Cesi kradou...

17. února 2015 v 15:10 |  Clanky jinych autoru
Toto stanovisko pana Mašína je k dispozici s podmínkou, že bude zveřejněno celé, bez sebemenší změny, nebo se slovy, větami, odstavci vyjmutými ze souvislosti.

Postoj mého bratra, zrovna tak jako můj, k návratu našeho majetku, byl vždy stejný a nikdy se nezměnil. Můj bratr Ctirad ani já jsme se nikdy nezřekli vlastnických práv k nemovitostem naší rodiny v Lošanech a v Olomouci. Žádný souhlas k převodu vlastnictví na kohokoliv jsme nikdy nikomu nedali.

Pro zajímavost: Ctirad ani já, byť i komunistickým soudem, jsme ke ztrátě majetku z jakéhokoliv důvodu odsouzeni nikdy nebyli. Majetek nám byl komunisty ukraden!

Naše sestra Zdena má právo domáhat se s naším souhlasem našich vlastnických práv, je-li to v této postkomunistické společnosti dnes nutné, nebo vůbec možné, Ctiradovým i mým jménem, bez naší osobní účasti.

Není mým úkolem dokázat, že tato země má právo řadit se k civilizovaným zemím, v nichž každý jedinec má právo na osobní štěstí, svobodu a majetek. Toto je principiální otázka, kterou si musíte rozhodnout sami. Dobrá příležitost pro Nejvyšší nebo Ústavní soud dnešní České republiky.

Případ našeho rodinného majetku není v dnešní České republice ten jediný, kdy se musí oprávnění vlastníci domáhat před českými soudy svého práva, a to v převážné většině s neúspěchem.

Sametová revoluce byla dobře připravená. Komunisté si zvolili svého prezidenta, který jim zaručil beztrestnost a propůjčil zahraniční kulisu. Jeho alkoholismus a "neortodoxní" morální hodnoty jim byly zárukou spolehlivé spolupráce v novém, nyní kapitalistickém hospodářském zřízení.

Pomocí kontinuity zákonů hospodářská moc a rozkradené majetky zůstaly v rukou těch, kteří je rozkradli a v rukou jejich nových přátel, kteří vstoupili do hry v rámci privatizace. To, co nebylo rozkradeno nebo vytunelováno a nachází se ještě v rukou tohoto státu, je používáno dnešní politickou elitou k nákupu hlasů voličů.

Doufám, že soudci rozhodující o těchto základních lidských právech si jsou vědomi své morální zodpovědnosti vůči této zemi. Přeji jim rovnou páteř!

Josef Mašín, 15.2.2015

---
A Paul Zverina k tomu dodava:
a toto:
Listina základních práv a svobod, čl.11:
Každý má právo vlastnit majetek. Vlastnické právo všech vlastníků má stejný zákonný obsah a ochranu. Dědění se zaručuje.

 

13 lidí ohodnotilo tento článek.

Komentáře

1 Jiří Wolf Jiří Wolf | E-mail | 17. února 2015 v 15:55 | Reagovat

Kdo nekrade každou minutu, ten okrádá svou rodinu. To stále v Česku platí!

2 dj.giovanni dj.giovanni | E-mail | 17. února 2015 v 16:26 | Reagovat

Bez šance, navíc zpoza velké louže, zrovna včera bylo v bedně na čt1 jak Zgarba, bývalý ministr zemědělství, nikoli za totality ale už po podvodném sametu, tedy "demokrat" odkoupil za babku podvodem velkostatek u Havlbrodu, když paní, která byla jako dítě u toho když je vyhodili a odsunuli, tak si ani dnes neškrtne proti novým soudruhům, stejně jako dřív její rodiče

3 Ruda Flegr Ruda Flegr | E-mail | 17. února 2015 v 16:44 | Reagovat

Dal jsem to na FB, včetně možnosti dalšího šíření za výše daných podmínek. Děkuji.

4 Karel Benda Karel Benda | 17. února 2015 v 17:31 | Reagovat

Vrazi Masinovci kdyby Vas tenkrat chytli tak bych se s chuti prihlasil jako mistr popravci. A zadarmo.

5 Ross Hedvicek Ross Hedvicek | E-mail | Web | 17. února 2015 v 17:58 | Reagovat

[4]: Otazka ostatnim diskutujicim: Mam toho komunistickeho kokota Bendu napriste rovnou a demokraticky blokovat? Muj nazor je, ze takova prasata nemaji narok na svobodu projevu.

