nikdy na skodu. V cesku zije mnoho lidi kterym pripominka okupace je neprijemna s jiz  davnou proslou lhutou zapomeni.Jejich zajem se nyni zameril na zdky homosexualu a proto se tam neda ocekavat pochod 17 tisicu obcanu odsuzujici intervenci toho nestastneho  21 Srpna barbary z vychodu.

3 B. B. | 18. srpna 2014 v 19:06

Mně v té době byly 4 roky a pamatuji si, že lítali v tehdejším Gottwaldově chrousti, mnoho chroustů, úplná invaze,  a jako děti jsme je chytaly a hrály si s nimi. Od té doby jsem chrousta neviděla. Okolo jdoucí lidé zděšeně mluvili  o tancích a jeden, že míří přímo na radnici. Po tomto zážitku, když jsme v první třídě za dva roky po té kreslili v květnu povinně tanky a šeříky jsem tvrdila, že jsem zažila válku a tanky, mi soudružka učitelka, to už po přestěhování v Praze před ostatními spolužáky se smíchem sdělila, že to není možné a že si vymýšlím. Vzpomínám jak mi bylo před ostatními nepříjemno a neměla jsem pro to žádné vysvětlení jen nálepku pomatené spolužačky.

4 Josef Pepa Nos Josef Pepa Nos | E-mail | Web | 18. srpna 2014 v 20:58

Rusácký kripl se ještě nenabažil okupací cizích území, přestože naposled dostal řádně přes držku v Afganistánu.
Nu což. Kdo chce kam, pomožme mu tam.

DNES MÁ RUSKÝ DEMENT PROTI SOBĚ NEJEN USA A EVROPU, ALE I JÍM DŘÍVE OKUPOVANÉ, ZABÍJENÉ, VRAŽDĚNÉ, OKRÁDANÉ A ZNEVOLNĚNÉ OBYVATELE VÝCHODNÍ EVROPY.

Proti těmto všem armádám si ten šmejd ani neusere.
Ještě bude rád, pokud ho zcela nevyzmizíkujeme.

5 Robert Buchar Robert Buchar | Web | 18. srpna 2014 v 23:32

[4]: Pepa Nos je optimista!

