Zatim spatny Tomase Masina...

10. října 2017 v 18:11 | Ross Hedvicek |  Clanky civilizovane...
Muj kamarad Ludvik Dedik mne upozornil na film "Wilsonov" rezisera Tomase Masina. Nelitoval jsem casu a do toho kina na to sel. Casu jsem litoval az potom - ale ty dve hodiny zivota promarneneho sledovanim tehle nehorazne hovadiny uz me nikdo nevrati. Jeden z komentaru na csfd.cz (autor anonym, jak je v Cesku zvykem, xxmartinxx) o tom pravil:

Absurdní ukázka českého buranského pitvořivého humoru, který uráží všechno a všechny bez jakékoliv agendy nebo sdělení, prostě pro radost z toho chovat se jako retard, co může jakýkoliv svůj dementní, xenofobní a rasistický názor skrýt výmluvou "to byl přece fór". To není omluva, když z toho fóru nic nevyplývá.

S tim se neda nez souhlasit. I kdyz jsem prozil vetsinu zivota mimo tu diru po meteoritu zvanou ceska kotlina, porad si rad o sobe myslim, ze ceskemu humoru a ceske psyche rozumim. Byl jsem prekvapen tim naprosto bezduvodnym mnozstvi predsudku a poklesne snahy nekoho bez priciny urazit. Opakovane (hlavni tema filmu) oslavovany anti-amerikanismus (za pitvoreni americke hymny by mel Machacek dostat aspon pres hubu, to bylo srovnatelne s klecenim americkych komunistu pred utkanim v americkem fotbalu pri hymne), znova a znova (ono je to tak moooodni!) opakovane urazky cehokoliv americkeho (vlajka, atd.), do oci bijici anti-semitismus, zle a potouchle urazky nejen Madaru, ale i Slovaku (autor knizni predlohy je Slovak a misto deje taky). I marxiste v ceske Wikipedii o tom napsali: "Film se dočkal negativních reakcí od kritiků. Kritizován byl jak slabý scénář, tak výkony herců. Rovněž nebyl přijat humor snímku založený na rasových, náboženských a genderových stereotypech."

Ve filmu je velke mnozstvi historickych narazek a asociaci, ktere muze prehlednout jen sedmnactilety uplny blbec divak - kdokoliv jiny ale uz ne. Treba scena s cekanim az prileti president Wilson do Bratislavy je az mrazivou pripominkou priletu a sestreleni letadla M.R. Stefanika u Vajnor. Proste nevkus jako krava. U autoru filmu byl vkus a hovno uplne identicke. Spousta jinych recenzentu si povsimlo ruznych chyb, treba ze FBI a CIA za Wilsona jeste neexistovalo a tak dale - je to tak, netreba se v tom hrabat.

Mnozi tez poukazovali na to, ze film ma byt jakousi modernejsi variantou stareho ceskeho filmu z roku 1977 "Adela jeste nevecerela", ktery sam osobe byl komunistickym plagiatem americkeho filmu (a divadelni hry) "Little Shop of Horrors". V roce 1977 jsem byl na premiere "Adely" v prachatickem kine s Michalem Docolomanskym a nasim spolecnym znamym Miroslavem Courtonem, zpravodajem Rudeho prava v zapadni Evrope. Docolomansky se tam prastil ve dverich do hlavy, ja ne, i kdyz jsem byl jeste o pul hlavy vyssi. A kdyz jsem Courtonovi, slouzil jako zastupce politruka u VU 4425 v Prachaticich, rekl, ze "Adela" je plagiat americkeho filmu, rekl mi at drzim hubu a zapsal si to do notysku.

Takze tenhle "Wilsonov" se hrde hlasil k plagiarizovane "Adele" - nemam poneti, co plagizarioval jeste, ale musela to byt priserna kokotina. Ceska komunisticka Wikipedie o filmu uvedla: " Nejnákladnější česká komedie s rozpočtem nejméně 50 milionů korun se v žebříčku TOP 20 navštěvovaných filmů udržela jen čtyři týdny. Za ty v tuzemsku utržila pouze 4 189 332 Kč, při návštěvnosti 31 801 diváků. Na Slovensku se film v žebříčku Top 20 udržel rovněž pouze čtyři týdny, za které utržil 94 092 Eur (cca 2,55 milionu Kč), při návštěvnosti 17 698 diváků. Jedná se tedy o komerční propadák.

Ja dodavam: Jsou chvile, kdy i komuniste muzou mit pravdu. :-)

Je mi ale jasne, ze mi Ludvik Dedik tenhle hovadsky pitomy film nedoporucoval jen tak bezduvodne. Reziserem filmu byl Tomas Masin (udajne jen vzdaleny pribuzny bratru Masinu), ktery ma v roce 2017 natacet zfilmovanou verzi knihy Jana Novaka "Zatim dobry" - prave o uteku skupiny bratru Masinu na zapad v roce 1953. Film mel byt natocen uz nekdy v roce 2013, ale je opakovane odkladan. Film mel byt prekvapive natacen v Lotyssku a Polsku - s rozpoctem 80 milionu korun.

Kdyz jsem za mlada chodil na policejni vyslechy v Prerove na Smetanove ulici, tak jsem tam pochytil zajimave slovni spojeni - duvodne podezreni. A ja dnes mam DUVODNE PODEZRENI, ze film o bratrech Masinech, nejvetsich ceskych narodnich hrdinech (aniz by si to to jebnute Cesko a ta luza, co tam zije, uvedomovalo) natocene timhle neumetelem, co ma jen shodne jmeno s hrdiny, bude pouze historickym paskvilem, komercnim propadakem a prackou penez pro ceskou komunistickou mafii (mozna i pro lotysskou komunistickou mafii.)

A nedelam si iluze, ze bych byl sam a nebo prvni, kdo si to mysli. Radek Masin mival tendenci nazyvat veci pravymi jmeny, proto vetsina rozhovoru a interview pro ceske pseudoreportery byla vzdy delana Josefem Masinem, protoze Radek Masin by tyhle lidi posilal rovnou do prdele. Pri jednom z nasich telefonickych rozhovoru nedlouho pred jeho smrti se Radek Masin vyjadril o tomto, tehdy cerstve oznamenem projektu takto: "Rosto, ja se bojim, ten ten film bude uplna picovina a ze to vubec nebude tak, jak to tehdy bylo."

A ja jsem se snazil ho rozveselit svou tehdy taktez cerstvou historkou z ceske Wikipedie. V te dobe v ceske Wikipedii existovalo heslo o mne, editovane mymi nenavidici a plne lzi a nesmyslu. Casem jsem dosahl jeho zruseni, ale tehdy se to rusne mezi wikipedisty jeste diskutovalo, co jako s tim Hedvickem maji delat? A vyznamny wikipedista a "editor" s pseudonymem Pastorius o tom tehdy napsal: "On uz je Hedvicek starej a stejne brzo umre - a az umre, tak si o nem pak muzeme psat, co my budeme chtit!" Vazne, nekecam, zjistete si to - to je ta ceska mladez.

