Zavist a nenavist ke komukoliv...

21. listopadu 2016 v 14:32 | Jiří Novotný |  Clanky jinych autoru
Pane Rossi, se zájmem jsem si přečetl články, které informovaly o udělení medailí, které jste předal vojákům české armády. Byl jsem překvapen, že se někdo ze zahraničí zajímá o naše veterány a zasloužil se o jejich ocenění. Po měsíci se však objevily na různých internetových stránkách pomlouvačné články autorů Roberta Břešťana a Tomáše Peciny.

Probudily u mne zájem, proč byly plné nenávisti a lživých informací. Přece měl být jejich obsah opačný. Zapátral jsem tedy na internetu, abych zjistil, co to je za osoby. Robert Břešťan, vystudoval soukromou školu Josefa Škvoreckého, po roce práce pro BBC v Londýně z nejasných důvodů odchází, chvíli v časopise Ekonom, odkud odchází s Ondřejem Neumannem a zakládají neziskovou organizaci Ústav nezávislé žurnalistiky. Krátce poté, pod hlavičkou nezávislé žurnalistiky, zakládají blog Hlídací pes. Financuje to jenom Ministerstvo kultury nebo ještě jiná organizace, která má za úkol pod pláštíkem nezávislosti ovlivňovat veřejné mínění?

Břešťan, známý svými články na zakázku, je kamarád E. Stehlíka a dobrý známý T. Peciny.

Eduard Stehlík (1965), vystudoval ruštinu a dějepis na UK v Praze. Od roku 1992 voják a od roku 2008 pracuje ve vědecké radě Ústavu pro studium totalitních režimů, kde pracuje jako náměstek ředitele Hermana, který nad ním dodnes drží ochrannou ruku. Stačí jeden příklad za všechny, jeho neplacená dovolená, když pracoval v ÚSTR u Hermana a byl placen z rozpočtu Ministerstva vnitra. V té době vystupoval v uniformě jako aktivní voják (může MO půjčovat vojáky na ÚSTR? není to porušení zákona?).

Pan Herman (1963) je současný Ministr kultury, který na sudetoněmeckém sjezdu pronáší zdravici tisícům zúčastněných. Stehlík je po návratu z ÚSTR povýšen z funkce poradce na MO na plukovníka (je to opravdu potřebná kvalifikace na povýšení na plukovníka?), a od 2012 pracuje na MO jako ředitel odboru pro válečné veterány. Za pouhé tři roky "usilovné práce" pro důchodce a veterány, akcí v TV, radiu, vzpomínkové akce stihne vystudovat MBA, PhD, dálkový kurz generálního štábu a kdoví co ještě, prostě dře jako kůň a určitě ani nespí.

Ze své funkce každý rok navrhuje finance na provoz svazu protifašistických bojovníků, jehož je členem. Skoro to vypadá na střet zájmů, ale zjevně to nikomu nevadí (ročně ČSBS získává na provoz téměř sedm milionů korun včetně částky z Ministerstva obrany, z MO například za rok 2014 navrhnul Stehlík přidělit téměř pět milionů korun viz. str. 495). Zajímavé je, že finance začal MO "nedemokratickému" svazu přidělovat teprve když byl Stehlík ve své funkci. Do té doby MO peníze pro ČSBS nepřidělovalo.

Zapomeňme na chvíli na Stehlíkovo hnízdo. Další do "svaté" trojice Tomáš Pecina (1966), s potížemi vystudoval teoretickou fyziku na UK a po ukončení studia okamžitě zapomíná na odborné vzdělání a začíná jako žurnalista v Britských listech. Zanedlouho je propuštěn z podezření ze zpronevěry a pro obhajobu svobody neonacistických projevů. 4.8.2016 ruší blog Slepecká hůl, uvádí, že ho už psaní nebaví, ale dále vede extrémistický blog do kterého ho psaní zase baví a snaží se založit sudetoněmecké sdružení.

Nyní se na některé akce podívejme z časového hlediska. 1.6.2016 pronáší Stehlík na Ministerstvu obrany zdravici na počest Českého svazu bojovníků za svobodu, vyzdvihuje jejich práci jako orgánu, který pečuje o uchování pravdivého a nezkresleného obrazu národa. Ale už za tři měsíce (3.10.2016) Stehlík demonstrativně po dlouholetém členství ze svazu ČSBS vystupuje. Po mnoha letech členství, oslavování této organizace a navrhování financí pro ČSBS a její členy, si za tyto tři měsíce uvědomil, že organizace je nedemokraticky řízena a zaměstnává bývalé donašeče režimu (to, že na svém odboru také zaměstnává obdobné donašeče - se souhlasem svých šéfů, mu už ale vůbec nevadí - to je demokratické). Za dva dny po tomto prohlášení, 5.10.2016 se objevuje zpráva o finanční kontrole u ČSBS, ale Stehlík už dva dny členem není. O tom, že dostal od z nejvyšších pater informaci ohledně chystané finanční kontroly s doporučením vystoupit z ČSBS taktně mlčí. 7.10.2016 udělení medaile veteránům z Kojetína. 23.10.2016 přijíždí do Prahy pan Brady a začíná aféra kolem medaile, která postupně graduje. 1.11.2016 pan Brady odlétá a na ČT 24 se objevuje článek "Jiří Brady odlétá bez řádu, ale nezapomenut." 7.11.2016 se objevuje na "nezávislém" Hlídacím psu článek o medailích pro Zemana od Vodičky, předsedy ČSBS.

