Jdete uz do prdele se vzpominanim na 17. listopad...

17. listopadu 2014 v 16:46 | Ross Hedvicek |  Clanky osvetove
Zda se ze k 25. vyroci je kazdy cesky pokrytec schopny nadatlovat par radku ochoten stvorit nyvou vzpominku na 17. listopad 1989.

Bohuzel je to jen nalhavani si sami sobe, ze to "o necem" bylo. Nebylo to o nicem. Jak rika vas prezident Zeman "zase s vami bylo vymrdano, ha ha ha".

Jiste si pamatujete, jak nas ve skole ucili v "obcanske vychove", ze v SSSR preskocili jeden vyvojovy stupen a preskocili od feudalismu rovnou k socialismu. Dnes uz i ti nejtupejsi vi, ze to byla lez a nesmysl.

Hloupy cesky narod si podobne behem sametoveho podvodu 1989 myslel, ze i oni preskoci par vyvojovych stupnu a prejdou od komunisticke tyranie rovnou k prosperujici demokracii.

Cesi malo ctou a kdyz tak, tak jen cesky a proto neznali tuhle zakladni poucku:
Bez trestu neni spravedlnosti, bez spravedlnosti neni svobody, bez svobody neni demokracie a bez demokracie neni prosperity.

Ano, absence trestu zabila prosperujici demokracii v Ceskoslovensku a muzete za to podekovat temer vyhradne Vaclavu Havlovi. A nerikejte, ze to nebyl jen Havel, ze jich bylo vic. Pak byste byli stejni jako ta nemecka luza, co verila, ze Hitler byl hodny, ze mel jen spatne lidi okolo sebe, pak byste byli jako ta ruska luza, co verila, ze Stalin byl hodny, ze mel jen spatne poradce.

Jak Hitler, tak Stalin, tak i Vaclav Havel drzeli prst na pulsu dejin a kdyby chteli, tak mohli cinit dobro a spravedlnost. Jenze oni nechteli, protoze vsichni tri byli zle svine ze smetiste dejin.


A tak jste se vy vsichni tam v ceske kotline nedockali niceho dobreho od Hitlera, od Stalina a ani od Vaclava Havla. Jste nepoucitelni. Na zaver jeste jednu poucku: Kdyz delam veci stejnym zpusobem, jak jsem to vzdy delal - pak docilim stejnych vysledku, kterych jsem vzdy dosahl.

 

16 lidí ohodnotilo tento článek.

Komentáře

1 Šéf ŠtB dnes končí s podnikaním Šéf ŠtB dnes končí s podnikaním | Web | 17. listopadu 2014 v 16:51
2 Hana Catalano Hana Catalano | E-mail | 17. listopadu 2014 v 17:01

Naprosty souhlas. Je to vsechno uz jen na bliti.
Hanka

3 ARIJANA AKA ZIPPY ARIJANA AKA ZIPPY | E-mail | 17. listopadu 2014 v 18:35

ROSTO   TO JSEM ANI NEVEDELA ZE SE OSLAVUJI LISTOPAD 17 ???  JA SI PAMATUJI  PRVNI MAJ  ALE UZ ME MENI JASNO PROC SE OSLAVOVAL ?   HAVEL BYL PRESIDENT, ZE ?  JEHO MANZELKA SE JMENOVALA OLGA  A ZEMRELA NA RAKOVINU   ( ASPON TO MALO SI PAMATJI , DALSI JSEM SE DOVEDELA  ZE  HAVEL VLASTNIL NIGHT CLUB  KTERY MU COMMUNISTS VRATILI ! POMALU SE POUCUJI ;-)   HAVE A NICE DAY !

4 Ali HAlenar Ali HAlenar | 17. listopadu 2014 v 19:10

Bez Spravodlivosti niet SLOBODY, bez nich demokracia a prosperita.

--
Kde sa tam vmotal trest?