Jako jeden z problemu zfilmovani pribehu bratri Masinu vidim i literarni predlohu - knihu Jana Novaka Zatim dobry. Kniha neni dostatecne faktograficka, je v podstate jen osudem Masinu "inspirovana" a semtam se tam vyskytuji uplne fantasmagorie a mam obavy, ze spatny reziser jako Tomas Masin by se soustredil prave na ne a ne na historii. Mam vsechny knihy, ktere o tomto tematu byly publikovany, vzdy uplne nejlepsi byla Rambouskova puvodni a prvni kniha (kterou odmitl Skvorecky kvuli Havlovi), ultimatni biografii je ale kniha Josefovy dcery Barbary - v cestine vydano jako "Odkaz". Novakovo "Zatim dobry" je roman, nikoliv biografie - sice dobry roman, ale furt pouze roman.

Takze si to dejte dohromady - mizerny reziser Tomas Masin, scenar mu napise nejaky sebevedomy neokomunista scenarista, podle ROMANU Jana Novaka a ne zivotopisne publikace, hrat v tom budou deti popularnich zpevaku jako Adam Misik (Karel Gott a Helenka Vondrackova uz jsou moc stari) a natacet se to bude v Lotyssku? V lesich plnych bilych briz a mokrin? Jako ve filmech "A jitra jsou zde ticha" nebo "17 zastaveni jara"? Na ty filmy jsme radi chodili, protoze tam byly mlade nahe holky - to tam dali autori schvalne, aby na ty idiotske filmy vubec nekdo sel. Co tak s tim muze udelat reziser Tomas Masin? Kam asi nacpe pan reziser mezi ty strilejici StaSi a StB nejaky pekny zadek nebo prsa, aby to pritahlo divaky?

Tohle nemuze dopadnout dobre. Bratri Masinove jsou nejvetsi hrdinove ceske historie, kterym se neda nic vytknout predtim, ani potom. A s jejich odkazem a pamatkou by se nemelo zachazet s neuctou a bez respektu. Ano, i cesti letci v Anglii byli hrdinove, jenze se po valce neuvazene vratili, nechali se zavrit, mucit a zabijet a tech deset, co to preziva dodnes se propujcuji neokomunisticke vlastenecke propagande a ve veku 95 let ze sebe delaji kaspary na shromazdenich v uniformach generalu v zaloze. Tomu rikam plivani na svou vlastni pamatku. A to Masinove nikdy neudelali. Jejich odkaz drzi jako betonova zed.

Takze i kdyz to ma byt pojmenovano "Zatim dobry", tak to ultimatne dobre dopadnout nemuze. Je to spatny. Zatim spatny.

 

10 lidí ohodnotilo tento článek.

Komentáře

1 Eda Eda | E-mail | 10. října 2017 v 21:56 | Reagovat

Víme přece, co bylo natočeno debilních pohádek, které propadly... tady je to horší, protože mladé vůbec nezajímá, jak to bylo doopravdy...

2 oskar popolnik oskar popolnik | E-mail | 10. října 2017 v 22:07 | Reagovat

sevas rosto - zamotala sa ti do textu -  asi len omylom - mala chybicka; m.r. stefanik ma sice mohylu na bradle, ale zahynul pocas nalete na letiste vajnory/bratislava nedaleko ivanky pri dunaji. to len kvoli protokolu ;-)

3 Ross Hedvicek Ross Hedvicek | E-mail | 10. října 2017 v 23:18 | Reagovat

[2]: Opravim - ja jsem u toho tehdy nebyl :-)

4 Neni mi jasne Neni mi jasne | 11. října 2017 v 7:47 | Reagovat

co delal v nejakem VU v Dolnich Prdelovicich  Docolomansky (iiste jiz po skole a absolevent)...vzdyt jiz v te dobe hraval..., proc nebyl v nejakem 'arty farty' vojenskem utvaru, ktere existovaly? Dekuji predem za slusnou odpoved. ;-)

5 oskar popolnik oskar popolnik | E-mail | 11. října 2017 v 10:00 | Reagovat

[3]:prima!

6 Ross Hedvicek Ross Hedvicek | E-mail | 11. října 2017 v 14:24 | Reagovat

[4]: To nevylo ve VU, byla to civilni zalezitost v Prachaticich. Docolomansky hral v tom (podle mne blbem) filmu hlavni roli. Nad filmem melo dohled Rude pravo, byl to nomenklaturni film, zadny trezorovy film, Courton byl cerstve v civilu a dostal to asi z Rudasu pod dozor a jezdil vsude s nimi po tech premierach. Ja jsem se tam primotal jen proto, ze jsem nechodiul do hospody, ale jen do kina nebo do knihovny. Courtona jsem znal dobre za ten predchozi rok - myslim ze jsme spolu byli i na tom cviceni v Polsku.

7 Bohumil Vejtasa Bohumil Vejtasa | 11. října 2017 v 14:29 | Reagovat

Bohužel máte plnou pravdu, což musím říci jako poslední obyvatel (vystěhováno ostatních 17 rodin) asi budoucí Havlovy knihovny na Hradčanech ( v domě uhlobarona Z.Bakaly). Stále více se stydím za svůj národ, ale poznal jsem osobně několik veteránů z II.SV, kteří byli skvělí. Napsal jsem k problémům zde ( v roce 2006-9) cca sto velice kritických článků, ale když po mě vedení redakce chtělo, abych si spíše všímal, kdy a kde přijel pozdě linkový autobus, tak jsem se na to vykašlal. Bohužel, za zblbnutí selského rozumu, hlavně mladých lidí, má velkou vinu nekritické přijímání tzv. západní kultury, zvláště z USA ( sorry za můj názor, ale žiju zde, takže do toho trochu více vidím lépe, než od Vás za velkou louží). Vzhledem k svému věku mám už jiné zájmy, než vychovávat mladé blbce, kteří už se musí spálit sami. S úctou. ing. B.Vejtasa, Praha

8 jara jara | 11. října 2017 v 14:45 | Reagovat

Pro nektere, I pana Driftera. Fidela.. Vase poznatky a znalosti jsou sice pozoruhodne ale jen ty ktere se oficialne pisi,  ne jaka je skutecnost. Ja byl na Barbadosu pro navrh Back-Flow Preventer (protiinfekcnimu zarizeni), a Huricane retrofit jedne mistni nemocnice. Tak jsem mel tu cest mluvit s mnohymi I s Primarem tamniho Diabetes 2 oddeleni. Neco jineho se pise, a pravda zustava utajena... Jen jine, jsem v testovaci skupine Prevence a Dlouhovekosti, vcetne Melatoninu, Metforminu a NAD+, pred Vanocemi se vse pro I regeneraci DNA zvysi z 100mg na 200mg na den a regenerace pourazovych Neuro-musculat system. Mam totiz za $125000 paterni stimulacni implant, bez kterych bych asi dnes jiz nebyl. Ano, Policejni a part time drugdealeru Brutelity. Dale kolem tech hurikanu a jinych aktu Dabla, skopirovane z meho resume:
2005    Washington DC Recognition as:  One of 150 USA Top Professional’s of the Year, F.ASCE/SEI/COPRI
2004  - 2010 The Practicing Institute of Engineering, Inc. Continuing PDH Education Program #04 Evaluator
2002 - Present cFEMA Urban Search and Rescue Structural Specialist. Training to conduct post-earthquake /   hurricane and various disaster safety evaluations of buildings, providing strategies for urban search and rescue teams, when responding to and evaluating structural hazards in emergencies and securing evacuation (ATC-20)
Ready for World’s FEMA, well honored “First Respond Actions” and securing fast track Design-Build Projects
1970 - Present:  International Continuing advanced Education, Congress, Seminars, Lectures & Exhibitioons
Kolem tech sindelu: dobre zkopirovany article. Ja byl po Hurikanu Andru na Floride a pak jsme delali uvodni doporuceni pro strukturalni Hurikane a flood resistenci navodu ktery ovsem jeste neni vydan, podobne jako OSN se jeste nemuze po 17 roku dohodnout na definici, kdo je terrorista a co je to Terrorismus. VELICE SMUTBNE AZ DESIVE.