Kdo asi mohl mít na tom článku zájem a proč? Je potřeba nějaké pokračování, aby článek nebyl osamocen a proto se dne 10.11.2016 se objevuje na "nezávislém" Hlídacím psu úmyslně zkreslující a zavádějící článek o udělení medailí v Kojetíně. Ve stejný den (10.11.2016) se objevuje obdobný pomlouvačný a lživý článek na Pecinově extremistickém blogu. Kdo doporučil Břešťanovi a Pecinovi tyto články napsat a kdo koordinoval s Břečťanem a Pecinou jejich zveřejnění ve stejný den? Kdo asi mohl mít na těchto článcích zájem a proč? Proč Břešťan posílá článek dalšímu kamarádovi, reportérovi z iDnes Lukáši Valáškovi a ten jej přetiskuje v tištěné verzi iDnes dne 12.11.2016?

Proč tyto tzv. "nezávislé" blogy a jejich mecenáši nekritizují organizátory akce, kde stojí u památníků našich letců (Rakovník, RAF) osoba v uniformě SS a jedná se o výsměch veteránům(samotné ministerstvo si s odsouzením této akce počkalo více než rok), ale naopak "hlídací blogy" lživě komentují vaši aktivitu veterány ocenit. Odpovědi na uvedené otázky jsou po přečtení vcelku jasné. Buďte pane Rossi ujištěn, že opticky se péče pro veterány zlepší a možná za rok je už budou obce zvát jednou za rok na kávu a chlebíček a na vaši záslužnou akci, která byla iniciátorem se zapomene, protože jste nastavil nejen jedincům, ale i společnosti nechtěné zrcadlo. Uvedené články pusťte z hlavy, protože charaktery těch bezpáteřních a úplatných aktérů ať těch zmíněných, nebo těch v pozadí, hovoří samy za sebe.


Jiří Novotný

 

31 lidí ohodnotilo tento článek.

Komentáře

1 Frantisek Cmiral Frantisek Cmiral | 21. listopadu 2016 v 14:54 | Reagovat

Cemu se porad divite? Pecina, Brestan i Valasek (o Stehlikovi to neni jiste) jsou potvrzenymi cleny prazske Gay Mafie, ktera vlastne ovlada prazsky turisticky prumysl, hotely i media.  
https://en.wikipedia.org/wiki/Gay_Mafia

2 jkorcak jkorcak | E-mail | 21. listopadu 2016 v 14:58 | Reagovat

Pane Novotný, děkuji Vám.

3 jkorcak jkorcak | E-mail | 21. listopadu 2016 v 15:54 | Reagovat

[1]: Myslím si, že máte pravdu. Je to těžké smířit se s tím, ale poznala jsem to na vlastní kůži. Do té doby pro mne gay komunita nepředstavovala žádný problém, dokonce jsem mezi nimi měla i téměř přátele - pak se ale stal homosexuál mým nadřízeným. Je mi líto, něco takového bych nepřála ani svým nepřátelům. Zloba a zneužití pravomocí, zdaleka nebyly tím nejmenším. Za téměř 20 let služby se mně neztratila ani koruna z pokladny. Mému kolegovi se ale tenkrát ztratilo během jeho směny 141000 Kč. Já jsem naštěstí měla volno, ale ostatní kolegyně - všechno to byly ženy - které měly tu smůlu, že se vyskytovaly v příslušné době okolo, si to slízly a vyhodili je. Kolegu, během jehož směny se peníze ztratily, ale povýšili a nakonec jej udělali šéfem! Já jsem si pak také zažila své. Neuvěřitelné! :-!

4 Jiří Wolf Jiří Wolf | E-mail | 21. listopadu 2016 v 16:42 | Reagovat

Předseda bojovníků za svobodu  je tuplovaný komunista. Jeho zástupce také býv. bolševik a ke všemu je na seznamu jako tajný agent StB. Nikdo mi nevěřil, když jsem tvrdil, že komunisté mají  v zemi dokonale vše pod svou kontrolou. A jsou všude. Na ministerstev, ve vládě, dokonce jsou jako předsedové ve všech  možných spolcích. A kradou a škodí této zemi. Je to  rudý mor, který dusí demokracii. Jako by nestačilo, že je máme v Parlamentu, v senátu a jako zástupce v EU. Prohráli jsme!

5 Vitezslav Vitezslav | E-mail | 21. listopadu 2016 v 17:28 | Reagovat

Muj zivotni vyvoj mezi cechy.
1 rok az do 5 let byl jsem spokojeny.
5 rok az 10 let americka zvykacka me byla mylejsi nez komunisticky prezident a cela komunisticka smecka.
10 az 15 Nejoblibenejsi moje literni  skvosty byly Rodokaps,Rozruch,Majovky a detektivky s Nikem Carterem. Pisnicky sovetsti muzici a az k nam jednou prijedou z Ameriky hosi jsem znal nazpamet  a byly me milejsi nez ceskoslovenska a sovetska hymna.V 16 me prani bylo vlastnit co nejvice rock'rollovych gramofonovych desek  a prave Lewis Strauss pracovni kalhoty.A pak to se mnou politickoideologicky opravdu z kopce.Hlas Ameriky byl muj vecernicek.
19 az 21 pruser Vojenska sluzba a povinne soudruhovani. Tesne pred odchodem si  kluci planovali sraz u Sochy Svobody v New yorky a o trech vim ze po 68 emigrovali.Po 68 ziti v Ceskoslovensku se me opravdu hnusilo a trvalo to az do 81. nez se me uskutecnilo me prani nadobro opustit ten Cesky raj. Emigrace me prospela  ale zivot predemigracni se take na me podepsal.Tak jako v zacatcich sveho zivota i nyni v 70 letech jsem spokojeny.Niceho se nebojim a tesim se
az konecne prejdu tu reku zivota.