6 Rok 68 my Rok 68 my | 19. srpna 2014 v 2:08

Na rok 1968 mam nasledovne vzpominky. Pamatuji si ,  jednoho dne prisel skolnik do nasi  tridy a z predni  steny odstranil portret  A Novotneho, zustal po nem pouze obrys na te stene ,  kriceli jsme s dalsimi kluky ‘sundavaji nam Tonika, neberte nam Tonika, my chceme Tonika  ’ , pristi tyden tam byl portret noveho presidenta  L Svobody.  
Tak to v zaostalych zemich chodiva  – cisare pana vam  nahradi presidenti  a crucifix, hvezda a kladivo, plebs potrebuje mocne symboly, lepe se pote ovlada. Tehda  jsem samozrejme nevedel , ze jeden fotogenicky smejd nahradil druheho,  ovsel uvedomoval jsem si ,ze se deje neco vazneho,preci  to byl NAS SOUDRUH PRESIDENT a nas deti ucili, ze neni boha, ale je PRESIDENT a strana ktera se o na s deti stara ! Doma se hovorilo  neco uplne jineho.
Toho roku se opravdu na jare vyrojilo nebyvale mnozstvi chroustu, pote se jich jiz nikdy tolik nevyrojilo.  V dusledku pouzivani umelych hnojiv a chemikalii, zniceni mezi , byl narusen jejich dlouhy ziv cyklus. Zivotni cyklus chrousta v kotlince cita 3 az 4 roky (the larva se vyvyji  pod zemi 3-4 roky) dle podnebi. V teplejsich oblastech 3 roky v chladnejsich 4 roky. Chrousti , ci jejich larvy dostali v tech dobach po slapkach, tak jako napriklad zajici.
Pocatkem cervence jsem mel moznost  stravit dva tydny v Praze, jelikoz otec  pres den pracoval, potuloval jsem se po Praze sam a nejradeji jsem jezdil starymi tramvajemi , jenz meli  tehda otevrene dvere i  za jizdy, kde jsem stal a vykukoval  ven, tj  k velke nelibosti ridicu tramvaji. Atmosfera v Praze byla v te dobe fantasticka, lide usmevavi a nalada primo elektricka a k dostani byli zvikacky bubble gum a ruzne komixy z prvni republiky.
Muj deta v te dobe,  prestoze mu bylo  pres  60 let stale pracoval, jednoho dne uvidel na vratnici chlapa,  ktery mu pripominal darebaka bachare z veznice z 50 tych let, kdy byl komousi zavreny, brzy zjistil, ze je to opravdu ten byvaly bachar, sel za progresivnim reditelem toho pomerne velkeho podniku a dosahl toho,  ze toho bachare z te vratnice vyhodili, to by se pred rokem 68 nikdy stat nemohlo.
Deda se take tesil (naivne), ze dojde k obnoveni politickych stran zrusenych v roce 1948 a ze se zapoji do politiky se svoji starou stranou.
Nasledovne  jsem travil  prazdniny u babicky na Morave,  bylo to koncem  cervence a pomahal jsem babicce okopavat turkynu, babicka moudra to zena z lidu pravila nasledovne: ‘to co se deje, to Rusaci jen tak nenechajo’  a ja ji na to s  pitomosti teenagera odpovedel ‘ale babi , co muzou Rusaci udelat, no co muzou udela, nic preci ’  a moudra babicka odpovedela : ‘nenechajo , uvidis’…. Bohuzel mela pravdu  a jeji proroctvi se do 3 tydnu splnilo….skoda, ze ti ‘moudri cesti politici’ v te dobe nemeli radkyne z lidu
21 srpna rano nas probudilo bouchani na dvere – hadam  o 5 te rano, nekdo za dvermi kricel- “vstavete, rusaci nas obsazujo’
Akce meho moravskeho dedy byly nasledovne- ‘ty kurvy, ty hajzli ‘  , bezne mistnim narecim nehovoril ( byl bilingualni)  vybehli jsem na dvur a  uvideli jsme jak se nad nami pomalu otaci pomerne nizko letici Mig 15, bylo mu videt I ty  rude hvezdy na kridlech, nas deda nelenil a popadl svoji pytlackou vzduchovku predelanou na ucinejsi poplasnaky , vlozil  brok:  a 2x  po tom leticim Migu z te pytlacky vystrelil  - ja mu na to: dedo, se vzduchovkou tryskac nesestrelis , nechapal jsem tehda , ze slo o uleveni vzteku v te hrozne  bezmocnosti, a navice, kdo mel dedu,  ktery strilel na Mig 15 ?
Muj deda byl ve svem zivote zklaman nekolikrate, kdyz byla mobilizace v 38 slibil babicce, ze ji prinese Hitleruv scalp… popisoval to hrozne zklamani,  ze nemohli bojovat.. Tak  tomu je, kdyz clovek zije v male zprdelene zemi, ktera je kazdemu u riti a vedena prevazne neschopnou zlodejsou elitou.
Dale byle velmi zklaman v roce 48, kdyz se na sjezdu sve strany dozvedel (dopredu) ze zapad nepomuze  a komousi provedou puc.
Pomerne brzy se ve vsi obevila kolona Rusaku a mlady pekny vysoky (vyjimka) , ale nasrany dustojnik zadal o smer na Brno, ukazali jsme mu opacny smer.
Pote jsme s klukama vylezli na kostelni vez a vlezli az uplne pod strechu veze, odkud jsme meli fantasticky vyhled na slinici s prijizdejicimi transportery a tanky, podepsali  jsme se tam kridou s datem a s info – psano za okupace, bohuzel , ci bohudik jeden clovek to pote v dobe normalizace smazal.  Snili o tom jak lehke by bylo ten transporter zasahnout z te veze,  ovsem ja  jsem I v tom veku vedel,  ze v pripade boje,  ta vez by byla prvni co by Rusaci sestrelili.
Prazdniny skonily a ja se musel  vratit do mesta,  kde jsme bydleli, v te dobe bylo pomerne popularni vyrabet bouchaci kulicky,  bylo to jednoduche, smichal se v urcitem pomeru ‘slovensky acetone” s HCl , vytvorila se srazenina, ta se oddelila od tekutiny a tento prasek byl vybusny pri narazu. Pote stacila ocelova kulicka z loziska, kousek aluminioveho obalu treba z cokolady, prasek se nasypal do obalu dala se tam kulicka a cele se to uzavrelo, pote stacilo pouze hodit. Pecky to byly poradne, cim vice prasku tim vetsi exploze.
Mysli m v rijnu kolem naseho sidliste projizdela ruska kolona – nakladaky – ruske Zily, sidliste bylo na kopecku a cesta pod nim, dali jsme par bouchacich kulicek mladsim klukum (si 10 -11 let) , aby je hodili mezi ty nakladaky.  Kolona  zastavila a my slyseli jak vojak na vysilacce, opakuje ‘malciki. malciky’ , jedej z kluku hned utekl a druhy tam stale stal, zarvali jsem na nej (byli jsme schovani za barakem) vole utilkej, velmi rychle prijel z protismeru v gaziku uplne zrudly typicky tlusty rusky hroch dustojnik s cervenym tlustum krkem jako buvol ,  po pasu mel pistoli, na nic jsem necekali a utekli jsme , do prikreho  svahu se nedalo vylet ani s tim  gazikem.  No a tim ta sranda skoncila – nastala opet hnusna doba temna.