9 jara jara | 11. října 2017 v 15:24 | Reagovat

Genetika: Byl jsem poslan na hluboke zklady podzemnich megaprostoru a tesnici clony kolem East Harlem River na nove vyzkumne centrum Genetiky NYU. Ani se nepotreboivali cerpadla a okolni budovy si sedly jen o 3 mm. Pouzili jsme naprosto nove technologii podobne jako na projektu CALper a Frankfurt nad Mohane, Spojene Arabske Republiky, Hajfa a Quatar.
Jen pro informaci: Dostal jsem povoleni chodit na obedy do NYU jidelny I prohlednou si ruzne pracovni projekty. A nyni se podrzte. Chtel jsem si nechat geneticky vypestovat novy zub abych enmusem mit korunku ale novy. Jiz to existuje ale asi hodne dlouho nebude uvedeno dopraxe kroem snad Astronautu a Supersonickych  bojovych letcu. Totiz, Zubari a protezy by se staly absolute, zastarale. Skoro kazdy by si mohl  nechat "vypestovat" nove, nahradni zoubky. A k tomu jeste NANOTECHNOLOGIE, s kterymi jsem prisel do styku pri nasem svetovem kongresu ve Vancouvru, on I nasledovali na podzim a chteli co nejvice ziskat poznatku z naseho velice uspecneho kongresu. Pak ans poslali do prave se pripravujici pricne lanovky z Whistleru na Black Comb. Tak jsme tam sjizdeli nektere olympijske stezzky... Bylo nas tam jen par vyvolenych, enb oficialne stredisko jiz bylo uzavrene. K memu cestovani. Krome pracovne tak jsem mel par dobrych znamych vlastnici cestovni kancelare. A tak me vytiskli navstivenky jako zamestnanec a ja jezdil kam oni chteli a napsali jsme jim reporty a nekdy domluvili detajly a ceny, tim jsem projel hodne potapecskych a lyzarskych stredisek a hodne Cruises, vse za alomkove ceny, vse jde, jen kdyz se chce a dovede se na vsem domluvit.

10 Panu Fidelovi, Pozorovateli, elektrikari z Toronta Panu Fidelovi, Pozorovateli, elektrikari z Toronta | 11. října 2017 v 15:32 | Reagovat

Mam 2 letou Vodohospodarskou prumyslovku po vecerni jedenactiletce-jako neprokadrovany synek b urzoazni smetanky...
Muj zaverecny projekt byl Rybnik s intenzivnim pestovani kapru, nat tim bystrine pstruhu s automatickymi krmickami a take halami na odchov pludku s mionimalnima ztratama a rychlejsim narustem. Kolegine mela k tomu lkaceni afrmu, a zavlahove intyenzivni zelinarstvi-hnojivo z rybniku, cerpane mamutkou z pontonu. Pak jiz po vojne a akci Dunaj jsem tam byl poslan na 3 mesice stavbu dokoncit, bez jedinne kolaudacni vady. A protoze stavba byla v predstihu, tak jsme tam dodelali ejste rychle vsakovaci jimky jako zasobarnu podzemni vody radeji nez veskere privalove vody jen vypustit pres dvojity pozerak, neb I pres prepad.... Moji zamestnanci kivali az 40% premie a tak jsem nikoho, ani elektrikare nemusel p0obizet k praci, zkratka jen zkratit premie, neb je nechat prelozit jako rozvracece pracovni moralky, nebo i nekvalitni prace!!!

11 jara jara | 11. října 2017 v 15:43 | Reagovat

Moje vysoka skola, dalkova, zacinal jsem na vojne Hutni a banskou v Kosicich a skoncil ne na hydraulice ale po testech jsme byli vybrani prelozeni na Inzenyrske Konstrukce a Dopravcni stavby- 6 roku, neb se zacala planovat vystavba dalnic, modermnizace CSD a pak elektricky vysokonapetovy system, veze jsem modeloval 3-D tehdy dosti komplikovane vcetne namraz a vetru + narazu...
Diplomovou praci jsem mel Motorest Horni Benesov kde jsem puvodne navrhoval sklepni prostory na 3 pruhovou dalnici s jednim alternativnim pruhem typu Paveza. Totiz, pri jednosmernem zatizeni by se cast perzonalu jen pres "Most" presunula, skladovaci sklepni prddalnicni prostory by byly spolecne. Vse z predpjateho betonu. A nyni [perlicku. Moji pratele byvali spolupracovnici jiz dokazali demolovat a znovu postavit 8-rozpetni most za 13 dnu, 24 hod prace. Pouzivalo se satelitni zamerovani s presnosti 1 mm. Druha sekce jiz s praxi byla zdemolovana a znovupostavena za 8.5 dnu s velkymi bonusami. Tak en jako v Cz ejden prdak mostik a prestavuje se skoro 2 roky! Ja mel az 70 pracovniku na stavbach a mimo to jsme dokazali usetrit a postavit velke podnikove rekreaxcni stredisko vcetne bazenu, sauny az superizolacni stavby stareho mlyna ktery jsem nechal zbourat a zvysit o 1,5 m a postavit kopii vcetne mlynskeho kola z moderni etchnologii. A zasnete, vubec mi tech preskupenych 12 pracovniku na vystavbe tovarny nechybelo... Tak ahoj nebudu Vas obtezovat.