6 Drifter Drifter | 21. listopadu 2016 v 19:52 | Reagovat

Clovek prijel, lidem Podekoval, Odjel a NIC za to nechtel!
V CR maji asi averzi na Medaile z ciziny asi proto ze je zavidi, proto tento clanek: http://zpravy.idnes.cz/vyznamenani-medaile-tomas-tuhy-michal-hasek-fzt-/domaci.aspx?c=A161112_185109_domaci_ekl

7 pozorovatel pozorovatel | 21. listopadu 2016 v 20:41 | Reagovat

[5]: Vyborne napsano. U me to probihalo podobne. :-D  :-)

8 Jerry Jerry | 21. listopadu 2016 v 21:09 | Reagovat

Ti gayove, Švejk říkal buzeranti, jsou skutečně na všech ministerstvech. Na tom vojenským je to snad nejhorší, ale nepíše se o tom. Je to klika, která se podporuje navzájem.

9 Anti Anti | E-mail | 21. listopadu 2016 v 21:38 | Reagovat

Co ze to ten cesky svaz za svobodu hlida? Svobodu a demokracii? On nekdo v Cesku vi co to je?

10 Anti Anti | E-mail | 21. listopadu 2016 v 21:42 | Reagovat

[6]: No a to je prave to podezrele. Jak to ze prijel? Jako to ze dal medaile? Kde je vzal? A ma na to povoleni? A smi vubec podle platnych ceskych zakonu nekjake medaile davat? A jak to ze to delal jen tak? A nic za to nechtel? No to urcite! Ten za to urcite neco dostal a namastil si kapsy...

Mysleni hloupych Cechu z kotliny je nekdy bezbrehe.

11 Viktor Viktor | 21. listopadu 2016 v 22:11 | Reagovat

Ty kurzy gerálního štábu se dají studovat dálkové? Zeptal bych se na jakou dálku se studují, ale doteď jsem si myslel, že to trvá denně a rok nebo dva. Soudruzi to asi zefektivnili jak je vidět.

12 Pavel Pavel | 21. listopadu 2016 v 23:40 | Reagovat

Jsem rad, ze Pavel Novotny napsal, tak skvely a pravdivy clanek.

13 Jan Šinágl Jan Šinágl | E-mail | Web | 22. listopadu 2016 v 9:54 | Reagovat

Pan Tomáš Pecina vystudoval s červeným diplomem. Soudní spor s Britskými listy vyhrál. Jeho články jsou podložené fakty, na rozdíl od tohoto, plného pomluv a snadno prokazatelných lží.

14 Ross Hedvicek Ross Hedvicek | E-mail | 22. listopadu 2016 v 14:23 | Reagovat

[13]: Vrana k vrane seda...

15 Jan Šinágl Jan Šinágl | E-mail | Web | 22. listopadu 2016 v 14:30 | Reagovat

Proti takovému "argumentu" nelze nic namítat. Užili jsme si jich dost za totality.

16 Vitezslav Vitezslav | E-mail | 22. listopadu 2016 v 14:55 | Reagovat

[13]: Vystudovat s cervenym diplomem v komunismu je dobre nebo spatne ? Jestli se zde o Pecinovi lze tak at to nese jako ten sekac Trump.Ten to ma daleko horsi.

17 Viktor Viktor | 22. listopadu 2016 v 15:11 | Reagovat

Šinágle, Šinágle, vystuduješ s červeným diplomem a jdeš dělat něco, co je s tvojí kvalifikací pod úroveň (možnás nesehnal práci, co?)a za nižší peníz chachaha. A co ty odkazy - to na nich lžou? Máš tam různé zdroje, ale vše je tedy vymyšlené. Tak tam napiš - lidovky, wiki, MO... Zastávej se babičky a ne fašouna.

18 Vitezslav Vitezslav | E-mail | 22. listopadu 2016 v 15:44 | Reagovat

[15]: S Hillary  nic nehne,i kdyz se posere.Ta nese svoji porazku statecne...

19 Jan Šinágl Jan Šinágl | E-mail | Web | 22. listopadu 2016 v 15:47 | Reagovat

Na matematicko-fyzikální fakultě UK těžko studovali blbci - i za totality. Zde se můžete přesvědčit - http://paragraphos.pecina.cz/

20 Vitezslav Vitezslav | E-mail | 22. listopadu 2016 v 16:34 | Reagovat
21 Drifter Drifter | 22. listopadu 2016 v 18:30 | Reagovat

No nejak pochvalne se o tom Pecinovy nepise, navice "Spor s Britskymi Listy" si musel platit sam, soud nikde nenapsal ze Pecina nic neodcizil...Nedostatek soudne prijatelnych dukazu, ho nesprostilo nařčení z zpronevěry.  