7 Josef Pepa Nos Josef Pepa Nos | E-mail | Web | 19. srpna 2014 v 7:45

Vypadá to sice divně, ale nejúčinněji se postavil rusákům a celé bolševické mašinérii Karel Kryl.
Proto se mu, jakmile vody nadšení z "pádu komančů" opadly, komunisti pomstili.

BESTIE VELMI DOBŘE VÍ, KDE JE JEJÍ ACHILLOVKA.

A MY TO VÍME TAKÉ.

8 Pavel Pavel | 19. srpna 2014 v 9:35

Vyroci k nicemu, bolsevicky kozel chtel byt zahradnikem a dostal po hube a priblbly Cesi mu jeste fandili. :-?

9 ghost ghost | 19. srpna 2014 v 15:28

Ja delal tou dobou coby studak brigadu v Severoceske energetice u komunikaci, byli jsme ve dvou na okresnim zavode v Teplicich, prespavali jsme tam i, po vzbuzeni a pred cistenim zubi jsem zapnul stanici Fremos, kde se namisto naseho dispecinku ozvalo '...devjanosto devjat - sdajte nastrojku, sto odin, ...' - a tak uz jsem to vedel.
Pak nas stahli na reditelstvi, ozivovali jsme (na nahradni radiove vysilani) par kratko- a stredovlnnych vysilacu (nejvetsi snad 25 kW) z mobilizacnich reserv a po navratu Dubcekovsu z Ciernej pri Cope je zase zakonservovavali do skladu. Asi jsou tam dodnes a cekaji na dalsi dobu narodniho obrozeni.

10 Drifter Drifter | 19. srpna 2014 v 18:03

Jo, po vojne je kazdy frajtr generalem. Smutna Pravda je, ze jedina cesta jak se zbavit komunismu byla zevnitr. To se pozdeji ukazalo za pravdive s nastupem Gorbacova, bez neho by ani Reaganovy “Star Wars” nepomohly. S vyjimkou Nemecka, komunismus zapadu vyhovoval, “best enemy money could buy”.  Ctvrtina zemekoule vyrazena ze svetove konkurence se s namahou snazila uzivit, technologicky zaostala 25 let kde zapad za par krejcaru mohl nakoupit cokoliv. To byl kseft a casy, kdy se vzdy vyvolala nejaka jakoby krize, hlavne aby se svet dostatecne bal, jak na zapade tak na vychode.
Dubcek predesel Gorbacova o par desitek let ale I on vedel ze jedina moznost jak zmenit system byla zevnitr. Nadavat mu do Komunistickych prasat je blbost. Dubcek sam vedel jake riziko bere na sebe, jemu podobni prijizdeli z Moskvy jako Stalinovy pocholci pokud zustali na zivu. Zapad sice protestoval a Cesky odboj na zapade bojoval hubou jako T Krystlik, sam vedouci ze nic nezmuze pokud mocnari sveta budou radsi hrat golf na Pebble Beach.
Nakonec to byl Zapad kdo usporadal nove hranice SSSR do stredu Evropy, UK prestala byt velmoci, Francouzi si udrzeli sve ale byli nasrani na Ameriku ktera jim pripadala spise jako “Elefant in Crystal shop”. De Gaule poslal vsechny dollar do US a zadal za ne zlato, cimz mely byt podlozene a od te doby si neveri.
Tak ze svet nebyl nijak naklonen k nejakymu Dubcekovi a jeho jakoby demogratum ktery pro jejich usporadani sveta byl jenom potencialnim problemem.
O tom svedci dnes jiz znamy telefonat Margarety Thacerove Gorbacovovi, aby vojensky zasahnul ve vychodnim Nemecku, protoze spojeni Nemecka je pro Britskou vladu a usporadani Evropy nepripustne.
Kdyz prisli Rusaci tak mi tata akorad rekl, “Od doby Husitske, Cesi akorat pricmrdavaji”, to te chlapce ve skole neucili?