5 Luis Luis | 17. listopadu 2014 v 19:25

Jo, ctvrt stoleti po  na to cesi dosli. Kdyz jsem to tvrdil v prosinci 1989 jeste jako prislusnik VZVO Tabor, ze to vypada, ze to komunisti zorganizovali sami tak jsem byl za totalniho vola.
Znate co rekl ten ruskej smejd po vytunelovani Futurum Aurum ? DEJTE MI SANCI,JA VAM TY PENIZE VYDELAM ZPET a narodjim sanci vposlednich nekolika volbach dal. To je jako dat nacistum do rukou obnovu povalecneho Nemecka.
Tento styl ruske konspirace je nutno mit na pameti, kdyz dnes hodnotime situaci na Ukrajine (deni v ceskuje bezvyznamne)
Komunisti dokazali vyjebat nejenom s ceskym narodem, ale hlavne se Zapadni Evropou as USA. Domenky, ze je komunismus prezity a ze sejde z oci, sejde z mysli se ukazaly byt zlovolne lehkovazne. Ti kdo tahaji ve sverte za provazky to ale nelamou pres koleno a zkusi to znovu , jinak. Nejsou limitovani casem a nemaji casove ohranicene vnimani jako vetsina lidi.Zlovestne je, ze se znova poucili,
takze to conastane bude vice sofistikovane. Ajak to dnes ve svete vypada, jsme blizko nejakeho velkeho prusvihu.
Svetove deni je postaveno na spiritualnim zaklade - z toho je potreba pri chapani toho co se deje vychazet.

6 Pavel Pavel | 17. listopadu 2014 v 19:58

no alespoň, že nás 5 % blije :-)  :-)  :-), ostatní ať si naser...Máš se na to vykašlat, nám je to jasné a pussám kebuli neotevřeš. :-)  :-)

7 Luis Luis | 17. listopadu 2014 v 20:05

http://zpravy.idnes.cz/zemana-vypiskali-na-albertove-dkt-/domaci.aspx?c=A141117_151454_domaci_jj
Toje trochu dlouho po funusu, pochopii to az kdyz maji hodne hluboko do koryta a citi, ze bude jeste hloubeji, pitomci. Myslis Rosto, ze by byl schopny se ti nekdo z nich omluvit za to, ze na tebe nadaval, kdyzjsi o tom uz od zacatku psal ? Ja tehda od tebe precetl prvni clanek, ktery mi ukazala Hanka a okamzite jsem zkonstatoval, ze mas ve veci jasno.
Aktualni situace dnes presvedcive napovida,ze reseni je blizko.Jak nadcasove byloto zvolani zKladiva na carodejnice: Lide utecte, toto se muze stat i vam !
Clovek by z toho mel mit ted pocit zadostiucineni,ale spise se dostavuje pocit marnosti, protoze citim, ze to neni ohraniceno jen na cesko.

8 Luis Luis | 17. listopadu 2014 v 20:09

[2]: Hanko, vzpominas jak jsem te byl navstivit v Tabore ?

9 Luis Luis | 17. listopadu 2014 v 20:17

"Jak Hitler, tak Stalin, tak i Vaclav Havel drzeli prst na pulsu dejin a kdyby chteli, tak mohli cinit dobro a spravedlnost. Jenze oni nechteli, protoze vsichni tri byli zle svine ze smetiste dejin."

Nemohli, protoze dostali mandat jen na cineni zla. Specielne Havel byl jen poskok ktery se prochlastaval od zleho svedomi proklinajic okamzik,kdy se upsal dablovi. Nebyl sam, osobne jsem znal vice takovych. Meli vsichni jedno spolecne - chlastali jak prasata.

10 Ross Hedvicek Ross Hedvicek | E-mail | Web | 17. listopadu 2014 v 20:38

[4]: Mas pravdu Ali, opraveno.

11 Ross Hedvicek Ross Hedvicek | E-mail | Web | 17. listopadu 2014 v 20:40

[7]: Ja o zadne omluvy od nikoho nemam zajem. Zit nekde jinde - to je ta nejlepsi pomsta.