6 Luis Luis | 17. února 2015 v 19:01 | Reagovat

[5]: kontumace (ve smyslu izolace), coz v ramci moznosti administratora blogu lze provest bohuzel jen vymazanim.
Myslim si, ze toho podkuraka zivot tresta dostatecne, to proto se sem chodi vyvencit.

7 Vitezslav Haramule. Vitezslav Haramule. | 17. února 2015 v 19:19 | Reagovat

Normalni clovek ma ruzne nazory o kterych se da debatovat. To co tady predvadi to pupertalni stvoreni Benda snizuje kvalitu Vaseho blogu pane Hedvicek.Polozil jste otazku, muj osobni nazor je MAZAT.
Ja ze sve zkusenosti vim ze nekdy me moje protikomunisticke vasne unesou natolik ze napisi komentar absolutne nevhodny pro damy ale nikdy jsem se nesnazil provokovat tam kde o me nestoji.

8 brouk pytel brouk pytel | 17. února 2015 v 19:30 | Reagovat

Benda za to nemuze, on je jeden z tech co mu chybi mozek - jeho rodice na drogach, mrdali kde s kym a byli super komousi. Dej ho do kastliku pro blbe - at tady neotravuje :-D

9 jirka,oakville jirka,oakville | 17. února 2015 v 19:30 | Reagovat

[5]: Kokota Bendu bych nechal prispivat. Je to takova vystraha jak bychom asi mentalne vsichni dopadli kdyby jsme pred lety neopustili to smutne "teritorium". :-D

10 Luis Luis | 17. února 2015 v 19:40 | Reagovat

Bohuzel, malokdo si uvedomi, ze za vsim co se cechum prihodilo,  muzou ty jejich cechoinklinace a spady ke kradezim, lapkovska povaha ceskeho naroda. A nebylo to jen za socialismu, staci zajit do cas Rakouska Uherska, jake problemy tehdy byly s polnim , lesnim a vodnim pichem, kapsarstvim ve mestech atd. Dodnes jako toho dusledek je ze pokud v cesku vlastnite les, nemate pravo na zver v nem zijici a musite umoznit volny sber lesnich plodu v nem.
Komunisti kradez prevzetim moci zlegalizovali na statni uroven a pak se zacali divit, ze cely narod v ramci moznosti krade. Rusove to v ramci studijnich praci, ktere si na character ceskeho naroda nechali zpracovat dobre pochopili jako hlavni point of interess v zachazeni s ceskym narodem. Proto resident Klaus zhasnul a zamestnal tak nejakceschopnejsi cast tech kteri v cr zustali v corkach , genialne vyuzijic geneticky vrozene vlastnosti naroda.
S tim nic delat nejde, ono ani o to nejde dostat dnes zpet ukradeny majetek, ale pak ho uzrzet . To je kolikrat tezsi, kdyz muze kdekdo zneuzit der v zakone v souvislosti s registrem nemovitosti a formulaic "nabyti v dobre vire", ktera je zneuzivana prave pro vyprani ukradeneho majetku rychlym preprodejem. Spolu s uctovanim za utilities kdy musite zaplatit fakturu za energie bez ohledu na jeji  spravnost.
Mozno namitat, ze process prevodu nemovitosti  je casove narocna cinnost, lide cekaji i rok na zapis do katastru, ovsem pri uplaceni urednika to je hotovo do 14ti dni a tak se da behem par tydnu prevest majetek I dvakrat..
Osobne jsem zaujal stanovisko ZAPOMENOUT na to co jsem tam mel
a BOJKOTOVAT CR v ramci moznosti ktere mam. Nedisponuji prostredky abych v tom neco mohl ucinit a ze zkusenosti vim, ze soudit se v cr vede jen k promarneni dalsich prostredku na advokaty.
Bozi mlyny melou pomalu ale jiste ale dnes uz jsou videt prvni dusledky toho mleti. Ty dusledky pokud dame do casove osy maji exponencialni prognozu, takze s casem se to zrychluje a to se deje dnes.
Celkove geograficky cr neni misto, kde je vhodne neco vlastnit.
Vlastnicke pravo jde ruku v ruce s politickym a uzemnim zrizenim a to se na uzemi cr menilo kazdych 20-50 let (pokazde spolu se zrusenim predchozich garanci vlastnickeho prava).
Zaplat pambuh ze tim jak se muj zivot odvijel,  se u me nebytvorilo zadne pouto s zadnym mistem v cr- to jsem pochopil az tady v Kanade a je zajimave, ze zde jsem si takovy vztah na urcite misto dokazal vytvorit.
Rodina Masinu, zrovna tak jako ostatni postizeni musi dostat majetek zpet spolu i s nahradou skody na nem vznikle socialistikym zachazenim.
Jenze to je dnes sci-fi.