Editoval též českou Wikipedii, odkud odešel v roce 2005 po sporech se správci, kteří mu opravovali archaický pravopis.
Pan Sinagl to ma zajimavejsi, ale tohle uplne staci: Při neonacistické demonstraci 28. října 2005 podporující odsouzeného popírače holocaustu Ernsta Zündela se Jan Šinágl ze skupiny oponentů přesunul k neonacistům a s jejich megafonem požadoval svobodu projevu a demokratický prostor i jejich názorům. Nato byl oponenty vypískán.  Tak jsem se o obou panech ponaucil.

22 Wolmar Wolmar | 22. listopadu 2016 v 20:24 | Reagovat

Před 2 lety jsem byl překvapen, že Stehlík souhlasil s uznáním odbojové činnosti V.Hučína, který je zřejmě jediný občan ČR a také valečný veterán z období normalizace, který po dobu téměř 20 let (pokud samozřejmě nebyl v kriminále)prováděl odboj. Tak např. bombový útok na agenta StB a KGB v r. 1983, nebo útok na vojenskou kolonu SSSR v r.1974, kde v sebeobraně zastřelil nejméně 2 regulovčíky, nebo příprava na odstřel arabských pilotů na letišti v Bochoříně u Přerova, nebo 41 útoků s pomocí výbušnin na symboliku KSČ, SČSP, LM a SČSP, šíření protisovětských letáků za pomocí balonů plněných vodíkem. Ten chlap musel mít štěstí jako hrom, neboť nikdy mu nemohli dokázat vše. To by jinak bylo na provaz. Ovšem když u něj našli ten úkryt ostřelovací pušky, pistoli v tajné chodně co měla vyustit na židovském hřbitově, tak to se mu moc nepovedlo. Já teda zbraním moc nefandím, ale když ho nakonec po 18 letech soudy zrehabilitovaly a to ho stačili ještě v r. 2001 zase zavřít jako teroristu a po 4 letech tajných soudů rehabilitovat tak to už je sakra mazec. :-(

23 Matěj Matěj | Web | 23. listopadu 2016 v 0:55 | Reagovat

Veteráni jak veteráni, buďme rádi za Hůlku :)

24 Luis Luis | 23. listopadu 2016 v 3:05 | Reagovat

V minule diskusi jsem vyvracel moznost vzniku civil war v USA kvuli zvoleni D Trumpa presidentem.
Jenze Trump defakto jeste zvolen nebyl, pouze ziskal vetsinu volitelu. A v tom se ted vyviji podivna a zajimava situace.
V podstate je technicky mozne, ze dojde na toto :
http://www.huffingtonpost.com/entry/the-way-out-of-trumpland-hail-mary-pass-to-save-the_us_582b2f65e4b0852d9ec21d4e

a pokud se tak stane, je velka pravdepodobnost az jistota, ze to zazehne nepokoje, ktere v civil war vyusti.

25 Anti Anti | E-mail | 23. listopadu 2016 v 4:39 | Reagovat

[11]: Ne to mate spatne. Kdyz soudruzi referuji ze neco studuji dalkove, tak maji na mysli ze jeli do Moskvy a dalkove je to proto ze Moskva je daleko.

26 Sri Josef Malyarpan Pepa Guru Maha Nos Ji Sri Josef Malyarpan Pepa Guru Maha Nos Ji | E-mail | Web | 23. listopadu 2016 v 13:38 | Reagovat

No.

At to probirate z ktere chcete strany a jak chcete dlouho, vsechny dnesni zaporne postavy se presne shoduji s panoptikem ze serialu Porucik Colombo.

Od sameho zacatku vite jake jsou to svine, kurvy, hajzlove, hovada, dobytkove a bestie - a jen sledujete, jak jsou nakonec vsichni odhaleni/y.

Jaroslav Hutka mi poslal dopis kde, cituji, pise:

"JSEM CLENEM SPOLECNOSTI PEN KLUBU, VYSOCE GRAMOTNYCH LIDI"

I kdyby me v tom samem dopise neposlal nenapadne do hajzlu (chce mit spolecnost), uz tento samotny vyrok z nej dela nafouknutou, nabubrelou, arogantni, jesitnou, chvastavou, vychloubacnou, nadutou, pokryteckou a vsehoschopnou kreaturu.

Z filmu s Colombem jako by vystrizenou.

27 milan milan | 23. listopadu 2016 v 15:29 | Reagovat

[26]:"Vysoce gramotný" Hutka? Nepřekvapivý výrok potrefeného pseudodemokratického elitáře, který by zabíjel, kdyby mohl...

28 Viktor Viktor | 23. listopadu 2016 v 15:46 | Reagovat

[25]: Souhlasím, je to špatně. Kámoš mi říkal, že to soudruzi doveli k dokonalosti. Ty kurzy jsou nejenom dálkový, ale ještě k tomu kombinovaný. Takže za tři nebo čtyři týdny je s tebe generál. Ani to tý Moskvy nemusej.

29 trubka trubka | 23. listopadu 2016 v 18:25 | Reagovat

[26]:Hutku nemusim, ale na rozdil od tebe blbe je alespon gramotny. Zatimco ty jsi kolaboroval s rezimem jeho vyhnali do Holandska.

30 jkorcak jkorcak | E-mail | 23. listopadu 2016 v 18:54 | Reagovat

[22]: Tak za prvé) pan Hučín se tady neřeší, a to ani vzdáleně!

A za druhé) "... útok na vojenskou kolonu SSSR v r.1974, kde v sebeobraně zastřelil nejméně 2 regulovčíky?"