12 jara jara | 11. října 2017 v 16:05 | Reagovat

Podobne jako nasi chlapci, deti si placali babovecky a hadali se o lopatecky a kyblicky, zatim co nasi chlapci jiz od 15 mesicu lyzovali a 2. rokem skakali do vody z otackou pozpatku. Kamaradili se jiz tehda s holcickama o 5 roku starsima. kdyz jsme prijeli do Cz tak si mne vzala jedna obetava psycholozka stranou a rikala, jestli s chlapci neco delame, ze maji zaostalou rec. Ja na to, ano oni jsou jako mluvici poprve v Ceskem prostredi, tak take rikali, pockej ja to reknu maminkovi. Ale jiz maji skvelou slovni zasobu atd, chodi do vzdelavaci odpoledni skoly temer od narozeni, takze znaji plyne dalsi jazyky. Kdyz slysela jejich anglinu, tak se sedla na prdel a rikala, teda to je priliz moc na ten vek. Od 4 roku chodi do Predskolky, kde jiz se zacali ucit logickemu mysleni. Dnes si delaji na telefonu filmy, fotky, zestrihy I s hudbou, zatim co si jejich vrstevnici v EU jeste hraji "detske primitivky"- vetsinou. ... Hraji i sachy s dospelymi kamaradi se s nima, malokdy se svymi vrstevniky.
K vasim delum. Ano vy jste byli u starych krapu zatim co my testovali nove superpresne zbrane ve Stribre, za pritomnosti i Generala Grecka, prubojnost betonovymi bunkry, pokusy o delostreleckou navigaci pres sputniky, pak tajne kody ktere byly podvrzene jako lecka "agentum" zatimco ty skutecne asi dodnes nevi.
Ke Krymu: je tamasi 12 pyramid z predpotopni civilizace jako energeticky Grid (Nikola Tesla) a pres nej asi Rusove dokazali upresnit nektery z hurikanu devastujici USA vice nez jakakoliv delostrelecka palba. Kolik stalo cele vybombardovani vsech tech postizenych zemich, vycvik, vyzbrojeni  ISIS  a staci jeden akt Dabla, neb I USA a Ruske technologire na pocasi a Key West a Texas je jako po nuklearnim  vybuchu a to za minimalni naklady destrukce. O_O
Pak v Kezmarku se testovali nove letecke navadeci rakety, litaly nad nama v zakopech... a my zase testovali nove "rucni protiletecke raekty" zeme vzduch s optickym a tepelnym samobnavadenim s jednou podobnou byl asi sundan ve Vietnamu Senator Mc Caien, Arizona.

13 jara jara | 11. října 2017 v 16:46 | Reagovat

http://www.meras.cz/2017/04/giovanni-sartori.html;
zemrel spickovy politolog az vedec i vestec pro budoucnost EU. Proc si to neprostuduji vsichni ti multikulturalisti az po slunickare. Divky tohoto typu bych predhodil jim do Migracnich lagru, jak delali Osmane do svych Haremu pro jejich vojaky- obveseleni!!! Podivejtye se na film Bitva o Widen 1. a 2, a snad pochopite s kym je a bude ta cest. A tem Migracnim lidumilum chlapcum a politikum, copak jim nechat natrhnou prdelky a pak jim dat stiplave papricky a radne projimadla? Co na tom spatneho, at si uziji a maji experience z 1. Ruky! :-!  :-)

14 Fidel Fidel | 11. října 2017 v 18:10 | Reagovat

Rosto neni na case vyhazovat spam pod jmenem Jara?

15 Havloistga Havloistga | 11. října 2017 v 19:59 | Reagovat

Průzkumy ukazují, že Miloš Zeman má větší lidovou podporu než všichni jeho protivníci dohromady. Totéž ukazují veřejné mítinky. Tisíce lidé chtějí vidět Miloše Zemana, na pány Drahoše a Horáčka chodí řádově desítky. To je první liga versus okresní přebor.
Předpokládám, že rozdíl mezi Zemanem a jeho protikandidáty se bude zvětšovat. Když se objevila otázka, zda se podrobit evropskému nařízení o migračních kvótách, pánové Drahoš, Hilšar a Horáček nebojácně zalezli pod postel. To jsou, panečku, státníci! To by byli vojevůdci! Až nebezpečí pomine, zase vylezou, opráší své elegantní obleky a budou vyprávět, jak se stydí za Miloše Zemana. Když český prezident říká věty typu: „Skloníme hlavu jednou, skloníme už vždycky,“ mluví za miliony obyčejných Čechů a Moravanů. Vrací jim národní hrdost. Vrací vzpomínky na doby, kdy jsme byli hrdou zemí. Najednou je tu politik, který je s lidmi, ne proti nim. Takovému politikovi pak odpustí i třeba návštěvu Čapího hnízda nebo chuť zavádět euro. Co proti tomu mohou postavit pánové Horáček a Drahoš? Miluji evropské směrnice? Sehnal jsem nejvíc dotací? Počkejte, zeptám ve PR agentuře, co mám odpovědět?
A kdo by se mu musel postavit, aby Čechy přesvědčil, že je lepší než Zeman?
Nikdo soudný se nepostaví Miloši Zemanovi v jeho současné formě. Ti, kdo to myslí vážně, čekají na dobu pozemanovskou.
Hlava státu se netají svými postoji k migrační krizi, ochraně země a podobně. Jak velkou část své obliby získal právě díky názorům k tomuto tématu? A vydrží mu to i poté, co bude toto téma vyčerpáno?
Toto téma bude vyčerpáno, až budou miliony lidí deportovány zpět do Afriky nebo do Asie a mešity budou zavřené. Nebo až Českou republiku budou dělit zdi a minová pole od islamizované EU, jejíž nebude členem. Předpokládám, že tak dlouhou politickou kariéru Miloš Zeman neplánuje.
Určitá část české společnosti stále poměřuje dnešní život tím, jak se jí žilo před listopadem 89. Zejména lidé nad 50 let upozorňují na jevy jako korupce, nemožnost vymoci právo či bezpečnost. Kde je původ toho, že mnozí lidé mimo Prahu nepovažují tento režim za svůj? Co s tím dělat? Čím to je, že si uchovávají představu toho, jak jim za komunismu bylo dobře?
Většina těch, kdo předlistopadový režim zažila na vlastní kůži, jej pokládá za lepší než ten současný. Nezapomínejme, že v 80. letech už tu nebyl žádný marxistický režim. Na transparentech sice ještě byly obrazy Marxe a Lenina, ale zatím tady vyrostl nacionalistický autoritativní režim, který podporoval vlastenectví a vážil si hodnot jako rodina a poctivá práce. Myslím, že kdyby v roce 89 lidé věděli, že většina české ekonomiky bude patřit nadnárodním korporacím, státní televize bude plivat na české dějiny a lidé budou pronásledováni za názor, že maminka má být žena a tatínek muž – kdyby tohle lidé věděli, tak pověsí disidenty na lampy.
Častým argumentem lidí, kteří vzpomínají na minulý režim, je nedostatek národní suverenity. „Nikdy jsme neměli tolik míry svobody, suverenity, vlastního rozhodování jako nyní, když jsme členy Evropské unie,“ tvrdí nicméně někdejší místopředseda Evropského parlamentu Libor Rouček. Proč někdo vůbec srovnává dobu, kdy jsme byli prakticky jen satelitem SSSR, s dneškem? A pokud jde o tvrzení, že jsme kolonií Západu, protože nám nepatří ani český průmysl, ani banky... Můžeme si za to sami? Kde se stala po revoluci chyba?
Jestliže máme tolik svobody, suverenity a vlastního rozhodování, potom začněme ignorovat evropské direktivy a evropská nařízení, o migraci vůbec nejednejme a okamžitě zastavme obchodní válku s Ruskem.
Ale vážně. Sovětský svaz dával svým satelitům podstatně větší míru samostatnosti, než dává dnešní EU. Režim v NDR byl jiný než v Polsku, tam byl jiný než v Maďarsku, tam byl jiný než v Československu. Nebyla žádná tendence všem vnutit stejnou kulturu.
Chyb se asi stalo mnoho, ale ta nejvážnější spočívala v tom, že jsme přeceňovali nebezpečí komunismu, a podceňovali nebezpečí havlismu. Zvláště poté, co byla Havlova formace Občanské hnutí rozdrcena v prvních polistopadových volbách, byla tendence pokládat disidentské intelektuály za bezvýznamné. Přitom komunismus byl na začátku 90. let naprosto neškodnou muzeální záležitostí, zatímco havlisté v tichosti získávali vliv na školství, média a státní správu a zároveň se postupně radikalizovali až do podoby dnešních multikulturalistů. Myslím, že třeba Václav Klaus ten problém viděl celou dobu. Jenže říci v 90. letech, že havlovští intelektuálové představují větší hrozbu než komunistické mafie, to bylo nemyslitelné.
Francouzská historička Muriel Blaive schytala mediální kritiku za tvrzení, že komunistický režim v Československu nebyl totalitní. Dodala též, že i v jeho nejtvrdších fázích existovala společenská smlouva mezi komunisty a zbytkem společnosti: Vy budete mlčet a my vám zajistíme určitou materiální úroveň. Mezi vládci a ovládanými probíhal neustálý proces vyjednávání, tvrdí Blaive, která má rovněž za to, že po Únoru 48 se většina českého národa s novým režimem ztotožnila. Co k tomu všemu říci?
Myslím, že paní Blaive uniká, že československý komunismus nebyl jednolitý. Fakticky se jednalo o několik režimů s velmi rozdílnými poměry. Od gottwaldovské éry brutálního teroru až po zmíněný husákovský režim. Není pravda, že by se lidé s režimem ztotožnili, ale naučili se najít si v něm svůj životní prostor. A režim byl ochoten ten životní prostor respektovat, pokud se na oplátku nepletli do politiky. Byla to rovnováha křehká, kdykoliv jste mohli narazit na magora, který vám zničil život. Třeba přehnaně aktivní domovní důvěrnice nebo zakomplexovaný funkcionář. Ale s trochou štěstí se to dalo vydržet.
Navíc to bylo období, kdy všichni lidé od generálního tajemníka až po posledního popeláře sdíleli stejné hodnoty – věřili v národ, rodinu, poctivou práci. To spojovalo estébáka i politického vězně. Dnes nám vládnou elity, které s námi nespojuje absolutně nic. :-D O_O