12 Ro. Ro. | 17. listopadu 2014 v 21:04

...a ty už taky konečně běž do prdele.
Co to sakra meleš za sračky? Nakonec, nepatříš ty taky náhodou k tomu hloupému národu zvanému Češi?
Mimochodem, kdes byl, když tě tu bylo potřeba? Zdrhnuls co - ostatně jako každý zbabělý Čech. Takový, jako seš ty mám nejraděj - spoza plotu štěkající demokrat ovinutý do americké vlajky. No, hlavně, že tu máš pár přitakávačů - aspoň si trochu zahřejš a pohoníš ego, když už nic jinýho ti nezbývá.
Americe zdar!
Jo a kdybys zase kafral, že jsem se nepodepsal, tak už jsme to řešili a když zapátráš, jistě mě najdeš - takhle se podepisuji skoro všude.

13 Hana Catalano Hana Catalano | E-mail | 17. listopadu 2014 v 21:16

[8]:To vis, ze si to pamatuji, Ludviku. Rada vzpominam, neni moc lidi, kteri maji v hlave jasno....
Hanka

14 Drifter Drifter | 17. listopadu 2014 v 21:23

The Washington Post: Havel si zaslouží mít bustu v Kapitolu

Nad situací v Česku se zamýšlí také komentář amerického deníku The Washington Post. Carl Gershman, zakladatel neziskové aktivistické organizace National Endowment for Democracy, v něm tvrdí, že si Václav Havel, jakožto vůdce sametové revoluce a první československý postkomunistický prezident, nepochybně zaslouží mít svou bustu v americkém Kapitolu.

Havlova busta bude v budově Kapitolu slavnostně odhalena ve středu. Stejné pocty se dostalo pouze třem dalším zahraničním osobnostem - Britovi Winstonu Churchillovi, Maďaru Lájosi Kossuthovi a Švédovi Raoulu Wallenbergovi.

15 Pavel Pavel | 17. listopadu 2014 v 23:13

[7]: víš ono to je trochu jinak, ti pískaci  jsou fanaticky vzyvaci Havla a toho zvatlavyho dědka, proto rvou na Zemana, normální člověk na to sere a sedí doma.vždyť je to stejná pakaz.

16 Ross Hedvicek Ross Hedvicek | E-mail | Web | 17. listopadu 2014 v 23:19

[12]: A proc bych te hledal?

17 J J | 17. listopadu 2014 v 23:50

Kdo hodně chlastal, ten méně kradl.

18 Luis Luis | 18. listopadu 2014 v 1:59

[12]:Rosta v cesku v te dobe nebyl, ale ja jo. Jo a snazil jsem se.18.listopadu 89 jsem v podchodu na stanici Mustek vysvetloval studentum jak se dela revoluce, a potom jsem zabranil  aby se do parlamentu dostal volynsky podvodnik Zahorka,a dalsi veci, podporoval kdeco a skoncilo to tak ze jsem byl rad, ze jsem po roce 2000 odtamtud vypadl. Jenom  Jen z obdobi 1989 do mojeho odchodu by to vyslo na knihu.
Tak si polib prdel moralisto , ty jsi zrovna jeden z tech co hovno chapou a kterym neni pomoci.

19 Vlastik Vlastik | 18. listopadu 2014 v 4:39

To bude ostudy az tu bustu budou jednou vyhazovat.

20 kojetinsky curaku kojetinsky curaku | 18. listopadu 2014 v 5:55

Hlavne ze ti zde slinta o demokracii lampasak CSLA a clen KSC Dedik. Kde by ten hnus byl bez sametu? Hedvicku jsi pokrytecka svine, ktera dodnes neni schopna vysvetlit proc se porad vracela do CSSR. Nadavas na Krystlika ale ten na rozdil od tebe proti komunistum bojoval v dobe kdy ty jsi sral strachy v Kanade. Chcipni zmrde.