To je, zdá se mi, poněkud přehnané - odkud to propánajána máte? V ROCE 1974? TO JE BLBOST. TO BY NEPŘEŽIL. O něčem takovém jsem v životě neslyšela. Někdo z vás tady o tom něco ví?  Napište, prosím, podrobnosti a zdroj, protože tohle prostě nemůže být pravda. TO BY OPRAVDU NEPŘEŽIL. :-D  :-D  :-D

31 Drifter Drifter | 23. listopadu 2016 v 19:15 | Reagovat

[24]: Naprosty nesmysl, ktery propaguji Liberalove. "Electoral voter" slozil prisahu ze bude volit toho kdo vyhral reprezentaci volicu. To je TRUMP.
Pokud volic chce zmenit to na co prisahal, bude podle zakona vymenen!

Trump je de facto zvolen Prezidentem USA a nic se na tom nezmeni, jeho nasledovnik je Vice prezident PENCE v pripade neschopnosti, treba umrti. Dalsi spekulace jsou bezpredmetne a pouze fantazie liberalnich demokratu.

32 jkorcak jkorcak | E-mail | 23. listopadu 2016 v 21:35 | Reagovat

[19]: Co mají paragrafy společného s matfyz, pane Šinágle? Pecina neuděluje lekce z fyziky ani z matematiky, nýbrž kecá do zákonů a podráží lidem nohy z titulu samozvaného právníka a jako samozvaný s titulem bez titulu také nakládá s fakty (nebo mi tady chcete tvrdit, že on ten Pecina vystudoval právnickou fakultu? Možná v Plzni, že!).

Vy jste emigrant, že? FAKT.
To tedy musíte být v EZO STB, že? FAKT.
Kdybyste tam nebyl, bylo by to divné, že? FAKT.
JSOU DVA TYPY EVIDENCE. EZO = Evidence zájmových osob )tam jsou úplně všichni emigranti, kdyby tam nebyli, bylo by to divné) a REGISTR SVAZKŮ STB, že?
TAK TO JE TEDY DALŠÍ FAKT.

A tady, vážený, fakta končí. Následuje složitá matematika, fyzika, chemie a bůhví co ještě. Jste kamarád, nejste, trošku jenom trošku, anebo vůbec ne, a kamarádíte se s někým, kdo se kamarádí  nebo se snad nedejbože kamarádíte s nepřítelem? Pak ještě musíme vzít v úvahu, jestli vy sám jste nepřítel, ale pozor, třeba jste přeci jeho přítel! Je to sice divné, když nejste kamarád, ale můžete být důvěrný přítel nebo můžete být také důvěrný spolupracovník a můžete být také spolupracovník nebo důvěrník spolupracovníka! Zaplatil vám někdo? Máte společné zájmy? Jste ve stejném spolku? Jste ve stejné straně? Jste nacista, fašista, komunista nebo terorista? Na jaké straně barikády jste? Na jakou stranu otvíráte hubu, když zíváte nebo když nadáváte?

Protože, pozor(!), jestli jste šlápl někomu na kuří oko a on si najme samozvaného prokurátora bez právnického vzdělání z titulem z matfyz, s novinářskou minulostí a ambicemi přímo ze žurnálu, tak najednou zjistíte, že jste agent STB, komunistická uloženka (ačkoliv jste nikdy nebyl ve straně), vrah, zloděj, nebezpečný šílenec, kterého musí zavřít do blázince, maniak a terorista, který musí být zbaven občanství, budou na vás chodit udání do Švýcarska (pardon, vy přeci žijete statečně v České republice, vy byste přeci vlast nikdy neopustil!), že prý tam pašujete zbraně a připravujete teroristický útok, zahájí štvanici na vaši manželku i na vaše děti, dokonce se při té příležitosti spojí i se skutečným teroristou a budou se snažit připravit celou vaši rodinu o práci, o živobytí, o občanství a dokonce i o život, a to všemi dostupnými i nedostupnými prostředky a každá, opakuji každá lež jim bude dobrá, každé svinstvo - jen když to srazí vás nebo vaše blízké na kolena.

Jestliže toto, pane Šinágle, nazýváte "podložené fakty", tak u vás něco smrdí a to myslím vážně. Nebudu vám tady vypočítávat, koho a kolikrát už se tito faktobijci pokusili zničit, nicméně doufám, že i vy se jednou dočkáte té pochybné cti. Já vám nic tak špatného nepřeji, ale ujišťuji vás, že až se do vás pustí, budete se divit, jak málo jim stačí a jak málo jim na faktech záleží!

34 pepa nos pepa nos | 23. listopadu 2016 v 23:20 | Reagovat

[29]:Ty zkurvena usoplena trubko!

Pepa Nos mel 20 soudu za komancu kvuli svym pisnim a nazorum.

Chteli ho mit minimalne na 4 roky za katrem, vyvlekli ho tajne z bytu, 4x se ho pokusili zabit.

Ty posrane trubkovite uhrovite hovno!

35 Robert Buchar Robert Buchar | Web | 24. listopadu 2016 v 0:30 | Reagovat

[31]:
Zda se, ze Luis propadl panice z propagandy komunistu z Huntington Post.