11 J. Bezděk J. Bezděk | E-mail | 19. srpna 2014 v 18:42

[10]: Nevím proč, ale článek pane Dritera mě nejde jaksi pod vousy. Já myslím, že kdyby Reagan neuzbrojil sověty, tak by si ani Gorbačov  nemohl dovolit to, co pro nás udělal. Podržel na řetězu u nás usídlenou  ruskou okupační armádu a my, místo toho, abychom konečně utáhli komunistům smyčku u krku, tak jsme si nainstalovali Havla. Tomuto lidu není pomoci. Za čtyři roky tomu bude 50 let od okupace a 100 let od vzniku Ceskoslovenska. Myslím, že ten Krystlík má kus pravdy.

12 Robert Buchar Robert Buchar | Web | 19. srpna 2014 v 21:07

[11]: Drifter to ma vsechno pomotany. Kdydby tuto tematiku trochu studoval tak by mozna slysel o "Perestroika Deception". Tak zvane Prazske jaro bylo jen jednim z tahu na sachovnici KGB jak se zbavit "komunizmu" a zachovat si moc--predehra k perestojce. Ale to se lidem tezko vysvetluje protoze jsou v podstate close minded a museli by priznat ze to divadlo "sezrali i s navyjakem".

13 Josef Pepa Nos Josef Pepa Nos | E-mail | Web | 19. srpna 2014 v 21:26

Berte to z té srandovní stránky:

21. srpna bude v Praze na Václaváku "hepenink", na kterém bude účinkovat "představitel undergroundu" Vladimir Iljič Merta.

TEN SE OD NEDÁVNÉHO HAPPENINGU ŘIŤOMRDŮ NEBUDE NIJAK LIŠIT (možná jen účast bude mnohem menší).

14 Drifter Drifter | 20. srpna 2014 v 1:41

Pan Buchar rad veri v “Konspirace” , tech je nekolik a kazdy si mysli ze ta “jeho” je ta nejpravdepodobnejsi. (At je to KGB, MI-5, CIA a nebo James Bond, hezky se to cte).
Gorbacev a ty pred nim vedeli ze je Zapad nikdy nenapadne at maji jakoukoliv prevahu. Nebyl zadny duvod proc , jak minulost potvrdila.  Reaganovo snazeni bylo hezke ale spise jen politicke, pro domaci potrebu. To jeho “Mr. Gorbacov, tear down this wall” bylo hezke gesto ale sam tomu neveril. Kdyz se to nakonec stalo tak Bush byl z toho vydeseny , “( a co ted?)See Gondoleezza Rice biography, page 45.
V jakem stavu byla Ruska vojenska technika jsme videli v 1968 a s tou stejnou technikou pak prijeli po 25 lety do Jugoslavie. Kdyz u nas azbuci v 1967 cvicili tak jsme jim museli pujcit baterie na nastartovani aut. Byl jsem s nima v te dobe na vojne, meli sice ostre ale nemeli mapy a jednu baterku na 5 aut. My aspon meli maskace a kanady, oni meli porad ten samy mundur jako v 1945 a porad zrali jen borc.
Faktem je ze SSSR technicky mohl existovat jen urcitou dobu z toho co si odvezli z Nemecka a Evropy po valce.  Po par letech nastala stagnace a upadani za zapadem. Reagan vedel ze SSSR je jen papirovym tygrem jak jim rikali Cinani, Gorbacev vedel ze ho Reagan ani Bush nenapadne a proto poslal oplechovany generally do penze, a snazil se vice o ekonomii nez armadu.(redukce a stahnuti vojsk v Evrope, konec Breznevovy doktriny, see Rice.)
V 1968 nemel nikdo na zapade zajem o nejaky problem s CSSR podobny Madarsku v 1956, Polsku ci NDR a nedej Buh Berlinu. System fungoval a historicky v US byl nejvetsi blahobyt v povalecne dobe. Proc by sedici president podporil nejakeho Dubceka v mini state ktery vetsina Americanu nemohla najit na mape? Nemeli snad dost Kuby, Koreje a Vietnamu? Dubcek vedel co riskuje, Havel neriskoval nic. Proto bych je nehazel do stejneho pytle.