16 Havloista Havloista | 11. října 2017 v 20:00 | Reagovat

Myslím, že lidé dobře vnímají, že když tradiční strany hovoří o svobodě, je tím myšlena pouze možnost korporací přeměnit lidi na své otroky. Že obyčejní lidé z takové „svobody“ nemají žádný prospěch. Konec konců, všimněte si, že ty politické strany, které nejvíc mluví o obraně svobody a demokracie, právě tyhle strany podporují cenzuru na sociálních sítích a trestání za odlišné názory.
A myslím, že lidé vnímají i to, že tu není žádná nabídka „vzdejte se svobody a zajistíme vám bezpečnost“. Všude v zemích EU vidíme, že policie a tajné služby jsou vstřícné k islámským teroristům. Tisíce radikálů, kteří prošli teroristickým výcvikem a zřejmě chystají útoky, jsou ponecháni na pokoji a dostávají nejrůznější sociální výhody. Když jejich kazatelé volají po zabíjení nevěřících, policie dělá, že nic neslyší. A pak provede noční vpád do domu důchodkyně, která nasdílela protiimigrační poznámku, nebo odvede v poutech anglickou školačku za to, že požádala o přeřazení do anglicky mluvící třídy. Kamery a policejní sledování nezvyšují bezpečí, protože vládám přestalo na bezpečí občanů záležet. Vlády řeší, jak občany umlčet. Neřeší, jak jim poskytnout bezpečí.
Dokážeme využít výhod svobody a demokracie, která přišla po roce 1989, nebo si ji spíš ani nezasloužíme, protože čekáme od státu, že se o nás postará?
Tady narážíme na pravicovou mytologii, podle níž svoboda mizí tak, že chudí lidé chtějí hodně dávek a hodně regulací, proto volí levicové strany, a ty levicové strany zničí svobodu. Zní to krásně, ale je to v naprostém rozporu s fakty. Byli to snad chudí lidé, kdo si objednal, aby jim v hospodách zakázali kouřit? Ten zákaz prosadily blahobytné městské elity. Byli to chudí lidé, kdo si objednal nesmyslně složité zákony? To je práce pražských byrokratů a právníků. A takhle bychom mohli pokračovat.
Ve skutečnosti omezují svobodu především ty skupiny lidí, kde se tak rádo rozumuje o tom, že lidé nemají spoléhat na stát. To se to rozumuje o nespoléhání, když vám tečou do kapsy státní dotace.
Podle nejednoho sociologa doléhají na obyvatele problémy nejistoty v zaměstnání, exekuce, nizké mzdy a podobně. Souhlasíte s tím a jak se to projevuje ve volbách?
Takových lidí je několik set tisíc. Ale miliony dalších lidí žijí ve strachu, že spadnou do takové chudoby, kdy budou zbaveni základní lidské důstojnosti a kdy ztratí možnost vrátit se do normálního života. Většina z nich moc nerozumí příčinám, ale správně si uvědomují, že je to selhání státu. Nejen konkrétních politiků, ale celého politického systému. A velmi správně si uvědomují, že tomu systému nemohou věřit ani v jiných věcech, zejména imigraci a islámu.
Volební výsledky tomu odpovídají. Tradiční strany mají faktický monopol na sdělovací prostředky, drtivou finanční převahu, podporují je banky a korporace, vedou policejní operace proti šiřitelům opačných názorů, tlačí svou propagandu do lidí horem dolem… A výsledek? Pokud budeme předpokládat 60% účast a 40 % hlasů pro tradiční strany, pak to znamená, že celá ta mocensko-propagandistická mašinérie dokázala přesvědčit jen každého čtvrtého člověka, aby pro ni hlasoval. To ukazuje na nižší lidovou podporu, než jakou měli komunisté za Jakeše.
A vypadá pak Andrej Babiš s koblihou jako ten, kdo jim pomůže?
Část Babišových voličů ho tak skutečně vnímá. Ale u mnoha dalších to je protestní hlas. Podporují Andreje Babiše jako nepřítele politického systému. A každý další útok ze strany tradičních politiků, včetně té současné komedie s trestním stíháním, mu přidává další body.
Jak podle vás lidé vnímají poslední skandály Andreje Babiše? Už minule jste mi řekl, že takové věci jeho obraz spíše posílí a názor voličů to neovlivní. Připomněl jste i citát od německého sociologa: „Pokud dokáže politik udržovat přesvědčení o svých výjimečných schopnostech, lidé mu odpustí jakýkoliv mravní poklesek.“ A Babišovi se zatím daří takové přesvědčení udržovat. I kdyby se zítra ukázalo, že ukradl Pražský hrad, podpoří jej tolik lidí, aby to při nízké volební účasti stačilo na vítězství. Trváte na tom i po kauzách, jako je Čapí hnízdo? A podpoří ho lidé znovu stůj co stůj?
Výzkumy potvrzují, že mu ty kauzy nesnižují popularitu – ani Čapí hnízdo, ani korunové dluhopisy, ani nic jiného. Jednak z toho důvodu, který jste zmínila, ale také proto, že při každé té kauze se na obrazovce znovu a znovu ukazují představitelé tradičních politických stran. Nejsou ochotní si připustit, jak strašně je lidé nenávidí. Obyvatelé České republiky podpoří naprosto každého, o kom budou věřit, že je zbaví těch takzvaně solidních politiků.
Jak si v očích veřejnosti vede nyní Bohuslav Sobotka? Končící, odcházející, nahrazen Zaorálkem. A dokáže Zaorálek v očích veřejnosti vzbudit znovu důvěru v ČSSD?
ČSSD sází na lidskou hloupost. Ale tak hloupí zase Češi nejsou. Kdyby chtěla ČSSD znovu získat lidovou důvěru, musela by vyloučit lidi typu Dienstbiera, Sobotky a Zaorálka, zvolit do vedení někoho typu Foldyny nebo Nytrové, zavést důslednou kontrolu hranic, deportovat Eritrejce, kteří jsou tady usazováni, odříznout politické neziskovky od peněz, zastavit inkluzi na školách, ukončit cenzuru sociálních sítí a provést další podobná opatření. To by se dalo stihnout za tři týdny a lidé by to ocenili. Jenže ČSSD chce pokračovat ve své dosavadní politice absolutní servility vůči Berlínu a Bruselu.
Skutečný zápas o znovuzískání důvěry začne až po volbách. Pak se bude hrát o to, zda si neomarxistická elita udrží své pozice, nebo jestli bude smetena a z ČSSD se stane strana pracujících.
Viděl jste nějaký průzkum, který by se týkal SPD a Tomia Okamury? Jde mi o to, jak si vede. Mnoho médií mu vůbec nedává prostor, přesto slýchám v okolí, že ho budou lidé volit. Jak na tom je Okamura z pohledu Čechů?
Strany Tomia Okamury získávají ve volbách asi o polovinu hlasů více, než kolik předvídají výzkumy. SPD tedy cílí přibližně na 8 %. Asi je to škoda, je to strana s jednoznačně nejlepším programem a širokou lidovou základnou, měla by cílit minimálně na 20 %. Ale protože mám sám za sebou neúspěšný politický projekt, tak vím, jak je to těžké.
V každém případě je to jediná politická strana, která je naprosto jednoznačná v otázkách imigrace a islámu. Pak tu máme dvě strany, jejichž postoj je nejasný a lavírují na obou stranách – KSČM a Realisty. A potom je tu přibližně desítka stran, jejichž postoj nejlépe shrnuje heslo ODS: Patříme na Západ. To znamená, že chtějí v České republice realizovat to, co proběhlo v Německu, Švédsku, Francii a Velké Británii. Rozdíl je pouze v názoru na tempo usazování islámských kolonistů a dalších technických detailech.
Jestliže SPD skončí pod 10 %, jak předpokládám, bude to dáno nedostatkem peněz a mizerně organizovanou kampaní. Rozhodně ne tím, že by lidé nesouhlasili s jejich myšlenkami.
A co popularita prezidenta Miloše Zemana? Jak si vede v očích veřejnosti nyní? Zůstává stále neporazitelným kandidátem, jak tvrdí někteří? Nebo svoji sílu ztrácí? :-D