36 Luis Luis | 24. listopadu 2016 v 0:47 | Reagovat

Vedecka studie  :-D  to je spise studie o absolutni nekompetentnosti italske vlady :
http://www.securitymagazin.cz/zpravy/vysledky-vedecke-studie-v-italii-vice-imigrantu-vice-kriminality-1404053802.html

37 Luis Luis | 24. listopadu 2016 v 1:17 | Reagovat

Inspirujici poznatek z Ciny vhodny v soucasnem trendu sblizovani CR s Cinou k prevzeti do ceskeho jazyka.
http://zpravy.idnes.cz/cina-soudruh-homosexualove-prezident-dxs-/zahranicni.aspx?c=A161123_111518_zahranicni_ert

38 Sri Josef Malyarpan Pepa Guru Maha Nos Ji Sri Josef Malyarpan Pepa Guru Maha Nos Ji | E-mail | Web | 24. listopadu 2016 v 10:08 | Reagovat

[33]:Tyhle dve mladeznicke, uhrovite, trubcovite, trubkovite drzky bylo videt na Vaclavaku 17. listopadu, jak se pokousi s revem "no pasaran" proniknout na demonstraci SPD venovane ukradene revoluci.

VYSOCE SRANDOVNI BYLO, ZE ZA RVANI "NEPROJDOU", SE POKOUSELO TOHLE VZTEKLE FASISTICKE MERKELJUGEND PROJIT, NARUSIT, ZNEMOZNIT, PRONIKNOUT, PENETROVAT A OHROZIT NASI AKCI.

Tihle mladi kondomove protrzeni picusove jsou fucked kouzlem nechteneho!!!

39 pozorovatel pozorovatel | 24. listopadu 2016 v 14:53 | Reagovat

[34]: Hmm. Je zajimave, ze Pepa Nos za katrem nikdy neskoncil. Na rozdil od jinych..... O_O  :-D  O_O

40 pozorovatel pozorovatel | 24. listopadu 2016 v 14:55 | Reagovat

[38]: To je reakce a vyjadrovani. Ja jsem myslel, ze jste klidny fakir vysoce nad veci. Kde se stala chyba? O_O

41 pozorovatel pozorovatel | 24. listopadu 2016 v 15:01 | Reagovat

Co se stalo se s Jarou (soudruh namestek Nehybka)? Prezil volebni porazku jeho milovane Hillary? :-D  :-D  :-D

42 Sri Josef Malyarpan Pepa Guru Maha Nos Ji Sri Josef Malyarpan Pepa Guru Maha Nos Ji | E-mail | Web | 24. listopadu 2016 v 16:02 | Reagovat

No.

Pozorovatelske anonymni prase zatim neskoncilo v base.

ALE JE NAD SLUNCE JASNE, ZE JE TO BOLSEVICKO-KAGEBACKA BESTIE ZAUKOLOVANA V KANADSKEM TORONTU.

Takovych je tam jak nasrano!

43 Luis Luis | 25. listopadu 2016 v 4:26 | Reagovat

[35]: I vy Roberte neumite cist ? Prectete si poradne muj prispevek.
Navic :
- pri zadnych predchozich volbach nemela porazena strana takove problemy uznat viteze a nikdy takto nestreckovala
(navic se Hillary nechala slyset ze volby byly ovlivnene cizi mocnosti a bude zadat o prepocet hlasu ve trech statech.
- po zadnych predchozich volbach si nikdo nedovolil platit pres svoje neziskovky nasilne protesty.
Co vsechno jeste si dotycny mohl naplanovat k uskutecneni ?
- Doporucuji si precist jak prednasela Olbright v Praze na UK. Vlastne tam rekla ze jim nekdo vyfoukl tutove vyhrane volby a ma to za tragedii.
Do toho rokovali sponzori Hillary jak ted dostat svuj planovany profit.
Trumpovo vitezstvi zkrizilo Demokratum a nejen jim
plany  tak jako nikdy v minulosti.
-Rozdil mezikonspiracni teorii a skutecnosti v takovychto situacich byva tri tydny a ja si myslim ze si to establishment muze dovolit zkusit a taky zkusi.
Myslim tim se 37 republikanu muze hlasovat pro jineho republikana nez Trumpa a pak bude volit prezidenta Kongres ( samozrejme republikana). Osetreno to zakonem neni.
Roberte, snad si umite odvodit , jestli by se nekomu oplatilo rozdmychavat takovouto propagandu, kdyby pri tom nebyla sance na uspech.
Muzete napsat, kde tedy propadam Huffingtonske propagande, ja propagandam nepropadam.

44 Luis Luis | 25. listopadu 2016 v 4:34 | Reagovat

[32]: Ano, jde o vseobecny jev na ceske pude , pri kterem neni vubec nic svate.
A pri dehonestaci je bolsevik a estebak schopen pouzit osocovani vlastnimi vlastnostmi, skutky a pozicemi.
Svedci to o bahenni mentalite ceskeho naroda, kde takovato propaganda uspesne a navic progresivne zabira .