15 Jeste bych chtel dodat nasledovne Jeste bych chtel dodat nasledovne | 20. srpna 2014 v 9:55

[6]:meli jsme na ZDS ucitel historie, jiz v roce 69 se dostal do problemu, neb byl v 68 velmi 'aktivni' coz se nekterym zatvrzelym komousum ucitelum nelibilo. Ten ucitel nam pravil nasledovne: teprve az  v budoucnu, historie urci zda to,  co se ted deje je spravne, pote ze skoly zmizel, myslim, ze byl vyhozen, ale to jsme se jako deti tenkrate nedozvedeli...

16 Robert Buchar Robert Buchar | Web | 20. srpna 2014 v 16:21

[14]: Drifter, jak se rikalo ja o voze vy o koze. V podstate souhlasim s tim co uvadite v tomto odstavci, ale to jsou jen nepodstatne prkotiny.  Neverim v konspirace, verim jen faktum ktere mam k disposici a ty si musi kazdy vyhledat sam. Jsou dostupne, ale jeich vyhledavani je pracne. Urcite se nedovite nic v cestine.
Myslim, ze neam cenu v tomto rozhovoru pokracovat.

17 Drifter Drifter | 20. srpna 2014 v 18:51

[16]: Rozhodne o tom vite vice nez kolemdouci jako jsem ja, Vase publikace jsou zname a nemyslim ze jsou v  kategorii "Eric von Danikena a jeho Bermuda Triangle"! Rad bych si od Vas neco precetl, co muzete doporucit?

Mimochodem, Vase Web site: http://www.collapseofcommunism.com/ nefunguje.

18 Josef Pepa Nos Josef Pepa Nos | E-mail | Web | 20. srpna 2014 v 21:31

S fakty a informacemi je jeden velky problem:

DO URCITEHO MNOZSTVI SE BEZ NICH NEOBEJDETE, ALE ZA URCITOU HRANICI ZACINAJI BYT BEZCENE.
A PAK SE OBRATI PROTI VAM!

Sledujte peclive tyto mezni body a vytvorte si vlastni pristup k realite.

(Jeden, jediny, ten nejspolehlivejsi navod neexistuje.)

19 Robert Buchar Robert Buchar | Web | 21. srpna 2014 v 7:24

[18]: Vasi kogice nerozumim. Informaci neni nikdy dost. Dulezite je oddelit ty podstatne od plevelu.

20 Robert Buchar Robert Buchar | Web | 21. srpna 2014 v 7:25

[18]:  Sorry, preklep. chtel jsem napsat :"logice".

21 Robert Buchar Robert Buchar | Web | 21. srpna 2014 v 7:26

[17]: ctete anglicky?

22 Josef Pepa Nos Josef Pepa Nos | E-mail | Web | 21. srpna 2014 v 16:38

Zaostříte si mikroskop na špendlíkovou hlavičku.
Budete se dívat na špičatou horu.
Zvětšíte vrchol té hory.
Dostanete hromadu materiálu.
Zvětšíte vrchol hromady.
Budete se dívat na cosi placatého.
Zvětšíte to placaté.
Dostanete pohoří.
Z toho pohoří si vyberete jednu horu a zvětšíte ji.
Ta hora bude mít svůj vrchol.
Ten vrchol zvětšíte - a jste ve vlastní pasti, kterou jste si sami na sebe nastražili!
Kapišto?

23 Drifter Drifter | 21. srpna 2014 v 19:44

[21]:samozrejme, ziji v americe od 1968.