21 Ijacek.007 Ijacek.007 | Web | 18. listopadu 2014 v 11:00

není to trošku moc přirovnávat Havla k Hitlerovy a Stalinovy ? O_O

22 Josef Pepa Nos Josef Pepa Nos | E-mail | Web | 18. listopadu 2014 v 16:15

17.11. jsem zahral v Opave na namesti sve songy. Lidem, organizatorum i zvukarum se to evidentne libilo.
Nic dalsiho neni treba rikat nebo psat.

23 Luis Luis | 18. listopadu 2014 v 17:28

[20]: primitivni antikomunista stejna verbez jak komunista. 99.9 % primitivnich antikomunistu vzniklo tak ze dotycneho komunisti mezi sebe nevzali. Stadiu primitivni antikomunista predchazi sikanista ( skola, armada) , dalsi poznavaaci znameni je nizke IQ , vid Romane.

24 Luis Luis | 18. listopadu 2014 v 17:31

[21]: to neni prirovnavani ale posouzeni z hlediska postaveni v moci, jak kdo svoje postaveni pouzival. Pokud to pochopite, umozni vam to pochopit vic.

25 ne tak slavnej 006 ne tak slavnej 006 | 18. listopadu 2014 v 18:32

[21]: Mas pravdu kolego JB, to spis bych prirovnal Havla k Wernerovi, Havel byl zrovna tak jako je Werner prodejnej zmetek.

26 Drifter Drifter | 18. listopadu 2014 v 18:57

Krystlik Bojoval proti komunismu? Jako zamestnanec Rudeho Prava? Nebo jako zamestnanec RFE v bezpeci v Nemecku? Takze Hedvicek zbabele odesel z CSSR a Krystlik Hrdina se z CSSR probojoval do Rakouska, posleze do Nemecka a pak zpet do CSR k Havlove sebrance, v dobe kdyz to nestalo o krk? Jeste se nezapomel zastavit u kamaradu na STB rychle znicit svoje spisy. Asi mel vadny kompas!

27 Luis Luis | 18. listopadu 2014 v 20:12

Zni to pekne, ale nepripravuje se tady nejaky uzitecny disent ? Mejstrika pozoruji dlouho, neco mi nestimuje.
I kdyz to co pise je vetsinou realne a pravda.

http://jihlava.idnes.cz/rozhovor-s-martinem-mejstrikem-dnz-/jihlava-zpravy.aspx?c=A141118_2116818_jihlava-zpravy_mv#utm_source=sph.idnes&utm_medium=richtext&utm_content=top6

28 Pavel Pavel | 18. listopadu 2014 v 23:31

[27]:je to zajímavé, pravdivé,Mejstrik byl ovsem clenem fakultniho výboru SSM! V jednom má 100 pravdu, Panka a Bartosku si koupili,obstali jenom Semin a Borek.( nebo tak nějak), o tech se už nikde nedoctete, ty jsou nežádoucí, přitom byli s Bartoskou jediní nikam nenapojeni studenti. Bartoška vše popsal v knize Polojasno, pak si ho koupili.

29 rozhovor s Ludvíkem Zifčákem rozhovor s Ludvíkem Zifčákem | Web | 19. listopadu 2014 v 15:50

[1]:

18. 11. 2014, 17.05 h - ČRo Radiožurnál - Dvacet minut Radiožurnálu:
Rozhovor s Ludvíkem Zifčákem, bývalým agentem StB, který sehrál během pochodu 17. listopadu 1989 na Národní třídě mrtvého studenta. Proč nezmizel v Sovětském svazu? I na to se ho ptal moderátor Petr Dudek.
http://prehravac.rozhlas.cz/audio/3251288

stáhnout
http://media.rozhlas.cz/_download/3251288.mp3

30 rozhovor s Ludvíkem Zifčákem rozhovor s Ludvíkem Zifčákem | Web | 19. listopadu 2014 v 15:51

[1]:

Mrtvý student Šmíd alias agent Ludvík Zifčák: Bez StB by změna nebyla
http://www.denik.cz/z_domova/zifcak-bez-stb-by-zmena-nebyla-20141115.html