45 Luis Luis | Web | 25. listopadu 2016 v 4:48 | Reagovat

Toto nema nic spolecneho s otevrenou imigracni politikou Evropske unie . Toto je naprosto nevyvratitelny dusledek prumerne vyse IQ v africkych zemich. A samozrejme vyse IQ  evropskych politiku, kteri maji  tyto bezence za inzenyry.
http://www.securitymagazin.cz/zpravy/video-migranti-potopili-svoj-cln-mysleli-si-ze-stretli-pobreznu-straz-1404053810.html

46 Luis Luis | 25. listopadu 2016 v 5:02 | Reagovat

Nadsenec ? Anebo oficialni propaganda pripravit lidi na to, ze vybirat popelnice a konzumovat nalezene jidlo je vlastne normalni a soucast zivotniho stylu v CR ?
http://zpravy.idnes.cz/dumpster-diving-v-praze-0ss-/domaci.aspx?c=A161124_114028_domaci_zt

47 Huffpost Huffpost | 25. listopadu 2016 v 22:04 | Reagovat

Platek Huffington Post je samozrejme levicacky bulvar a srsi nenavistnou  propagandou proti Trumpovi pote, co se mu predtim vysmivali a nepovazovali ho za skutecneho soupere. Ted vzteky curaji olej.
Prtaci se snazi rozdmychavat famy a kochaji se nadeji, ze se to nejak "zvrtne", jsou to ubozi zoufalci,  schopni vseho, snad i vrazdy. Neni divu, ze podporuji  neomarxistku Stein. Tahle tlupa socialistu je podvratnicky nebezpecna, vynakladaji nemale prostredky k prepocitavani hlasu ve statech, kde byly volby tesne a tlaci na elektory, aby volili proti vysledkum voleb. Coz je jasny kriminalni cin. I ja jsem zacinala mit mirne obavy o nejaky podraz, ovsem to, ze vcera stat Michigan sve hlasy formalne prepocital a vitezem je, tesne, D.Trump,  me uklidnilo. Stat Michigan ma 16 electorate hlasu, coz zase zvysi Trumpuv naskok. (Napric USA ma ted Trump  306 elektoralnich hlasu a Clinton jen 232 hlasu). Definitivne se rozhodne 19. prosince, volbou  Electoral College.

48 Luis Luis | 26. listopadu 2016 v 4:28 | Reagovat

[47]: Zadni neomarxisti, to je oxymoron, tito tady byil davno predtim nez na jejich teoriich usil Marx  horkou niti ty sve kompilaty.

Ta dnesni situace naprosto kopiruje dobu poloviny 20. let 20. stoleti, viz E. Ludendorff; Eliminace zednářstva odhalením jeho tajemství

a je realne, ze opet dojde k podobnemu vyvoji jako tehda. Nejvetsim paradoxem je, ze to dneska tahne hlavne z Ruska.

http://legal-dictionary.thefreedictionary.com/Socialist+ideologies

http://savethewest.com/library/recommended-videos/the-socialist-ideology/

49 Robert Buchar Robert Buchar | Web | 26. listopadu 2016 v 17:55 | Reagovat

[43]: No jo, to je hypoteza, ktera se ale neuskutecni. Souhlasim ale s vasim prispevkem #48. Na to co z toho vzejde si musime par let pockat.

50 Daniela Daniela | 26. listopadu 2016 v 21:12 | Reagovat

Luis, linky o socialismu jsou jen studijne fundamentalni, zaobiraji se vysvetlenim pojmu a ideji. To patri do  historie.
Hnui neomarxismus vidim jako  dalsi vyvoj v socialistickem pojeti sveta, tentokrate se zadna  revoluce a vystrely z Aurory nekonaji, jen  marxisticke ideje se plizive vpracovavaji  a upravuji tak, aby pasovaly do dnesni svobodne spolecnosti. Na zaklade socialnich ved, humanismu a tak.. Z meho pohledu je neomarxismus  evoluce celkoveho komunismu.

51 Luis Luis | 27. listopadu 2016 v 0:35 | Reagovat

[50]: Ale Danielo, zadne teorie se plizive nevypracovavaji, jede to podle svobodozednarskeho uceni a to je napsano uz hodne davno.

52 Luis Luis | 27. listopadu 2016 v 0:46 | Reagovat

Miroslav Vanek ,hysterik si tady za penize co v histerickem ustave dostava , misly' :
http://www.securitymagazin.cz/zpravy/rozpad-ceskoslovenska-byl-primym-dusledkem-sametove-revoluce-rika-v-rozhovoru-pro-security-magazin-historik-miroslav-vanek-z-ustavu-pro-soudobe-dejiny-akademie-ved-1404053854.html

Ten hystericky ustav okamzite rozpustit a ty mislytele poradne zaprahnout v nejaky montovne, aby je preslo psat kravoviny za penize danovych poplatniku.
Co asi takovy mislytel kazdodenne v takovem ustavu dela ?

53 Robert Buchar Robert Buchar | Web | 27. listopadu 2016 v 2:49 | Reagovat

[50]: Evoluce celkoveho komunismu? To je ale hloupost. To musite jit dal z ceho a proc a s jakou pomoci vzniknul komunismus. Ever heard of Fabians, for example?

54 Luis Luis | 27. listopadu 2016 v 6:02 | Reagovat

[49]: Spravne, hypoteza, na nic jineho nemam. Ale da se na ni vsadit.
A kdyz uz jsme u tech hypotez -
Roberte, znate interier letiste v Denveru ? Nejak se ty obrazy co tam jsou na zdech haly  vyplnuji, ze ?
Treba u tohoto obrazku ktery na vyplneni jeste ceka se vede diskuse, kdo bude ten bavorsky kluk ... a vida, kandidat se rysuje.
https://thechive.files.wordpress.com/2012/03/denver-airport-6.jpg?quality=85&strip=info&w=920

Asi je na tom nekdo na rozdil od nas  lepe, ze se nemusi zabyvat hypotezami.