17 Havloistius Havloistius | 11. října 2017 v 20:02 | Reagovat

Petr Hampl: Kdyby lidi v roce 89 věděli... Pověsili by disidenty na lampy
19. 9. 2017 10:37
ROZHOVOR „Češi jsou národem, který přišel s požadavkem svobody projevu už v roce 1420 a který raději čelil vyhlazovací válce, než by se vzdal ideálu svobody projevu,“ upozorňuje sociolog Petr Hampl. Současně ale říká, že když tradiční strany hovoří o svobodě, je tím myšlena pouze možnost korporací přeměnit lidi na své otroky. Hampl upozorňuje, že jsme přeceňovali nebezpečí komunismu, a podceňovali nebezpečí havlismu. „Myslím, že třeba Václav Klaus ten problém viděl celou dobu. Jenže říci v 90. letech, že havlovští intelektuálové představují větší hrozbu než komunistické mafie, to bylo nemyslitelné,“ uvedl Hampl.

Foto: Hans Štembera
Popisek: Petr Hampl
Slyšela jsem o odhadech, které tvrdí, že jen třetina lidí si váží svobody a politické demokracie jako podstatné hodnoty dnešní doby. Ostatní inklinují k tomu se za určitých okolností vzdát svobody. Platí to podle vás i o českém národu a jeho nátuře?
Češi jsou národem, který přišel s požadavkem svobody projevu už v roce 1420 a který raději čelil vyhlazovací válce, než by se vzdal ideálu svobody projevu. Proto se po Bílé hoře okupanti tolik snažili vzpurné Čechy jako národ úplně zlikvidovat. Nepodařilo se to. Češi a Moravané přežili pokus o genocidu a dělali všem vládcům a okupantům problémy. Je tomu tak dodnes. Máme na co navazovat.
Ale není to jen česká záležitost. Ještě nikdy v dějinách se nestalo, že by nějací lidé vstoupili dobrovolně do otroctví nebo nevolnictví. Každý dává přednost životu svobodného člověka, mimo jiné proto, že svobodní lidé se těší i většímu bezpečí. Jaké by to bylo bezpečí, kdyby do vašeho domu mohla kdykoliv vtrhnout policie a odvést vás v poutech jen proto, že jste se znelíbila nějakému papalášovi?
Druhá věc je to, že lidé si uvědomují, že když jim hrozí nebezpečí, potřebují disciplínu. Kdyby vojáci přestali poslouchat velitele, byli by nakonec zabiti skoro všichni. A to platí i v jiných situacích. Winston Churchill zavedl za války ve Velké Británii takové poměry, kdy každý jen trochu podezřelý byl bez soudu internován a kdy byl fakticky obnoven středověký robotní systém. Koho by těšilo, když mu vláda nařídí, aby zavřel svůj krámek a šel dělat těžkou práci do továrny? Ale Angličani chápali, že je nutné, aby zaťali zuby, jinak Hitlera neporazí.

V minulém rozhovoru jste mi řekl, že svobodu a demokracii u nás neohrožuje Andrej Babiš, ale zničily je zavedené politické strany. Vnímají to lidé? Máme nyní na dvanáct většinou propojených registrů, všude kamery. Obáváte se, že se vzdáme kvůli bezpečnosti svobody, jak zní známý citát? :-)  :-D  :-D

18 Fidel Fidel | 11. října 2017 v 20:27 | Reagovat

Vsechno je Jaruv okopirovanu spam, Rosto prosim te vyhod toho senilniho silence nebo si ynzynyry v Cesku budou myslet, ze je zde web pro blbce.

19 Karel Jemelka Karel Jemelka | E-mail | 11. října 2017 v 21:49 | Reagovat

[7]: Pane Vejtaso, US letecké eso z války v Tichomoří, (Švéd) Vejtasa byl s Vámi v příbuzenském poměru?