24 Luis Luis | 21. srpna 2014 v 22:03

(21) co bylo to bylo, terasky se venujte Fergusonu, To vypada jako nadejny pokus rozpoutani rozsahlych nepokoju. S tim Kgb 1968 nemate pravdu. Spravne je ze zacali proces jak se zbavit KSSS. Komunismus (ten importovany rudy prizpusobeny Stalinem) tehdy jeste neumeli nahradit, na nem meli postaveny interni system a system vernosti . To se mohlo podarit az po rozpadu SSSR kdyz tim i padla prisaha. Nahrada - nacionalni konservatismus je postaven z polymorfni podstaty komunismu.

25 Robert Buchar Robert Buchar | Web | 21. srpna 2014 v 23:12

[24]: Nikomu sve nazory nevnucuji. To nikam nevede. vsem Cechum v podstate chybi schopnost, nebo spise willingness, podivat se na veci s odstupem.  kdy jsme naposled slyseli nekde diskusi o tom jak vlastne komunismus v Rusku vznikl? Kdo vumec dnes vi co byl/je Fabianismus?

26 robert Buchar robert Buchar | Web | 21. srpna 2014 v 23:14

[23]:  Send me your email address to rbuchar@colum.edu and I will feed you interesting staff.

27 Karel Jemelka Karel Jemelka | E-mail | 22. srpna 2014 v 0:41

Zajímavé výsledky ankety v Přerovském regionálním tisku:

Jak byste se zachovali po srpnové okupaci 1968?

Zvolil(a) bych emigraci   29 %

Řekl (a) bych nahlas, co si myslím, i za cenu toho, že by mi hrozil nějaký postih                    10 %

Bojoval(a) bych, jakýmkoliv způsobem

24 %

Nedělal (a) bych nic, abych neměl problémy

33 %

O politiku se nezajímám, je mi to jedno

0 %

Nedovedu si takovou situaci představit

5 %

Hlasovalo: 21

Vzorek respondentů je minimální, vyjadřuje však pravděpodobný obecný názor, Budu žrát trávu a na zimu si nasuším. To proto, abych neměl problémy.  

Osobně se domnívám, že rok 68 nebyl ničím jiným než bojem o moc dvou frakcí komunistů. Byl úspěšně završen v dnešní době eurokomunismem. :-(

28 ostravak ostravak | 22. srpna 2014 v 16:14

[25]: Jak jste na to Roberte prisel, ze VSEM Cechum chybi schopnost poznani pravdy? To by se dalo tez pochybovat o vasich schopnostech, ponevadz VSICHNI Cesi zahrnuje i vas.
Jo a mimochodem, idea Fabian society neni totozna s ideou Marxova komunismu, na kterem Lenin dal zaklad Sovetske spolecnosti.

29 ostravak ostravak | 22. srpna 2014 v 16:24

[18]: Pepo, s temi nadmernymi informacemi mate naprostou pravdu, cim vice toho clovek zna, tim vice si uvedomuje kolik toho existuje co jeste nezna.
Jiste kazdy zna rceni "Vim, ze nic nevim" a v tom je ten zakopanej pes.
Alegoricky by se to dalo prirovnat k vystupu rakety. Cim vice stoupa, tim mene se daji rozpoznat jednotlive detaily na Zemi. ;-)

30 Robert Buchar Robert Buchar | Web | 22. srpna 2014 v 17:55

[28]: Jako Rosta, za Cecha se nepovazuju. A jak jste prisel na tenhle nesmysl: "idea Fabian society neni totozna s ideou Marxova komunismu"? Vase logika je vubec uzasna: "Alegoricky by se to dalo prirovnat k vystupu rakety. Cim vice stoupa, tim mene se daji rozpoznat jednotlive detaily na Zemi."  Jinak neni co dodat.

31 Drifter Drifter | E-mail | 22. srpna 2014 v 18:33

[26]:Thanks, will do.