11 Luis Luis | 17. února 2015 v 20:01 | Reagovat

[8]: zajimave, mam stejny nazor, zde je Bendovo postizeni nacrtnuto ;
http://www.wikiskripta.eu/index.php/Infekce_ohro%C5%BEuj%C3%ADc%C3%AD_plod

12 Luis Luis | 17. února 2015 v 20:17 | Reagovat

[9]:Ja vim, ze je to tezke, ale je nutne si pripustit, ze existuji menecenni lide (ve smyslu ducha , ne tela)  a ze v ramci ochrany spolecnosti je nutne takovymto omezit jejich prava v souladu s jejich pusobenim ve spolecnosti ve smyslu moznych nasledku jejich konani.
Mam obavy , ze k tomu nas uci dnesni problem s islamisty (odolal jsem napsat muslimy). kdyz v pripade komunistu to lidi nepochopili.

13 Homoklaus Homoklaus | 17. února 2015 v 21:42 | Reagovat

V ČR je dnes o držku třeba jen mluvit po telefonu s cizím člověkem. Podle nového občanského zákoníku platí smlouva ústně uzavřená po telefonu a sestříhat telefonát v počítači dneska zvládne každý debil.

14 Petr Kohout Petr Kohout | E-mail | 17. února 2015 v 22:40 | Reagovat

[5]:Moc Te prosim Rosto, blokuj ho a jemu podobne. Urazil ty nejlepsi, jake nas narod, kdy vyprodukoval a tomu bys nemel nechavat volny prubeh.

15 Charles Bernreiter Charles Bernreiter | 17. února 2015 v 23:54 | Reagovat

[14]: Reseni melo byt veseni a v tomto pripade treba blokovat.

Na tomto blogu  mame my, zijici v ruznych koutech sveta, vyjimecne ojedinelou moznost si vzajemne prijemne podiskutovat na preruzna temata a takovy SHIT tu proste nepasuje.

16 Franta Kopecky Franta Kopecky | E-mail | 18. února 2015 v 1:08 | Reagovat

Komunisticke idioty i cesky - za me - blokovat.

17 Anti Anti | E-mail | 18. února 2015 v 1:10 | Reagovat

[5]: Klidne ho nech vyjadrovat at vsichni vidi co je to za debila. Ja ho stejne ignoruji.

18 Anti Anti | E-mail | 18. února 2015 v 1:12 | Reagovat

[5]: Jeste dodam nemazat, nebo bude vsude rozhlasovat, ze delas cenzuru na svem blogu. Pokud to nebude svinit sprostymi slovy a spamem, tak se tu klidne pocurava, ja nemam problem ho preskocit a cist dal.
Pokud zacne byt sprostej, zmen jeho text na hvezdicky ale nech jej tady.

19 Anti Anti | E-mail | 18. února 2015 v 1:20 | Reagovat

[10]: Taky se divim, jak je mozne, ze v Cesku vam dokonce ukradnou dum ve kterem bydlite. V USA jsem sice mnoho nemovitosti nekupoval, ale to co jsem kdy koupil tak to vzde Land Title garantoval a dokud mam v ruce Deed, tak s tim nikdo nehne, Jak je mozne ze v Cesku vam ukradnou nemovitost a kdyz se ohradite tak vam stat odpovi, mate si to hlidat a koukat do registru. Neuveritelne. V USA jsem se do registru kouknul jen jednou za poslednich deset let. To by me fakt zajimalo, jestli by mi nejaky znalec Ceskych pomeru toto vysvetlil. Jak vam nekdo muze ukrast dum. (Jako v te komedii od Cimmermana: "dul? to je dira v zemi, tu vam muzou zatopit, zasypat, ale vzit? Vzit vam ji nemohou..." jak je videt, v Cesku je mozne vsechno.