31 pane Hedvicek, muzete to nam nechapavym vysvetlit? pane Hedvicek, muzete to nam nechapavym vysvetlit? | 19. listopadu 2014 v 20:12
32 Luis Luis | 19. listopadu 2014 v 22:27

[31]:Vy jste tak stadoviti a nachylni na roztleskavace, ze to nikdy nepochopite.
Jsou si tri duvody. Prvni pochopite, kdyz najdete spojnici mezi Churchillem, Walenbergem , Kosuthem a Havlem a k tomu budete znat na cem je nase civilizace na teto planete postavena. To nehrozi pochopit, protoze vy si ani tu Bibli neprectete  uz vubec aby jste se nadtim co je tam psano dokazali zamyslet a prelozit si to do soucasne reci.
Druhy duvod pochopite pri studiu historie, jak to chodilo a stale stejne chodi mezi mocnostmi. Mluvim o politice, kompromisech v politice ucinenych v zajmu dosazeni cile. Kazdou mocnost zajima, jestli se spojenec chova jako spojenec. Havel jako jediny nechodil na ruskou ambasadu nebo do Varu, resp. ukazte mi nekoho jineho, kdo by to oceneni mohl v cesku dostat.
3. Sobotka to tam rekl dobre ze je to oceneni pro vsechny.Ja to vidim jako poselstvi vam vsem , ze jste porad brani jako spojenci a ze je na case ,aby jste si to co pro vas udelali Americani vazili a nepromarnili prilezitost byt cleny zapadni civilizace. Americani vam za cenu kompromisu umoznili demokracii (SSSR sice na kolenou tehdy byl, ale stale jeste mohl vest jadernou valku a polozil to jen za cenu kompromisu) a take hodne pocitali s tim , ze trochu to co se vam otevrelo za moznosti vyuzijete a maknete a subjekty kompromisu v ramci demokracie eliminujete. To se nestalo ,vy jste se nechali zamestnat Klausem na corkach, kdyz "zhasl" a tim umoznili komunistum navrat do pozic.
Kouknete se na posledni vyjadreni McCaina na tema CR je to v uterni idnes.
Ta busta je poselstvi, ze je s vama stale pocitano a vyzva aby jste zacli konecne neco delat , mozna v necem co ted bude nasledovat.
Nechapu, jakou cenu mate pro Americany  kdyz se s vami takto zabyvaji, pravdepodobne mate vliv tim co se u vas odehrava na deni v regionu. Ja po zkusenostech z cr bych se na vas osobne vykaslal.
Koho jineho by meli z cr a prilehle Evropy vyznamenat ? Havel jako jediny mel nejake charisma, nekradl tuzky , nebyl za sveho presidentstvi persona non grata v Bilem Domu a jeho zvoleni nefinancoval Lukoil.
Otazku proc zrovna Havel byl v 70. letech min stoleti na toto predurcen rozebirat nebudu, asi nebyl nikdo jiny - to je potreba pochopit v souvislosti s pohledem na jeho rod a to co jsem napsalv bodu 1. Jestli mel stesti nebo ne mohu posoudit jen z toho jak moc chlastal ale to jsem uz nekde vseobecne rozebiral.
Vic pro vas [31]: udelat nemuzu,studuji to vic jak tricet let a knihu kvuli tomu psat nebudu takze pokud to stale nechapete, berte takoveto udalosti jako artefakt, proste ze se staly jako dejinna nevyhnutelnost (to je pomucka co pouzivaji komunisti pro vysvetleni podobnych veci)

33 Luis Luis | 19. listopadu 2014 v 22:36

[31]: Hrdina v tom smyslu ze nemusel podstupovat takovouto kalvarii, se nechat vlacet po kotelnach a vezenich at se tam k nemu chovali jakkoliv dobre. V podstate mel ze zivota sracku, v emigraci se mohl mit jako kral.

Osobne na osobu VH nemam kladny nazor (to navic v mezinarodni v politice vubec neni dulezite) nezastavam se ho ale umim ze vzit do situace toho kdo se rozhodl Havlovi to oceneni udelit.