55 Robert Buchar Robert Buchar | Web | 27. listopadu 2016 v 17:45 | Reagovat

[54]: To co bylo a jak k tomu doslo, to uz dneska vime a mame to zmapovany. Jak se to bude vyvyjet dal, na to si musime pockat. Dospeli jsme k nazoru, ze zastavit se to neda, jenom trochu zpomalit. Takze zatim si snad muzeme trochu oddychnout, ze se toho treba nedozijeme.

56 Jiří Wolf Jiří Wolf | E-mail | 27. listopadu 2016 v 18:33 | Reagovat

Z Českého svazu bojovníků za svobodu a demokracii odešlo zdravé jádro členů a zůstali jen zbabělci a senilní lidé, kteří už nemají rozlišovací schopnosti. Svaz byl již od začátku ovládán komunisty!   Ti, kteří odešli, prohlásili, že důvod jejich odchodu je;  že v této organizaci neexistuje svoboda a demokracie, ale jen  komunistická totalita! Podobné jako je tomu i v Konfederaci politických vězňů. Je to až neuvěřitelné, ale posty obsadili byv. bolševici nebo  býv. konfidenti StB!  Režim má tak všechny  svazy, hnutí a spolky pod svým dozorem. Tak se nemusí bát žádné  veřejné kritiky. Svazy a spolky tak ku plné spokojenosti moci  loajálně podporují  politiku bolševického režimu. Tady je odpověď na otázku; "Kam se po roce 1989 poděla ta obrovská armáda komunistů!"  Přece dál vládnou, kradou, korupčí a podvádějí!

57 Drifter Drifter | 27. listopadu 2016 v 19:42 | Reagovat

[52]:Rozpad Ceskoslovenska je spise pro debatu filozofickych teoristu. Dnes je Slovensko a CR blize nez kdykoliv ve spolecne historii obou narodu. Nikde jinde na svete se nedomluvite svou rodnou reci tak pohodlne jako na Slovensku a opacne. Rekl bych spise ze se vztahy "Narovnaly" asi tam kde meli davno byt.

58 Daniela Daniela | 27. listopadu 2016 v 19:54 | Reagovat

Podivejte, panove,
neminim se handrkovat, jak vidite komunismus vy anebo ja, pisi jen svuj nazor.
Na konspirace o zidozednarich neverim, to si musite prodiskutovat na Zvedavci anebo s A.Bartosem. :-)

59 Luis Luis | 28. listopadu 2016 v 4:10 | Reagovat

[58]: Ta posledni veta je poplatna dobe pred WW2. Jmenovany server ani jemu podobne nenavstevuji a o Bartosovi jsem nikdy neslysel.
Cerpam pouze z vlastni zkusenosti, z veci se kterymi jsem prisel do styku a pak ze zpravodajstvi. Spoustu osobnich informaci si umim vygooglovat a davat souvislosti dohromady jsem se ucil hodne dlouho.
Videt komunismus teda spise socialismus tak jak se dnes lidem oficialne predklada a jak ho chapete vy,znamena si v tom do nekonecna vymachavat hubu.

60 Luis Luis | 28. listopadu 2016 v 4:15 | Reagovat

[55]: Tak to je naprosto presne, k tomu neni co dodat. Jenom jsem si nejak jisty, ze se toho dozijeme.

61 Luis Luis | 28. listopadu 2016 v 4:30 | Reagovat

[57]: Ceskoslovensko zaniklo z rozhodnuti a za prispeni stejnych sil , ktere staly u jeho zrodu. Muzeme polemizovat o duvodech, proc. Osobne si myslim ze ze CSR uz za prvni republiky zacalo vyvijet uplne jinak  nez patroni ocekavali (hlavne diky intrikam ceskych politickych spicek) a vyvoj po roce 1945 tu budoucnost jen potvrdil. V podstate pak nasledny vyvoj ukazal ze cesko a slovensko maji po rozdeleni predurceny odlisne linie vyvoje co zacina byt ted vice nez zretelne. Podle vseho vyvoj pozice ceska jeste neskoncil a podle me ceska budoucnost neni moc ruzova. Slovensko je na rozdil od ceska stabilizovane a v pohode.

62 ghost ghost | 28. listopadu 2016 v 10:55 | Reagovat

[55]: V tohle doufam. A proto jsou mi podezreli bezdetni a uchylni politici.

https://www.youtube.com/watch?v=EOhjtUNB_1M

63 Daniela Daniela | 28. listopadu 2016 v 15:55 | Reagovat

58.Luis -
Neslysel o A. Bartosovi ? 8-O
Vyborna studie pro konspiracni theorie, rekla bych.
Mne se libi tato nova,(souhlasna) konspirace :

http://www.renegadetribune.com/donald-trump-freemason/

64 Robert Buchar Robert Buchar | Web | 30. listopadu 2016 v 5:33 | Reagovat

[63]: Peknej platek plny blabolu. Vite kdo je Kyle Hunt?
Moje nazory nevychazeji z fikce ale z faktu a jak myslim jedno ceske prislovi rikalo - chytrymu napovez, hloupyho kopni.

65 Daniela Daniela | 30. listopadu 2016 v 20:16 | Reagovat

No prave.
Adam B. Bartos je ceska napodobenina Kyle Hunta.

Nový komentář

Vezměte na vědomí, že diskuse je moderována. Než se nový komentář začne zobrazovat, musí jej nejdříve schválit autor blogu.

Přihlásit se
  Ještě nemáte vlastní web? Můžete si jej zdarma založit na Blog.cz.
 

Aktuální články

Reklama