20 Anti Anti | E-mail | 18. února 2015 v 1:26 | Reagovat

[10]: Ja uz to psal pod clankem "Vládo, vrať majetek Mašínům!" ze chtit vratit majetek v Cesku to je jako dozadovat se aby nacisti vratili majetek zidum.

Si to predstavte po Kristallnacht ze by zide podali zadost o odskodneni a vraceni zniceneho majetku... Tak asi tak...

21 Luis Luis | 18. února 2015 v 6:58 | Reagovat

http://zpravy.idnes.cz/vyvoz-zbrani-embargo-ukrajina-de3-/zahranicni.aspx?c=A150217_220610_domaci_aba#utm_source=sph.idnes&utm_medium=richtext&utm_content=top6
Zajimave, to dava novy nahled na toho, kdo vybuch toho skladu zpusobil. Zda se , ze na uzemi cr operuje profesionalni jednotka ciziho statu.

22 Jan Obdržálek Jan Obdržálek | E-mail | 18. února 2015 v 11:18 | Reagovat

1) Bendu bych vymazal, možná bych pak vymazal i ty příspěvky, které reagují jen na něj. Benda může jinde mluvit o vymazávání, i kdybyste ho nevymazali.
2) S p Mašínem nesouhlasím v hodnocení Havla plynoucí z odstavce "Sametová revoluce byla dobře připravená. Komunisté si zvolili svého prezidenta, který jim zaručil beztrestnost a propůjčil zahraniční kulisu. Jeho alkoholismus a "neortodoxní" morální hodnoty jim byly zárukou spolehlivé spolupráce v novém, nyní kapitalistickém hospodářském zřízení."
Míchá dost nebezpečně úspěšnou právní výměnu moci (prostřednictvím Čalfy), s rozšiřovanou bájí, že VŠECKO bylo předem připraveno ve spolupráci s StB a KGB. Na druhou stranu, "revoluční" výkřiky (ozývající se odjinud, nikoli zde), že měli být (všichni) komunisti pověšeni apod., jsou nesmyslné - to by ti schopní z StB nejdřív zlikvidovali všechny, kdo by snad mohli ohrozit je, a pak případně řadu nevinných lidí, jen proto, aby vzbudili nevůli vůči změnám v národě. Něco podobného bylo po 1945.

23 Jan Obdržálek Jan Obdržálek | E-mail | 18. února 2015 v 11:25 | Reagovat

Ještě drobnost: nemám rád sebemrskačské výroky o čecháčcích. Připadají mi především neupřímné (čecháčci fuj, já jsem lepší než vy, když se tak o vás vyjadřuji), a dále jsou svou paušalizací prostě nepravdivé. S mentalitou "páté cenové skupiny" jsem v jiných státech sešel taky.

24 Gábina Gábina | 18. února 2015 v 14:28 | Reagovat

Co byli husité jiného než lapkové a bandité?
Čeští komunističtí šmejdi se k nim hrdě hlásí. Tak co čekat?

25 Vojtěch Levin střežil za války prezidenta Beneše Vojtěch Levin střežil za války prezidenta Beneše | Web | 18. února 2015 v 14:43 | Reagovat
26 Sudetští Němci jsou lidé druhé kategorie – alespoň dle českých státních zástupců. Máme to od nich černé na bílém! Sudetští Němci jsou lidé druhé kategorie – alespoň dle českých státních zástupců. Máme to od nich černé na bílém! | Web | 18. února 2015 v 14:45 | Reagovat

Sudetští Němci jsou lidé druhé kategorie – alespoň dle českých státních zástupců. Máme to od nich černé na bílém!
http://nassmer.blogspot.cz/2015/02/sudetsti-nemci-jsou-lide-druhe.html

27 Luis Luis | 18. února 2015 v 15:58 | Reagovat

[22]: samozrejme, nekolikrat jsem zde psal o akci Norbert. Pokud by ti vytipovani byli pochytani a postrileni zbyteek by jeste usilovneji pokracoval v budovani socialismu.