34 Josef Pepa Nos Josef Pepa Nos | E-mail | Web | 20. listopadu 2014 v 11:11

Ten, kdo dostane nejjemnejsi whisky a pouziva ji jako klystyr, je hovado.

Ten, kdo najde hroudu zlata a zadlazdi ji do chleva kozlu, je picus.

Ten, kdo je chranen nejvyssi silou a zaroven na ni sere, si primo rika o poradny vyprask.

35 Anti Anti | E-mail | 20. listopadu 2014 v 18:32

[18]: Hezky jste to napsal. Mam obdobne zkusennosti.

36 Anti Anti | E-mail | 20. listopadu 2014 v 18:51

[31]: kdyz se podivate kdo tam na ty fotce vsechno stoji za individua, tak pochopite, ze je to vsechno saskarna:

Boehner - zakukleny komunista (demokrat s clenstvim v republikanske strane = RINO)

Pelossi - pro to jeste titul nebyl vymyslen (demokrat, komunistka, blbka)

Sobotka - zakukleny komunista (CSSD)

Havlova (Ves Krnova) - politicka a filmova prostitutka, neni treba dale komentovat.

Royce - toho moc neznam, je sice republican ale z Californie.

Hamacek - toho taky neznam, ale je z Ceska, tak to taky nebude zadna slava (z hlediska demokracie a pravicove politiky).

Kdyz to shrneme, sesla se tam bezvyznamna polokomunisticka sebranka a placala se po ramenou a tvaric se dulezite odhlai bustu cloveku, ktery politicky patri mezi tu sebranku - Havlovi zakuklenemu komunistovi, kadrove rezerve pro pripad prevratu. Jen on mohl psat v base dopisy Olze a nic se mu nestalo, zatimco jini jako Jiri Wolf, Wonka a dalsi byli v base mlaceni hlava nehlava. Trochu mi to pripomina Fucika, ten taky mohl v Gestapacke base psat svoje Lidi Bdete.

To je jako kdyz se Heydrich a dalsi sesli ve Wannsee a tam se placali po ramenou jak vyresili zidovskou otazku. Vysledek stejny. Hovno z toho, spousta mrtvych, a zitra pes nestekne. Tak je to stejne i s odhalovanim busty jinemu zlocinci.

37 Anti Anti | E-mail | 20. listopadu 2014 v 18:59

[33]: Luis, vzdycky to mohl odmitnout pripadne si zachovat tvar. A i kdyz uz se na to dal, mohl to zmenit nebo odejit. Stejne tak jako vy jste se pokousel se zapojit a zmenit nez vam doslo, ze to nejde a rozhodl jste se odejit. Havel nic takoveho neudelal. A nechlastal proto, aby utopil svoje svedomi, ale proto, ze mohl za statni penize. Uzival si vyhod a kolaboroval.

38 icko icko | 20. listopadu 2014 v 22:28

[14]:no aj v usa najdes par volov.

39 icko icko | 20. listopadu 2014 v 22:50

[12]:no voliku klobuk dole nad tvojou tupostou.
zlaticko v casoch realneho sociku si mal tri moznosti. Postavit sa nekropomisne proti, skoncit v kriminale a nie ako pan havel s cigarami a s privilegiami (citaj listy jeho manzelke)ale s malou sancov na prezitie (vid Wonka).
druha moznost bola pri prvej prilezitosti sa zbalit a navzdy opustit tuto krajinu (co som aj urobil a nelutujem ani sekundu)ale na to si nemal odvahu.
Tretia moznost bola sa kazde rano pogrcat pri pohlade do zrkadla pretoze si si den pred tym tri krat zlomil chrbticu a uzavrel dalsie kompromisy aby si mozno mal nieco viacej ako tvoj sused.
A ked si myslis ze komousi sa posrali s par protestujucich studentov tak sa ale rychlo prebut. A ked si si pred 25 rokmi zastrngal klucamina namesti a nedostal po hube a teraz sa hras na hrdinu ako si zlomil diktaturu proletariatu ja ti tvoje Fantasmagorie brat nebudem.