20 Drifter Drifter | 11. října 2017 v 22:51 | Reagovat

[8]: Jaro,
1. Za cistotu vody a prevenci kontaminace je odpovedna  Barbados Water Authority (BWA), a rozhodne by na Vas navrh Back-Flow Preventer (protiinfekcnimu zarizeni), v Nemocnici nikdo nevolal !!!  Mimochodem neni to zadne “proti-infekcni zarizeni” to by jste ale mel vedet, neb je v Barbados protizakonne napojit jiny zdroj vody na municipal system!
2.Huricane retrofit jedne mistni nemocnice??? Huricanes se zpravidla vyhnou Barbados smerem na sever. Vetsinou jsou tam zatopene silnice u pobrezi. Statisticky je tam hurikan jednou za 72 let. Posledni v 1980, nikdo nezemrel. Letosni Harvey prinesl akorat vetsi tropicky dest!!! Tak je podivne ze by to bylo priority i kdyz se stavi Novy Hospital Kralovny Elizabety s pomoci UK.
3. S zadnym primarem “diabeticke 2 oddeleni” jste nemluvil, ani by se to tak nejmenovalo. http://www.qehconnect.com/
Nevim proc si porad vymyslite, ale jak jsem jiz napsal, je mi Vas opravdu lito. Vite, Barbados je muj druhy domov a ziji tam on-off nejakych 30+ let. Plechovou strechu jsme nestratili, par Papya trees padlo pod tihou ovoce kdyz tam nejsme, a Mango tree je stale 30metru vysoke, presto ze nekdy to dost fouka z Afriky, tak je moje bile auto potazeno hnedym prachem Sahary. Ale jinak je to jedno z BEZPECNYCH mist aspon co se hurikanu tyce.
Zamyslete se priste nez zacnete fantazirovat, mozna ze se Vam ctenari prestanou smat.

PS. Ostravaku, nemohl jsem odolat.

21 zajimave zajimave | 11. října 2017 v 23:22 | Reagovat

Tak takhle to vypadá v naší republice s pravdou demokracií...................... to je pravda
http://www.parlamentnilisty.cz/tv/rozhovory/Horke-tema-Chteli-me-zabit-museli-me-hlidat-se-samopaly Alena-Vitaskova-promluvila-o-stamiliardovem-tunelu-200

22 Fidel Fidel | 11. října 2017 v 23:23 | Reagovat

[20]: Jara je blazen a ten si neuvedomuje, ze je vsem pro smich.

23 *Nebyl ten M Courton *Nebyl ten M Courton | 12. října 2017 v 0:17 | Reagovat

take StBak?

Na vojne jsme meli 2 StBaky (tedy co vim) - oba dustojniky - nastesti zemreli ti hajzlici pomerne mladi, panbuh se na to nemohl asi uz divat..
jeden byl politruk agent Stb (major) naprosty idiot s IQ 5 ti leteho ditete  (vykladal nam pri prilezitosti vyroci SNP ve spolecnosti jinych dustojniku... jak ho udajne za SNP povstani (byl to Slovak) poslali partizani do nemeckych kasaren 'na vyzvedy'.... co tam mel vyzvedet...to nam nerekl, no a ze se tam ze strachu v tech kasarnach musel vys.... na placu , tudiz  vysledkem cele te partizanske odvazne akce byla jeho naslapna  mina na nadvori ... ostatni dustojnici (vcetne plukovniku) pouze kouleli ocima... co to je za blba ..
druhy byl (za me kapitan) take agent StB ...toho jsem videl jak buzeroval (a hrozne) mladeho absolventa ing elektroniky (byl abs cetar z Prahy) jen kvuli tomu, ze dle jmena poznal, ze se jedna o osobu zidovskeho puvodu - ten kluk odesel do civilu jako absolvent cetar k dust zkouskam ho nepustili , odchazel uplne zlomeny :-(

24 smutne ze smutne ze | 12. října 2017 v 0:27 | Reagovat

[20]: Diabetes-related amputation a marker for death
www.jamaicaobserver.com/news/Diabetes-related-amputation-a-marker...

Diabetes-related amputation a marker ... which according to Dr Boyne was at one point dubbed the amputation capital of the ... "This is using some of Barbados ...

25 Jaroslav Nehybka 13.10.1942 Jaroslav Nehybka 13.10.1942 | 12. října 2017 v 0:43 | Reagovat

Jara ma v patek 13. narozeniny. Tak doufejme, ze do nej uderi blesk.

26 Drifter Drifter | 12. října 2017 v 1:31 | Reagovat

[9]:Jaro, zase lzes!  Na konferenci ve Vancouveru jsi snad byl, jsi na listine pripravneho vyboru. Na programu nebyla NANOTECHNOLOGIE, ale je mozne ze jsi neco videl na televizi v Hotelu. Pokud jsi po konferenci navstivil Whistler, dobre pro tebe a manzelku. Nikdo ale pro Vas lanovku neotevrel, bylo po sezone a stalo by to velike penize pro lift boys, zachranare, a support staff, atd. Ale nejvetsi problem je ze lanovka z (Peak to Peak) Whistler-Blackcomb po ktere jsi udajne jel NEBYLA JESTE POSTAVENA!

27 ostravak ostravak | 12. října 2017 v 1:49 | Reagovat

[20]: Vubec se ti Driter nedivim, jsou jiste provokace ktere se nedaji ignorovat.
BTW, Rosta vi moc dobre proc toho jaru tady nechava blbnout a nevymaze ty jeho pitomosti co nemaji s clankem vubec nic spolecneho.

28 ostravak ostravak | 12. října 2017 v 1:59 | Reagovat

[22]: Fidele, jiste znas Rostuv nazor na ceske inzenyry, zvlaste ty vystudovane za komunistu.
Umis si predstavit padnejsi dukaz potvrdit tento nazor nez nechat zde jaru to dokazovat? :-D

29 Fidel Fidel | 12. října 2017 v 15:06 | Reagovat

[28]: Ostravaku mas pravdu! Jara je snad nejlepsi dukaz blbosti ceskeho ynzinyra vystudovaneho za komunistu. A to prase ma odvahu se osobne priblizit k Masinum. Pokud teda zase nefantaziruje.

30 Fidel Fidel | 12. října 2017 v 15:47 | Reagovat

[26]: Drifter tak lanovka nebyla jeste postavena, ale Jara uz po ni jezdil a do konce po sezone. To je neco jako kdyz Jara v roce 1968(!) projizdel sluzebne pres Brandenburskou branu v Berline tam a zpet! Prumerne inteligentni clovek vi, ze tato brana byla neprodysne uzavrena v obdobi 1961-1989. Nebo mu kamarad soudruh Honecker udelil nejakou vyjimku?

31 jara jara | 12. října 2017 v 17:50 | Reagovat

[30]: Ty blbe, promin. Vleky lyzarske tam vzdy byly. Slo o kabelovou pricni gondolu z Whistleru pres udoli na Black Comb. Jsi skutecne velky exemlar CSSR  lumpenproletariatu v usubranych monterkach.
Ja byl s prateli na Barbadosu z Americke Diabeticke Spolecnosti, ja nikdy netvrdil, ze jsem tam byl pozvan neco resit! Vite my jiz od Prumky jsem se naucili vzajemne foukat do prdylek at si muzem vice uzit zivota, mit rychlejsi postupy, platy, odmeny a BYTI HLAVNE POZITIVNI  NEURAZET KDYZ NEVIME. Kdyz nemohu pomoci tak alespon neublizim.
Jak rekl spravne Profesor Albert Einstein: “Great Spirits have always encountered violent opposition from mediocre minds”; nebo volne: Velci na Duchu, Motivaci a Vynalezavosti vzdy maji velke strety az nasilnou opozici od omezenych, primitivnich mozku”. Mimo jine Professor Oppenheimer po debate s vybranymi VIP doslova rekl: My jsme zpomalili dokonceni Atomovych bomb kdyz jsme zjistili, ze budou poprve vyzkouseny na Drazdanech a nas hodne tam bylo “nemecu”. Chteli si totiz vyzkouset i nasledky pri pruchodu Sovetskych vojsk! Moje prizen tehdy prednasela na Videnske univerzite.   Oppenheimer si hodne vseho odnesl do hrobu, neb jak rikal, desim se toho jak nase myslenky mohou byt dale zneuzivany pro likvidace hlavne nevinnych civilistu a zbytecne je davat do horroru utrpeni. A to plati dodnes.