28 jkorcak jkorcak | E-mail | Web | 18. února 2015 v 17:44 | Reagovat

[23]: [22]: Nemohu si pomoci, souhlasím s panem Obdržálkem skoro ve všem - nicméne toho Bendu bych mazala. Ani ve svobodné a demokratické zemi nejsem povinna poslouchat a číst nebo dokonce respektovat, koho poslouchat, číst a respektovat nechci. Naopak, právě ve svobodné a demokratické zemi si tohle snad nemusím nechat líbit. Pseudodemokracii vnucovanou nam zločinci, fízly, provokatéry a blbci považuji za katastrofálně nepochopený zmetek, který nemá, doufám, s demokracií nic společného. MÁM PRÁVO VYHODIT DO KOŠE, ROZTRHAT, SPÁLIT, SPLÁCHNOUT DO HAJZLU NEBO VYMAZAT, COKOLIV SE MI ZLÍBÍ. Mám dokonce i právo se mýlit a vymazat, co jsem nikdy vymazat neměla - a pak toho litovat, což se nám v případě toho blba, který předstírá, že je nějaký Benda rozhodně nemůže stát. Takových blbů se najde, jeje - a on si prostě najde jiné "alias". A bát se, že mne bude pomlouvat - hmm, vždyt´ on to dělá už dávno a bude to dělat dál!

29 Nas smer Nas smer | 18. února 2015 v 17:49 | Reagovat

[26]: to je podle meho nazoru fasisticky blog. Proc nerici, ze oni o nas (i o tech nejlepsich) mluvi jeste hur. Ja Nemce neurazim a nenecham se urazet od nich. A uz vubec ne od Cechu, kteri lezou Nemcum do zadku. Temhletem tedy opravdu nic nedluzim. Moje rodina s nimi ma sve zkusenosti. Dokonce uz i ja osobne. Neprovokujte. 8-O

30 Jan Obdržálek Jan Obdržálek | E-mail | 18. února 2015 v 18:05 | Reagovat

jkorcak: Zdá se, že souhlasíte se mnou ve všem. Já přece taky radím ho vymazat. A taky upozorňuji, že o nás může lhát, ať ho vymažem nebo ne. :-)

31 Jan Obdržálek Jan Obdržálek | E-mail | 18. února 2015 v 18:08 | Reagovat

[24]:To je ovšem paušalizace stejně nemístná jako s banderovci. Ale o tom bych se teď tady taky nebavil.

32 Karel Benda Karel Benda | 18. února 2015 v 18:11 | Reagovat

[28]: Za svym nazorem pevne stojim. Kazdy emigrant je zradna svine a zaslouzi trest smrti. Hlavne ti ze zamori to jsou nejvetsi hajzlove viz Hedvicek. No ted me muzes ty kriple z Kojetina zablokovat.

33 Ross Hedvicek Ross Hedvicek | E-mail | Web | 18. února 2015 v 18:53 | Reagovat

[32]: Uz jsem to orazitkoval cervenym kulatym razitkem - fuck you very much!

34 Luis Luis | 18. února 2015 v 19:52 | Reagovat

[32]: To ze nekdo odmita makat na takove svine jako jsi ty, ho cini zradce jen ve tvych ocich, parasite.
Dockej, co nevidet se tam mezi sebou zacnete rozebirat, tak verim ze si na tebe nekdo vzpomene. Urcite toho mas z minulosti dost na triku.
Jo a proc sem do Kanady jezdis ?

35 Charles Bernreiter Charles Bernreiter | 18. února 2015 v 20:50 | Reagovat

[33]:  Na adresu Bendy a vsech ostatnich tam co nenavideji emigranty sedi parafrazovane heslo Trech Musketyru
- "Jeden za vsechny a vsichni za hovno!"

36 Jiří Wolf Jiří Wolf | E-mail | 18. února 2015 v 21:16 | Reagovat

Pan Benda má na tomto blogu  jedinečnou příležitost prokazovat sám sobě a také diskutujícím,  jaký on že je  velký blbec. Taková omezenost a stupidita se u člověka jeho myšlení jen tak nevidí! Já bych ho klidně nechal, ať si lěčí své  komplexy. Podle mého názoru se ještě počůrává, usíná s palečkem v puse a maminka mu před stáním musí číst pohádky.

37 Charles Bernreiter Charles Bernreiter | 19. února 2015 v 0:56 | Reagovat

[36]:  Vetsinou s Vami souhlasim, ale v tomto pripade ne.  Tenhle blog by se nemel stat sanatoriem pro dusevne postizene.

Nový komentář

Vezměte na vědomí, že diskuse je moderována. Než se nový komentář začne zobrazovat, musí jej nejdříve schválit autor blogu.

Přihlásit se
  Ještě nemáte vlastní web? Můžete si jej zdarma založit na Blog.cz.
 

Aktuální články

Reklama