40 Luis Luis | 21. listopadu 2014 v 4:22

[36]:neni to saskarna, pouze demokracie, vysledek voleb naslozeni kon gresu. Kdo tam zrovna ma moc , rozhoduje i o tomto. Verim, ze republikani by to neudelili. Myslim si, ze je to hlavne iniciativa a zasluha Madeleine Albright.
Ted y tri ostatni busty - tam snad neni pochyb.
Churchill souhlasil s rozpadem Britskeho kolonialniho imperia reciprocne za USA pomoc ve ww2.  
Wallenberg  - to si prectete na en.wikipedii. Jeden z kaminku do mozajky jak si Rusove posrali svoji budoucnost. Mozna to co rusove udelali Wallenbergovi se jevi ne az tak vyznamne ale je to. Vlastne to symbolizuje extensi holocaustu do 50. let ted pro zmenu v rezii sssr  v sovetskem bloku.
Kosuth - to je taky na en.wikipedii, ta busta je tam snad diky Lincolnovi.

41 životopis životopis | Web | 21. listopadu 2014 v 16:35
42 Poslední šéf StB Alojz Lorenc: V srpnu 1989 jsme působili i na Václava Havla Poslední šéf StB Alojz Lorenc: V srpnu 1989 jsme působili i na Václava Havla | Web | 21. listopadu 2014 v 16:47
43 Luis Luis | 21. listopadu 2014 v 17:09

[37]: Jak se nekdo propujci na takovouto roli, nezmeni vubec nic. Maximalne dokaze zmirnid dusledky. Je na to i teorie.
Problem je, ze zavazani se se stane mlademu , velmi mlademu cloveku, ktery prokoukne pozdeji, kdyz uz se neda neco delat.

44 Anti Anti | E-mail | 21. listopadu 2014 v 18:46

[40]:z meho pohledu to saskarna je. Je to dusledek vysledku voleb kdy si Americky narod zvoli lidi, kteri pak takovouto saskarnu usporadaji. Verim, ze je to Albright's iniciativa. Ti ostatni by se na to nezmohli. Boehner and Pelossi vubec netusi kde Cesko je (coz mi nijak nevadi) a Sobotka s tim dalsim ptakem takovou moc nemaji aby to prosadili, tak zbyva jedine Albright.

45 Anti Anti | E-mail | 21. listopadu 2014 v 18:50

[41]:aha, zase dalsi co v zivote nikdy nic nedelal a zivil se jen politikou. Par takovych vychcanku jsem znal osobne. Snad jedine ten praktikant mu mohl dat neco co souvisi s realitou zivota.

46 Luis Luis | 21. listopadu 2014 v 19:40

[45]: Myslim si ze nelze . Ovsem nerika vsechno.
Ti co byli ve spickach STB a nebyli to politici,byli vysoce vzdelani a inteligentni lidi kteri si umeli dobre spocitat kam to vede a kam to povede. Navic tam byla obava, z toho ze se to muze vyvijet ve stylu Madarsko  1956 coz pak postihne i jejich rodiny.
Oni nemeli radi politiky a pohrdali jimi, i kdyz je do funkci vybirali, protoze tam na 100% platilo "poloz hovno na polici a hned se zneho stane dort".
O Stepanovi to sedi taky. Samozrejme jde ale v sume o kamarady z mokre ctvrti a jako takove je treba je brat.
Myslim si,ze tusim, o co touto kampani jde, jak vsichni vzpominaji a jak ozivuji komunistickou propagandu. Ja bych odtamtud koukal zmizet ,co nejdriv se vystehovat co nejdal.

47 Luis Luis | 22. listopadu 2014 v 0:51

[45]:Po dlouhe dobe nekdo chytry a vzdelany ve vedeni cssd. Zatim se nikde neprovaril. Dejte mu sanci.
Vypada to, ze ma nakrocino na spicku politiky.

Komentáře jsou uzavřeny.


Aktuální články

Reklama