Zarizeni protizpetnemu proudeni pro Nemocnice.
1.    HOSPITAL BACKFLOW PREVENTION ANNUAL MEETING …
www.asse-plumbing.org/plbg_stds/PSM-fall2011-online.pdf

Reseni pro hurikany – take plati pro Barbados Dnes
1.    A hurricane solution for region | Barbados Today
https://www.barbadostoday.bb/2017/10/07/a-hurricane-solution-for...
The Caribbean needs a hurricane building code.

Pozary po cele Kalifornii: Dlouho neprselo, spatne hospodarstvi s vodou, chybejici planovani, je horko a vetrno.
Take diky podivinovi All Gore, Zelenym a Slunickarum kteri uspesne zakazali cisteni a kaceni bezpectnostnich protipozarnich pasem porostu, tak zde jsou megapozary, vysledky jejich geniality! Vlastne muzeme rici Moronskemu Blazneni a Halucinaci velkeho nevzdelance GORA.
Co je proti tomu diskuse o razich a puvodech del z 2. Svetove valky kdyz ja v “elitnich prvosledovych” tekove krapy jiz nikdy ani nevidel.
Uplatnovali jsme vydani novych smernic pro zakaz staveni srubovych a drevenych staveb v lokalitach ve zvysenem nebezpeci pozaru. Bohuzel, Kalifornsti “bohati” si prosadili sve, ze se jim drevene sruby i za $3 miliony libi, jsou ekologiske… a nyni jsou jiz jen popelem.
Nyni lobujeme, at si to hradi ze zvysenych pojistek sami a ne nam kteri mame sve obydli vporadku, bezpecne a vice nez dle predpisu. Nase domky maji Bezpecnostni, Exelent Energeticke hvezdy a certifikace, vcetne protipozarnich nastriku vcetne protihurikanovych nateru dosku a protipovodnovemu zabezepceni hned ppri projekci!
Vsude kde se radne uplatnily kody, normy a smernice a provedly zodpovedne strukturalni konstrukce, k zadne vetsi katastrofe zatim nedoslo. A nekrivte stale ve vsem komunistum. Vybudovali jsme v CSSR asi jedny nejlepsi a nejbezpecnejsi Vysokonapetovy Elektricke Rozvody na svete. (jen na Sibiri maji zdokonalene) Vysledkem je to, ze tento system dnes pouzivaji i sousedni staty pro svoje podpurne rozvody vcetne Nemecke Spolkove Republiky. A pokud vim tak nikdy nezkolabovaly zadne stozary treba jako v Kanade.
Ale stale urazejici M-oronek Pozorovate, Fidel asi jen spravoval zasuvky a vypinace, takze muze byti velice specializovany elektrikar, trochu spatne chapajici cokoliv mimo jeho klapek momezenosti.
Pro pana Driftera a jim podobnym. Mate pravdu, ael vse velice naucene a papouskujete z medii a “kapitalisticke propagandy” za tento “neprodysny ploty” se nedokazete nahlednout, tak zbytecne napadate, rozumujete, neb nemate ani potuchy co vse je a co navic se pripravuje. Vsechny nase projekty a stavby opet zustaly neposkozene, na coz mohu byt hrdy a nemusim se citit nejak menecenny ynzenyr s Licensema ktere jsou velice tezke pro nektere nemozne slozit. A mame atke velice bezuhonnou minulost a ty nejvyssi kreditni skore.

Kalifornske pozary:
Wildfires rage in California's wine country
CNN
Click to view on youtube.com  6:36

Santa Rosa Fire Map: Location of Napa, Tubbs & Atlas Fires | CaCao TV
youtube.com

1.    A hurikanove skody, tornad, povodni i z pozatru se pri dnesni technologii daji uplne zamezit, bohuzel jsou stale lide u moci velice ignoranti, jako fidel, snad pan Drifter a vsem podobnym politikum a lidem u moci! Je jich mi velice lito, neb si nikdy neuvedomi jak jsou nebezpecni a jak take skodi. Tak chutna moc omezenych a pak vidime vsechny nasledky a ztraty, i valecne!
2.    
3.    Hurricanes 2017: 10 Photos Of Utter Devastation - Across ...
https://patch.com/us/across-america/hurricane-season-2017-10...
Sep 21, 2017 · Hurricanes 2017: 10 Photos Of Utter ... (For more information on the 2017 hurricane season and other Across America ... 2017 in Vilano Beach, Florida.

Tak se mejte, ja se pripravuji na seminar “o neplodnosti chroustu diky HMO”.
plar CSSR lumpenproletariatu.

32 Fidel Fidel | 12. října 2017 v 20:19 | Reagovat

[31]: O kolik se ti zvysil krevni tlak? Jeste parkrat se takhle vytocis a uz te vezou ty Yngyniere.

33 Drifter Drifter | 12. října 2017 v 20:44 | Reagovat

[31]:Tohle nikdy nezklame "Jak dojdou argumenty, tak zacnou nadavky" ze ano Jaro.
Neslo o sedackove vleky (ty po sezone nejezdi) Napsal jste "Slo o kabelovou pricni gondolu z Whistleru pres udoli na Black Comb".
Vase conference byla April,24-26,2008.  Gondola kterou jste podle vas pouzil na olympijskou sjezdovku byla otevrena v Prosinci, …system underwent extensive testing until its Grand Opening on December 12, 2008 says https://en.wikipedia.org/wiki/Peak_2_Peak_Gondola

Zrejme Vam soudruhu zase ta Fantazie vyhrala nad skutecnosti! :-)

[31]:

34 Drifter Drifter | 12. října 2017 v 21:50 | Reagovat

Jest-li jste si Jaro uvedomil ze ten clanek z "Barbados Today" je reklama na novy project " Development Institute for Architecture and Construction"??? Pochopitelne v Barbados, za cizi penize!  Takovych byrokratickych projektu je na stovky.
Po kazde kalamite se objevi podobne navrhy jako houby po desti, naposledy z Haiti, proc nemame "Institut na zemetreseni" ?  Asi jako Cas od casu, "Kdy nam belosi zacnou platit za to ze nas vystehovali z Africkeho domova"?
Vy , clovek ktery udajne procestoval cely svet se usadil v nejvetsi kapitalisko-Imperialni zemi USA. Sakra proc ?

Nový komentář

Vezměte na vědomí, že diskuse je moderována. Než se nový komentář začne zobrazovat, musí jej nejdříve schválit autor blogu.

Přihlásit se
  Ještě nemáte vlastní web? Můžete si jej zdarma založit na Blog.cz.
 

Aktuální články

Reklama