32 Luis Luis | 22. srpna 2014 v 20:32

[30]:  kdysi ,kdyz me to bavilo, tak jsem tady o tom psal.  Ze k pochopeni je potreba jit velmi hluboko do minulostii. To co my zname pod pojmem komunismus , to je ruda vetev polymorfniho nabozenstvi. Teda on v tom neni sefem buh, protoze  Satan buh neni.  Mame na ocich, alespon okate.  od velke francouzske revoluce jeste modrou vetev.  Fabianismus je clanek ve vyvoji.  Za husitu drzeli mesto Tabor adamite, ti to meli pekne propracovano - treba zeny byly spolecne. Komunismus je v te rade prvni ideologii, kde byla vynata spiritualni podstata

33 Josef Pepa Nos Josef Pepa Nos | E-mail | Web | 22. srpna 2014 v 20:39

Ta záležitost s nekonečným zvětšováním se dá vzít i přesně opačně.
Budete-li na Měsíci, naše Země bude úchvatná.
Ze vzdálenosti 4 miliardy kilometrů to bude sotva znatelný světelný bod na obloze.
Z ještě větší vzdálenosti už nebude vidět nic.

Z NICU ŽÁDNÉ INFORMACE A FAKTA NEDOSTANETE, I KDYBYSTE SE ROZKRÁJELI.

34 ostravak ostravak | 22. srpna 2014 v 22:05

[30]: Rosta se za Cecha nemuze ani v nejmensim povazovat, ponevadz jim nikdy na rozdil od vas nebyl. Vy naopak jste Cech jak poleno, i kdyz mate US obcanstvi tak vam ten glejt to cesstvi neodpare. Zrovna tak jako cernochum ten jejich puvod nikdo neodpare, proto jsou oznacovani jako Afro-americane.
A k tomu Fabianismu? Vy jste se preci ptal jak ten komunismus v Rusku vubec vzniknul a hned nato se ptate kdo vi co je Fabianismus, proto ma reakce, ze ten komunismus v Rusku nebyl produktem Fabianismu. Co na tom je tezke chapat, ze musite parafrazovat mou alegorii o rakete?

35 Robert Buchar Robert Buchar | Web | 23. srpna 2014 v 0:14

[32]: Taky se snazim tem diskusim tady vyhybat, ale obcas mne to neda a necham se do toho vcucnout. Ale nestoji to za to.

36 Robert Buchar Robert Buchar | Web | 23. srpna 2014 v 0:18

[34]: Nevim kdo jste - s anonymi se tezko diskutuje. Dat sy nick name Ostravak, pak jste tedy "Cech jako poleno" asi vy. Doufam si tvrdit, ze po nekolika desetiletich zivota jinde vydim veci jinak nez bych je videl z Ostravy. Bezte span, nechte tp uz plavat.

37 B. B. | E-mail | 23. srpna 2014 v 14:18

Nojo, ovšem Čecha v sobě nevymažete, i když nadáváte zpoza hranice... to je marné... :D

38 ostravak ostravak | 23. srpna 2014 v 20:45

[36]: Od kdy byla Ostrava ceska? Bud Moravska nebo Slezka a jelikoz pochazim  z te Slezke Ostravy tak nejsem Cech ani nahodou.
BTW, jsou anonymove s kterymi se da diskutovat jako treba s tim Drifterem, nebo kdysi zde diskutoval zapadak a je skoda, ze jsem ho tu uz dlouho nevidel, s nim byla diskuse velmi zajimava.

39 Luis Luis | 25. srpna 2014 v 5:20

[35]: Venoval jste tomu hodne casu a energie. Jenze bez podpory a zazemi se toho moc nenadela. A i to co se nadela vlastne nikoho nezajima, novou generaci lidi zajima necouplne jineho.
Videl jste ten serial Last resort ? Zajimalo by me kdo a proc do toho vrazil ty penize, kdyz vedel,ze se to nebude promitat , zvlaste s ohledem na osud predesleho serialu Jericho ?
Jinak jsem se trochu blize podival na ty Fabiany, tam je klicova ta role Marca Fabia - ta strategie od neho prevzata , to je naprosta trefa a sablona na dnesni deni ve svete. Vypada to ze Fabianismus je ideologickou platformou nekolika vyznamnych zapadnich  hnuti, think-tanku a vlivnych organizaci.
Zaver je ,ze kdyz nemame prachy, tak nic nenadelame. A co vlastne ? Kazdy kdo by chtel neco delat, bude na zacatku a oni maji nekolikageneracni strategicky naskok. Zajimat to lidi zacne,jen az kdyz pujde do tuheho a to jeste jen ohledne hole existencni stranky ve smyslu prizpusobeni se.

Komentáře jsou uzavřeny.